Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi,kanskje vi kommer i samme termingruppe igjen:-DIkke så aktiv på bv lenger, men blir nok mer aktiv når vi starter prøvinga på nesteTipper det blir i april her også
Om mensen kommer tilbake innen da.....
Jeg ser innom av og til! Var litt med i januargruppa under et annet nickJeg ble gravid igjen i september! Stort sjokk, men gleder meg nå til å få baby igjen i mai. Straks 12 uker så her går det unna! Merker det er stor fordel å få de tette, er jo hjemme halve svangerskapet og sover to ganger på dagen med han minste (passer bra når man er trøtt og kvalm). Skal bare jobbe fra januar-mai så er det ny permisjon. Spent på livet med tre barn!
Gratulera me kneip I magen igjen!Her prøve me og på to tette...
![]()
Så spennende! Håper det klaffer raskt for deg Gratulerer så myeJeg ser innom av og til! Var litt med i januargruppa under et annet nickJeg ble gravid igjen i september! Stort sjokk, men gleder meg nå til å få baby igjen i mai. Straks 12 uker så her går det unna! Merker det er stor fordel å få de tette, er jo hjemme halve svangerskapet og sover to ganger på dagen med han minste (passer bra når man er trøtt og kvalm). Skal bare jobbe fra januar-mai så er det ny permisjon. Spent på livet med tre barn!
Gratulerer så myehvor gammel er det eldste barnet ditt?
![]()
Så spennende!!Takk!Han er 3, så blir tre ganske tette
![]()
Så spennende!!her er det på nippet til nedtelling fram mot pilleslutt
![]()
Blir pilleslutt mot slutten av desember, å derfra kan det godt bli en spire rasktOi, så spennende at flere skal igang med prøving! Dere må ha lykke til, håper det går raskt!![]()
Skjønner deg godtJeg ser innom av og til! Var litt med i januargruppa under et annet nickJeg ble gravid igjen i september! Stort sjokk, men gleder meg nå til å få baby igjen i mai. Straks 12 uker så her går det unna! Merker det er stor fordel å få de tette, er jo hjemme halve svangerskapet og sover to ganger på dagen med han minste (passer bra når man er trøtt og kvalm). Skal bare jobbe fra januar-mai så er det ny permisjon. Spent på livet med tre barn!
Skjønner deg godt
Ble gravid igjen i mai så skal ha nr 4 i februar![]()