60 km i august

Her er planen og ut å jogge litt senere :) målet er 3 jogge økter I uka gjennom august og jeg mangler en denne uka og da er siste sjanse I dag :p
 
Sitter og diskuterer med meg selv.
Har lyst til å ta den røde løypa i kveld, men er redd den vil være litt våt etter gårdagens regn....
 
For første gang på jeg vet ikke hvor lenge, har jeg jogget 3 km sammenhengende! Bare på 6,5 km/t, så ikke så fort. MEN jeg pleier å gå ett minutt her og der og det gjorde jeg ikke nå:)
 
For første gang på jeg vet ikke hvor lenge, har jeg jogget 3 km sammenhengende! Bare på 6,5 km/t, så ikke så fort. MEN jeg pleier å gå ett minutt her og der og det gjorde jeg ikke nå:)
Det er bra det! Hastigheten kommer seg etterhvert.
 
Hva ble det til?
Vel, fant ut jeg ikke kunne ta den røde løypen siden den mest sannsynlig ville være litt for våt enkelte steder.
Kompenserte derfor med å gå hele lysløypa først siden den blå løypen er litt kortere.
Så kom jeg til der hvor den røde og den blå skilte lag, men da var jeg allerede gjennombløt på føttene så litt til ville ikke ha noe å si så tok den røde.
Resultat: 10 km
 
Vel, fant ut jeg ikke kunne ta den røde løypen siden den mest sannsynlig ville være litt for våt enkelte steder.
Kompenserte derfor med å gå hele lysløypa først siden den blå løypen er litt kortere.
Så kom jeg til der hvor den røde og den blå skilte lag, men da var jeg allerede gjennombløt på føttene så litt til ville ikke ha noe å si så tok den røde.
Resultat: 10 km
Godt jobba:) heldig du med skogen rett utenfor døra!
 
For første gang på jeg vet ikke hvor lenge, har jeg jogget 3 km sammenhengende! Bare på 6,5 km/t, så ikke så fort. MEN jeg pleier å gå ett minutt her og der og det gjorde jeg ikke nå:)
Og idag klarte jeg greit 5 km uten noen pause!!!!
Jeg går ikke ned i vekt som jeg håper, men noe positivt kommer hvertfall ut fra treningen jeg legger ned:)
 
Og idag klarte jeg greit 5 km uten noen pause!!!!
Jeg går ikke ned i vekt som jeg håper, men noe positivt kommer hvertfall ut fra treningen jeg legger ned:)

Kjempebra og supert å merke progresjon på treningen. Tipper vekten løsner etterhvert også når du får kroppen og forbrenningen skikkelig i gang!!!
 
Jogga/løp 10 km i dag. Første gang på mange år jeg gadd å løpe så langt, i tillegg har sykdom og skader ødelagt for treninga mi de siste årene.
 
Back
Topp