60 km i august

Det er da 4 km mer enn ingenting:)
Ja, absolutt! Jeg tok meg 40 min på elipsemaskinen i kveld, var ferdig for 20 min siden. Det ble 12 km, så da blir det ekstra 6 km på registreringa og da blir det jo 10 km til sammen i dag.
 
Ja, absolutt! Jeg tok meg 40 min på elipsemaskinen i kveld, var ferdig for 20 min siden. Det ble 12 km, så da blir det ekstra 6 km på registreringa og da blir det jo 10 km til sammen i dag.
Det er mer enn innafor :)
 
Da er eldste på innkjøring SFO og jeg skal ta en tur på mølla i mens. Idag skal jeg prøve å øke fra 3 til 5 km....
 
Da er eldste på innkjøring SFO og jeg skal ta en tur på mølla i mens. Idag skal jeg prøve å øke fra 3 til 5 km....
Satt noe i hodet, for når jeg passerte 3 km som jeg pleier, begynte jeg å psyke meg ned med hvor sliten jeg var. Så ble "bare" 4 km
 
Satt noe i hodet, for når jeg passerte 3 km som jeg pleier, begynte jeg å psyke meg ned med hvor sliten jeg var. Så ble "bare" 4 km
Fire er jo bedre enn tre, så syns du skal være fornøyd uansett :D
 
Ble 2 korte km nå. Skal prøve på en lengre joggetur etter at baby har lagt seg i kveld. Men tviler på at så skjer.
 
Ble en liten skogstur for å sette ut saltstein med gutta, på 1,5km også. Selv om det ikke er så mye, så var det tungt nok å gå utenfor stiene med 20 kg for mye OG 20 kg i bæremeisen:eek:
 
Blei tre km nå på kvelden. Og for første gang jogget jeg 1 km i strekk. Dobbel seier i dag
 
Da var først tur i august unnagjort.
8,5 km i skog og mark
 
Back
Topp