Det er braJa da, jeg holdt meg på beina (denne gang ).
Ble bare vår på føttene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er braJa da, jeg holdt meg på beina (denne gang ).
Ble bare vår på føttene
Fin økning det da neste mål regel da vet duSatt noe i hodet, for når jeg passerte 3 km som jeg pleier, begynte jeg å psyke meg ned med hvor sliten jeg var. Så ble "bare" 4 km
Styrke og kondis på en gangBle en liten skogstur for å sette ut saltstein med gutta, på 1,5km også. Selv om det ikke er så mye, så var det tungt nok å gå utenfor stiene med 20 kg for mye OG 20 kg i bæremeisen
Fantastisk!!!Nå er jeg visst allerede over 20 km
Flink du er!!!Blei tre km nå på kvelden. Og for første gang jogget jeg 1 km i strekk. Dobbel seier i dag
Supert!!!!Da var først tur i august unnagjort.
8,5 km i skog og mark
Stakkars deg god bedring!!!!Grusom start på august! Gårsdagen blei tilbrakt med nok eit gallesteinsanfall som berre ikkje ville gi seg og som ikkje blei mindre vondt til tross for sterke smertestillande. Endte på legevakta igjen rundt midnatt og fekk morfin og stesolid. Dermed har det siste døgnet gått med til å pumpe og kaste mm, samt iherdig jobbing for å få ein skikkelig puppegutt til å ta flaske. Har vondt framleis, men legen satte meg på ein cocktail av paracet, ibux og tramadol så det er håndterlig.
Klarte å kreke meg bort til leikeplassen saman med mannen og storesøster, og er meir stolt over dei 800 m i dag enn over ca 70 km forrige mnd.
For ein ferie...!
Foreløpig har jeg sett på det som bonus, altså tilleggs trening. Men nå trener ikke jeg hverken hard eller langvarig styrke trening så utgjør ikke så mye uansett formin del.Kom på en ting.
Hva gjør vi ifht styrketrening,?
Hvordan kan man "telle" det?
Vet ikke.Kom på en ting.
Kom på en ting.
Huff a meg, masse god bedring!Grusom start på august! Gårsdagen blei tilbrakt med nok eit gallesteinsanfall som berre ikkje ville gi seg og som ikkje blei mindre vondt til tross for sterke smertestillande. Endte på legevakta igjen rundt midnatt og fekk morfin og stesolid. Dermed har det siste døgnet gått med til å pumpe og kaste mm, samt iherdig jobbing for å få ein skikkelig puppegutt til å ta flaske. Har vondt framleis, men legen satte meg på ein cocktail av paracet, ibux og tramadol så det er håndterlig.
Klarte å kreke meg bort til leikeplassen saman med mannen og storesøster, og er meir stolt over dei 800 m i dag enn over ca 70 km forrige mnd.
For ein ferie...!
Aner ikke, har mer enn nok med å få km med gåing og jogging foreløpigKom på en ting.
Stakkars deg god bedring!!!!
Takk for det.Huff a meg, masse god bedring!
Foreløpig har jeg sett på det som bonus, altså tilleggs trening. Men nå trener ikke jeg hverken hard eller langvarig styrke trening så utgjør ikke så mye uansett formin del.
Vet ikke.
Har du noen forslag?
Godt spørsmål
Kanskje telle hvor lenge man holder på?
Nei altså, jeg begynte å tenke på det fordi jeg lettere kommer til å få trent denne typen mer enn å gå/jogge/sykle.Aner ikke, har mer enn nok med å få km med gåing og jogging foreløpig
Å telle minutter er jo greit å gjøre når man trener styrke, og da kan man jo også velge hva man vil delta på. Man må jo ikke gjøre alt hvis man ikke ønsker detNei altså, jeg begynte å tenke på det fordi jeg lettere kommer til å få trent denne typen mer enn å gå/jogge/sykle.
Så da tenkte jeg at man kanskje kunne finne en måte å få det også registrert?
Istedet for km, eller i tillegg, kunne man feks hatt antall minutter trent også?
Nei jeg vet ikke. Blir kanskje mye å forholde seg til
Du kan jo lage en utfordring til...Nei altså, jeg begynte å tenke på det fordi jeg lettere kommer til å få trent denne typen mer enn å gå/jogge/sykle.
Så da tenkte jeg at man kanskje kunne finne en måte å få det også registrert?
Istedet for km, eller i tillegg, kunne man feks hatt antall minutter trent også?
Nei jeg vet ikke. Blir kanskje mye å forholde seg til
Ja det er jo også muligDu kan jo lage en utfordring til...
10 timer styrke i august?