Hatt helt treningsfri i dag. Støl i hele kroppen etter gårsdagens trening.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ide Den er jo aktuell også for oss som trener mye kondis; alltid bra med styrke og oppstramming også.Du kan jo lage en utfordring til...
10 timer styrke i august?
Det er gjort ;-)God ide Den er jo aktuell også for oss som trener mye kondis; alltid bra med styrke og oppstramming også.
Sånn er det i blant her også - med fire barn er det ikke alltid så lett å få trent.,Tror ikke jeg får til noe idag. Minste har ikke sovnet ennå. Eldste har ikke kommet hjemme ennå og når han er i seng må jeg ta en hus som ser HELT bomba ut
Det er jo kjempebra! Deilig å trene så tidlig istedenfor på kveldenLøp 7 km på mølla i dag. Er alene hjemme med ungene på kvelden, så må trene på formiddagen.
Flink du erNå er akkurat ferdig med en snau time på elipsemaskinen med en gjennomsnittspuls på 169
Takk. Hvordan gikk det med turen din i dag? Det kom jo en skikkelig regnskur i sta.Flink du er
Supert!!!!!Nå er akkurat ferdig med en snau time på elipsemaskinen med en gjennomsnittspuls på 169
Musemor ser for øyeblikket ut som en druknet musTakk. Hvordan gikk det med turen din i dag? Det kom jo en skikkelig regnskur i sta.
Haha! Litt deilig å gå i regnet også da lang tur, det er bra, flink er duMusemor ser for øyeblikket ut som en druknet mus
7,8 km
Veldig deilig å gå uten at disse irriterende fluene og myggen var tilstedeHaha! Litt deilig å gå i regnet også da lang tur, det er bra, flink er du
Ja, det vil jeg tro, er en del av dem i skogen derVeldig deilig å gå uten at disse irriterende fluene og myggen var tilstede
Kanskje ikke så rart med den myraJa, det vil jeg tro, er en del av dem i skogen der
Nei, ikke akkuratKanskje ikke så rart med den myra
Supert!!!! Med 7,8 km mener jegMusemor ser for øyeblikket ut som en druknet mus
7,8 km
Var slik når jeg var på jobb i Oslo i dagSupert!!!! Med 7,8 km mener jeg
Helt utrolig lokalt vær i Oslo i dag - kjørte gjennom byen i kveld og hadde sol, bøtteregn og tåke i tur og orden.