Jeg skal også slenge meg på denne gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, absolutt! Jeg tok meg 40 min på elipsemaskinen i kveld, var ferdig for 20 min siden. Det ble 12 km, så da blir det ekstra 6 km på registreringa og da blir det jo 10 km til sammen i dag.Det er da 4 km mer enn ingenting![]()
Super første dag i august!!!!Ja, absolutt! Jeg tok meg 40 min på elipsemaskinen i kveld, var ferdig for 20 min siden. Det ble 12 km, så da blir det ekstra 6 km på registreringa og da blir det jo 10 km til sammen i dag.
Det er mer enn innaforJa, absolutt! Jeg tok meg 40 min på elipsemaskinen i kveld, var ferdig for 20 min siden. Det ble 12 km, så da blir det ekstra 6 km på registreringa og da blir det jo 10 km til sammen i dag.
Satt noe i hodet, for når jeg passerte 3 km som jeg pleier, begynte jeg å psyke meg ned med hvor sliten jeg var. Så ble "bare" 4 kmDa er eldste på innkjøring SFO og jeg skal ta en tur på mølla i mens. Idag skal jeg prøve å øke fra 3 til 5 km....
Fire er jo bedre enn tre, så syns du skal være fornøyd uansettSatt noe i hodet, for når jeg passerte 3 km som jeg pleier, begynte jeg å psyke meg ned med hvor sliten jeg var. Så ble "bare" 4 km
Jo da det du klarer det. Vi venter spent på oppsummeringBle 2 korte km nå. Skal prøve på en lengre joggetur etter at baby har lagt seg i kveld. Men tviler på at så skjer.
Klapper for degBlei tre km nå på kvelden. Og for første gang jogget jeg 1 km i strekk. Dobbel seier i dag
Oi, det var en lang turDa var først tur i august unnagjort.
8,5 km i skog og mark
De er kliss-klass, gled på en planke og gikk rett ut i myra....Oi, det var en lang turdu er flink! Håper det gikk bra med de nye skoene etter regnet
![]()
Uff da, jaja, sånn kan det gåDe er kliss-klass, gled på en planke og gikk rett ut i myra....
Men slikt må man regne med når man går i skauen.
Ja da, jeg holdt meg på beina (denne gangUff da, jaja, sånn kan det gåmen det gikk bra med deg eller?