Har lest igjennom hele dagboken din i dag, og jeg er så glad for at alt ser fint ut nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette var herlig å lese Sitter her med et stort glis på dine vegen15+0 og inne i det beste trimesteret!
Er så godt å være ferdig med første trimester. Det har altså ikke vær så mye annet enn et slit og en eneste stor bekymring.
Nå begynner skuldrene å komme litt nedpå Magen vokser, ultralydene har vært fine, nipt-testen var normal og jeg har kjent de første små bevegelsene fra den lille i magen. For en magisk følelse!
Neste milepæl blir å kjenne daglige sterke dunk og spark, det er så godt og trygt. Også veldig koselig for pappaen og storesøster å kunne få kjenne bevegelser også
Fått innkalling til OUL som ikke er før uke 20+0 (er nok også lengre på vei ifølge to ultralyder tidligere). Syns det var litt sent, men det er jo innafor. Tiden går nok raskt frem til da håper jeg.
Formen er fin! De fleste dagene føler jeg på at energinivået er som før. Det kjennes litt ut som jeg har fått livet litt tilbake, etter å ha sett sommeren passere utfor vinduet fra liggende posisjon i sofaen
Nå får jeg trent litt, gått turer og vært med familien. Bare innimellom har jeg lavenergidager.
Elsker andre trimester! Bare å nyte før kroppen blir tung og vond på slutten.
Så fantastisk og så godt å høre!! Veldig glad på dine vegne at det endelig går din vei etter alt du har vært igjennom andre trimester er virkelig det beste!15+0 og inne i det beste trimesteret!
Er så godt å være ferdig med første trimester. Det har altså ikke vær så mye annet enn et slit og en eneste stor bekymring.
Nå begynner skuldrene å komme litt nedpå Magen vokser, ultralydene har vært fine, nipt-testen var normal og jeg har kjent de første små bevegelsene fra den lille i magen. For en magisk følelse!
Neste milepæl blir å kjenne daglige sterke dunk og spark, det er så godt og trygt. Også veldig koselig for pappaen og storesøster å kunne få kjenne bevegelser også
Fått innkalling til OUL som ikke er før uke 20+0 (er nok også lengre på vei ifølge to ultralyder tidligere). Syns det var litt sent, men det er jo innafor. Tiden går nok raskt frem til da håper jeg.
Formen er fin! De fleste dagene føler jeg på at energinivået er som før. Det kjennes litt ut som jeg har fått livet litt tilbake, etter å ha sett sommeren passere utfor vinduet fra liggende posisjon i sofaen
Nå får jeg trent litt, gått turer og vært med familien. Bare innimellom har jeg lavenergidager.
Elsker andre trimester! Bare å nyte før kroppen blir tung og vond på slutten.
Ååå se på det fine knøttet da!! så godt å høre at det har gått bra og at formen er god, det fortjener du virkelig!! så koselig at storesøster fikk vært med!21+0 og OUL
Var på oul i går, var da etter menstermin 20+0, men ble satt frem 6 dager
Alt så perfekt ut! Storesøster var med, og det var en fin opplevelse for henne
Vis vedlegget 416407
Formen er fin nå! Energinivået er bra, ikke særlig med vondter og plager. Nyter dagene med liv og røre i magen
Har ryddet på badet og funnet litt diverse fra prøvetiden. Lurte på om noen her inne kunne være interessert i det?
Kan sende mot Vipps for porto.
Det jeg har er:
- 3 makesure digital
- 2 babyplan graviditetstest
- babyplan eggløsningstest (1 uåpnet pakke med 10stk, og en åpnet pakke med 10 stk i)
Vis vedlegget 416570