Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg hellerSå spesielt! Har aldri hørt om noe sånt tidligere! Håper det går bra med deg oppi det hele
Hei! Ser du går gjennom noe ala det jeg gikk igjennom forrige mnd.. visste fra første positiv test at det endte i abort. Jeg blødde hele veien men testene ble sterkere. I uke 7 ble det bekreftet. Fikk piller som jeg tok hjemme. De hadde nada effekt de første dagene. Og testene økte i styrke..Lei og sliten
Nå på søndag er det 4 uker siden jeg startet å blø. I hele går blødde jeg ikke, og det var første dagen uten blødning. Men idag var det igang igjen, men kun spotting som det har vært de fleste dagene.
Skal til lege på mandag, så håper å få litt videre undersøkelser da, for å sjekke om det er rester eller hva det er som skjer. G-tester er fortsatt knall positive.
Er så sliten. Det krever enormt mye å være med folk merker jeg. Føles rett og slett som jeg har litt lite mental kapasitet. Begeret blir fullt ganske mye raskere enn vanlig.
Hjemme med bare meg og samboer og datter så er dagene lette og fine for det meste. Men så snart jeg har vært på jobb eller andre sosialt «krevende» settinger, så er jeg helt utladet etterpå. Vet ikke helt hvorfor det er sånn, men.
Jeg tror egentlig jeg er over det verste med tanke på aborten, er ikke helt krise og tårer hele tiden lenger. Klarer se fremover og ser lyst på prøvingen videre. Men at det skulle ta så lang tid å bli ferdig med det fysisk var jeg nok ikke helt forberedt på. Mulig det er det som er grunnen. Kommer jo ikke i gang med prøving igjen heller siden aborten aldri tar slutt.
Flere som har opplevd lignede? Enten ved langvarig forløp etter abort og/eller liten mental kapasitet ifm en abort.
Viste seg jo jeg hadde en exu og sa på samme graviditetHei! Ser du går gjennom noe ala det jeg gikk igjennom forrige mnd.. visste fra første positiv test at det endte i abort. Jeg blødde hele veien men testene ble sterkere. I uke 7 ble det bekreftet. Fikk piller som jeg tok hjemme. De hadde nada effekt de første dagene. Og testene økte i styrke..
Jeg blødde i totalt 5,5 uke.. testene ble svakere først 2 uker etter jeg var på KK for abort. Jeg fikk derimot eggløsning med en gang etterpå!
Er en helt jævlig situasjon å være i. Jeg følte aborten ALDRI tok slutt. Men det går over!! Jeg skjønner deg så godt Mange klemmer til deg!
Ser for øvrig at det gikk over hos deg også! Jeg leste ikke alt før jeg svarte
Herregud, for en berg og dalbane det må ha værtViste seg jo jeg hadde en exu og sa på samme graviditet
Hvordan gikk det med deg etterpå da?
Syklus som normal også etter eggløsning?
Spennende! Lykke tilHerregud, for en berg og dalbane det må ha vært
Det gikk fint! Sluttet å blø for 2 uker siden og hadde eggløsning forrige helg. Så er i dpo land igjen. Men vi får se om jeg får mensen neste uke eller ikke, men at eggløsningen kom tar jeg som et godt tegn!
Håper det klaffer for dere nåCD13 - PP5
Juhuuu! Positiv el-test idag
Vis vedlegget 406620
Det er én dag før jeg forventet, noe som er veeeeldig bra denne mnd! Mannen reiste bort i går og kommer ikke hjem før til helgen.
Så fint at eggløsningen ser ut til å komme litt tidligere, siden siste gang vi hadde sex var i går. Har som regel el-smerter ca et døgn etter positiv test, noen ganger mindre. Så regner med el er i natt eller i morgen.
Symptomene har dabbet litt av idag. Så det passer med hvordan det har vært tidligere sykluser rett før el også.
Så har litt håp selv om vi ikke fikk hatt sex den aller mest fertile dagen denne syklusen. Sånn blir det bare noen ganger
Håper sååå at det klaffer nå selv om det ikke ble helt optimalt denne syklusen