60 km i august

Grusom start på august! Gårsdagen blei tilbrakt med nok eit gallesteinsanfall som berre ikkje ville gi seg og som ikkje blei mindre vondt til tross for sterke smertestillande. Endte på legevakta igjen rundt midnatt og fekk morfin og stesolid. Dermed har det siste døgnet gått med til å pumpe og kaste mm, samt iherdig jobbing for å få ein skikkelig puppegutt til å ta flaske. Har vondt framleis, men legen satte meg på ein cocktail av paracet, ibux og tramadol så det er håndterlig.

Klarte å kreke meg bort til leikeplassen saman med mannen og storesøster, og er meir stolt over dei 800 m i dag enn over ca 70 km forrige mnd.

For ein ferie...!
 
Grusom start på august! Gårsdagen blei tilbrakt med nok eit gallesteinsanfall som berre ikkje ville gi seg og som ikkje blei mindre vondt til tross for sterke smertestillande. Endte på legevakta igjen rundt midnatt og fekk morfin og stesolid. Dermed har det siste døgnet gått med til å pumpe og kaste mm, samt iherdig jobbing for å få ein skikkelig puppegutt til å ta flaske. Har vondt framleis, men legen satte meg på ein cocktail av paracet, ibux og tramadol så det er håndterlig.

Klarte å kreke meg bort til leikeplassen saman med mannen og storesøster, og er meir stolt over dei 800 m i dag enn over ca 70 km forrige mnd.

For ein ferie...!
Stakkars deg :( god bedring!!!!
 
Grusom start på august! Gårsdagen blei tilbrakt med nok eit gallesteinsanfall som berre ikkje ville gi seg og som ikkje blei mindre vondt til tross for sterke smertestillande. Endte på legevakta igjen rundt midnatt og fekk morfin og stesolid. Dermed har det siste døgnet gått med til å pumpe og kaste mm, samt iherdig jobbing for å få ein skikkelig puppegutt til å ta flaske. Har vondt framleis, men legen satte meg på ein cocktail av paracet, ibux og tramadol så det er håndterlig.

Klarte å kreke meg bort til leikeplassen saman med mannen og storesøster, og er meir stolt over dei 800 m i dag enn over ca 70 km forrige mnd.

For ein ferie...!
Huff a meg, masse god bedring!
 
Foreløpig har jeg sett på det som bonus, altså tilleggs trening. Men nå trener ikke jeg hverken hard eller langvarig styrke trening så utgjør ikke så mye uansett formin del.
Vet ikke.
Har du noen forslag?
Godt spørsmål :p
Kanskje telle hvor lenge man holder på?
Aner ikke, har mer enn nok med å få km med gåing og jogging foreløpig :p
Nei altså, jeg begynte å tenke på det fordi jeg lettere kommer til å få trent denne typen mer enn å gå/jogge/sykle.

Så da tenkte jeg at man kanskje kunne finne en måte å få det også registrert?

Istedet for km, eller i tillegg, kunne man feks hatt antall minutter trent også?

Nei jeg vet ikke. :p Blir kanskje mye å forholde seg til
 
Nei altså, jeg begynte å tenke på det fordi jeg lettere kommer til å få trent denne typen mer enn å gå/jogge/sykle.

Så da tenkte jeg at man kanskje kunne finne en måte å få det også registrert?

Istedet for km, eller i tillegg, kunne man feks hatt antall minutter trent også?

Nei jeg vet ikke. :p Blir kanskje mye å forholde seg til
Å telle minutter er jo greit å gjøre når man trener styrke, og da kan man jo også velge hva man vil delta på. Man må jo ikke gjøre alt hvis man ikke ønsker det :p
 
Nei altså, jeg begynte å tenke på det fordi jeg lettere kommer til å få trent denne typen mer enn å gå/jogge/sykle.

Så da tenkte jeg at man kanskje kunne finne en måte å få det også registrert?

Istedet for km, eller i tillegg, kunne man feks hatt antall minutter trent også?

Nei jeg vet ikke. :p Blir kanskje mye å forholde seg til
Du kan jo lage en utfordring til...

10 timer styrke i august?
 
Tror ikke jeg får til noe idag. Minste har ikke sovnet ennå. Eldste har ikke kommet hjemme ennå:eek: og når han er i seng må jeg ta en hus som ser HELT bomba ut:(
 
Back
Topp