Jeg skal også slenge meg på denne gangen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, absolutt! Jeg tok meg 40 min på elipsemaskinen i kveld, var ferdig for 20 min siden. Det ble 12 km, så da blir det ekstra 6 km på registreringa og da blir det jo 10 km til sammen i dag.Det er da 4 km mer enn ingenting
Super første dag i august!!!!Ja, absolutt! Jeg tok meg 40 min på elipsemaskinen i kveld, var ferdig for 20 min siden. Det ble 12 km, så da blir det ekstra 6 km på registreringa og da blir det jo 10 km til sammen i dag.
Det er mer enn innaforJa, absolutt! Jeg tok meg 40 min på elipsemaskinen i kveld, var ferdig for 20 min siden. Det ble 12 km, så da blir det ekstra 6 km på registreringa og da blir det jo 10 km til sammen i dag.
Satt noe i hodet, for når jeg passerte 3 km som jeg pleier, begynte jeg å psyke meg ned med hvor sliten jeg var. Så ble "bare" 4 kmDa er eldste på innkjøring SFO og jeg skal ta en tur på mølla i mens. Idag skal jeg prøve å øke fra 3 til 5 km....
Fire er jo bedre enn tre, så syns du skal være fornøyd uansettSatt noe i hodet, for når jeg passerte 3 km som jeg pleier, begynte jeg å psyke meg ned med hvor sliten jeg var. Så ble "bare" 4 km
Jo da det du klarer det. Vi venter spent på oppsummeringBle 2 korte km nå. Skal prøve på en lengre joggetur etter at baby har lagt seg i kveld. Men tviler på at så skjer.
Klapper for degBlei tre km nå på kvelden. Og for første gang jogget jeg 1 km i strekk. Dobbel seier i dag
Oi, det var en lang tur du er flink! Håper det gikk bra med de nye skoene etter regnetDa var først tur i august unnagjort.
8,5 km i skog og mark
De er kliss-klass, gled på en planke og gikk rett ut i myra....Oi, det var en lang tur du er flink! Håper det gikk bra med de nye skoene etter regnet
Uff da, jaja, sånn kan det gå men det gikk bra med deg eller?De er kliss-klass, gled på en planke og gikk rett ut i myra....
Men slikt må man regne med når man går i skauen.
Ja da, jeg holdt meg på beina (denne gang ).Uff da, jaja, sånn kan det gå men det gikk bra med deg eller?