Hun får den på 3 mnd kontroll, da er hun 3 mnd og 5 dagerMå hun utsette neste rotavirus siden den første kom senere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun får den på 3 mnd kontroll, da er hun 3 mnd og 5 dagerMå hun utsette neste rotavirus siden den første kom senere?
Greit å få gjort det med en gang slippe utsettelseHun får den på 3 mnd kontroll, da er hun 3 mnd og 5 dager
Ammer du ? Gutten mn veier det nå og, 9 uker i dagDa har vi vært på 6 ukers kontroll jenta vår er snart 9 uker, veide 5770 og ble målt til ca 61 cm (strakk ikke bena)
Ved fødsel var hun 3470 og 51 lang. Vokser i rekordfart!!
Ellers var alt i orden, fikk også rotavirusvaksinen. Neste kontroll er 3 mnd i mai, tida flyyyyyr!
Fullamming herAmmer du ? Gutten mn veier det nå og, 9 uker i dag
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Fullamming her [/QUOTEda går han fint opp da
Nei ghør ingen ting når de er så små uff skulle ønske det var meg, men her er produksjon i bånnDet gjør hun ligger godt over snittet, men det gjør ingenting nå i starten tenker jeg
Uff, har skjønt at du sliter ja utrolig kjedelig, håper du får opp produksjonen. Hvis ikke er det mye bra mme på markedet, men skjønner at du heller vil amme..Nei ghør ingen ting når de er så små uff skulle ønske det var meg, men her er produksjon i bånn
Takk for omtanken i går kveld fikk jeg ut 20 mer enn vanlig, entrn tulfeldig eller så har produksjonen gått oppUff, har skjønt at du sliter ja utrolig kjedelig, håper du får opp produksjonen. Hvis ikke er det mye bra mme på markedet, men skjønner at du heller vil amme..