Aktive brukere??

Oi, det var raskt! Hvordan er formen når du går med nr.4? Jeg kjenner det i bekkenet allerede (nr.3 her). Så tror det blir et tøft svangerskap mot slutten siden de er såpass tette!
Merkelig nok så har det vært enklerer totaltsett men merker det på bekkenet, så kommer til å kreve henvisning til ft for å slippe å få for store problemer :)
Eneste er at jeg ikke føler jeg har nok tid til å stålsette meg til fødselen :-/ :)
 
Jeg ser innom av og til! Var litt med i januargruppa under et annet nick :) Jeg ble gravid igjen i september! Stort sjokk, men gleder meg nå til å få baby igjen i mai. Straks 12 uker så her går det unna! Merker det er stor fordel å få de tette, er jo hjemme halve svangerskapet og sover to ganger på dagen med han minste (passer bra når man er trøtt og kvalm). Skal bare jobbe fra januar-mai så er det ny permisjon. Spent på livet med tre barn!
Wow, det er jo helt likt som meg :)
 
Jer titter innom! Ikke så flink å legge igjen spor da. Ble gravid igjen i april og fødte en liten englegutt i august. Tidligere i uka var jeg på etterkontr på sykehuset og fikk til min store overraskelse se et lite knøtt på 5-6 uker på ul! Nå krysser vi fingrene for at alt går bra frem mot juli!
 
Jer titter innom! Ikke så flink å legge igjen spor da. Ble gravid igjen i april og fødte en liten englegutt i august. Tidligere i uka var jeg på etterkontr på sykehuset og fikk til min store overraskelse se et lite knøtt på 5-6 uker på ul! Nå krysser vi fingrene for at alt går bra frem mot juli!

Ojoj...
Trist at dere mistet lillegutten deres :(
Så koselig at dere venter en ny liten spire. Gratulerer :)
 
Ojoj...
Trist at dere mistet lillegutten deres :(
Så koselig at dere venter en ny liten spire. Gratulerer :)
Ja, det var en fæl periode som jeg ikke husker så mye av. Mistet bestefaren min 22.juli, begravde han 4.august, uka etter gikk vannet og 28.august ble lillebror født. Heldigvis har vi to storebrødre her på jorden som virkelig hjelper oss igjennom dagene. De er spesiellt gode å ha nå som jeg er gravid igjen pg tenker fryktelig mye! Så takknemlig er jeg❤️
 
Back
Topp