Aktive brukere??

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Mange fra gruppen som er aktive brukere enda??Er jo så stille her:D

Mange som er i gang med prøving??
Her klør det fortsatt etter å prøve, har bestemt oss for å starte prøving i april til neste år:)
 
Jeg kikker innom her nesten daglig, men synes det er veldig stille;-) Jeg har ekstremt lyst å sette igang med prøvingen igjen (helst for mange måneder siden), men mannen ønsker å vente litt så da må jeg respektere det:)
 
Har merket det er utrolig rolig her så er mer på generelt. Men er innom og titter her også.
Er utrolig klar her også til å prøve på nestemann. Bruker ikke noe så sjansen for å bli gravid er der jo men er ikke aktivt igang med å prøve på flere helt enda :)
 
Eg e innom, og skjønne ka du meine me stille!:p da e vel nevane full av småttisa so gjer da..:p
Her e da ikkje prevensjon i hus, so store ting kan skje.. ;)
 
Har jo alltid vært stille her, og nå virker det som om det snart ikke er noe liv i det hele tatt.
 
Ikke så aktiv på bv lenger, men blir nok mer aktiv når vi starter prøvinga på neste :) Tipper det blir i april her også :D Om mensen kommer tilbake innen da.....
 
Jeg er nesten daglig innom for å lese, er litt mobilavhengig da ;)
 
Ikke så aktiv på bv lenger, men blir nok mer aktiv når vi starter prøvinga på neste :) Tipper det blir i april her også :D Om mensen kommer tilbake innen da.....
Hihi,kanskje vi kommer i samme termingruppe igjen:-D
 
Jeg er innom med gjevne mellomrom :) her har vi bestemt oss for pilleslutt I desember/januar :) jeg går skole nå, så er "avhengig" av å få jobbet skikkelig til sommeren I forhold til nav og permisjon.. :)
 
Jeg ser innom av og til! Var litt med i januargruppa under et annet nick :) Jeg ble gravid igjen i september! Stort sjokk, men gleder meg nå til å få baby igjen i mai. Straks 12 uker så her går det unna! Merker det er stor fordel å få de tette, er jo hjemme halve svangerskapet og sover to ganger på dagen med han minste (passer bra når man er trøtt og kvalm). Skal bare jobbe fra januar-mai så er det ny permisjon. Spent på livet med tre barn!
 
Jeg ser innom av og til! Var litt med i januargruppa under et annet nick :) Jeg ble gravid igjen i september! Stort sjokk, men gleder meg nå til å få baby igjen i mai. Straks 12 uker så her går det unna! Merker det er stor fordel å få de tette, er jo hjemme halve svangerskapet og sover to ganger på dagen med han minste (passer bra når man er trøtt og kvalm). Skal bare jobbe fra januar-mai så er det ny permisjon. Spent på livet med tre barn!

Gratulera me kneip I magen igjen! :) Her prøve me og på to tette... :)
 
Jeg ser innom av og til! Var litt med i januargruppa under et annet nick :) Jeg ble gravid igjen i september! Stort sjokk, men gleder meg nå til å få baby igjen i mai. Straks 12 uker så her går det unna! Merker det er stor fordel å få de tette, er jo hjemme halve svangerskapet og sover to ganger på dagen med han minste (passer bra når man er trøtt og kvalm). Skal bare jobbe fra januar-mai så er det ny permisjon. Spent på livet med tre barn!
Gratulerer så mye :D hvor gammel er det eldste barnet ditt?:)
 
Jeg ser innom av og til! Var litt med i januargruppa under et annet nick :) Jeg ble gravid igjen i september! Stort sjokk, men gleder meg nå til å få baby igjen i mai. Straks 12 uker så her går det unna! Merker det er stor fordel å få de tette, er jo hjemme halve svangerskapet og sover to ganger på dagen med han minste (passer bra når man er trøtt og kvalm). Skal bare jobbe fra januar-mai så er det ny permisjon. Spent på livet med tre barn!
Skjønner deg godt :)
Ble gravid igjen i mai så skal ha nr 4 i februar :)
 
Back
Topp