Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja min fikk vaksinen på tirsdag, artig å se ansiktsuttrykket hans smattet det i seg og syntes det var godtVi var i går, hun er sju uker i dag. Er ikke lege på helsestasjonen hver uke her, så da ble det slik 4825g og 56cm, hun var 3480g og 49cm da hun ble født Tok rotavirusvaksinen, og har ikke merket noe bivirkninger. Så ut som den smakte godt også, frøkna smattet og gliste og ville helst hatt enda mer virket det som :-D
Skal på 6 uker når frøkna er 9 uker! Var visst ikke noe stress, er bortreist 1 mnd nå så det må nesten bli sånn vi fikk tilbud om å ta det her vi er, men hs sa vi kunne venteSkal på 6uker kontroll når hun er 7,5 uker spesielt
Tror jeg reiser innom å veier henne når hun er 6uker. For kjekt å vite vekt og lengde for å sammenligne med andre evt senere barnSkal på 6 uker når frøkna er 9 uker! Var visst ikke noe stress, er bortreist 1 mnd nå så det må nesten bli sånn vi fikk tilbud om å ta det her vi er, men hs sa vi kunne vente
Vi gjør det samme her hun la på seg 1 kg på to uker her, så jeg er spent på hvor mye frøkna veier nå! Hun var 4205 for to uker siden.. Merker godt at hun er tyngre nå jaTror jeg reiser innom å veier henne når hun er 6uker. For kjekt å vite vekt og lengde for å sammenligne med andre evt senere barn
Så flink hun er. Går ikke opp så fort her. Skal veie i morgen. Spendt!Vi gjør det samme her hun la på seg 1 kg på to uker her, så jeg er spent på hvor mye frøkna veier nå! Hun var 4205 for to uker siden.. Merker godt at hun er tyngre nå ja
Jeg skal når snuppa her er 8 uker .. sikkert pga påska tenker jeg! men tror nok ikke det er sånn at de nyaktig må være 6 ukerSkal på 6uker kontroll når hun er 7,5 uker spesielt
Vil at frøkna mi skal være liten litt lengre! Hun er 6 uker i morgen, 3470 ved fødsel, 3200 når vi dro fra sykehuset og 2 uker senere 4205! 51 cm ved fødsel og over 58 nå. Lang og tynn frøken med gode hamsterkinn3 uker siden jeg lillesnupp var på 6 ukers kontroll Da veide ho 3510g og var 52.5cm lang. Nå veier ho 4270g, og tenker ho har vokst gaaaanske mng cm også! Var 3056g ved fødsel, men gikk ned til 2670g
Oooi! 58 cm allerede? Lang og tynn frøken da ja;-) Jenta mi var 55cm forrige mandag ser jeg på kortet nå;-) fikk ikke med meg at ho målte lengda! Jaaaa, de vokser altfor fort!:-( Var på barselbesøk til ei lita jente igår som hadde ganske lik vekt som min lille, og helt lik lengde! Kunne virkelig ikke fatte at ho har vært så liten for bare to mnd siden! Måtte rett hjem og kikke på bildene Passer din fortsatt 56 da, eller har ho gått over på 62? Skjønner ikke gelt de str jeg! Min brukte 50 frem til for to uker siden, altså i neSten 2 mnd! Gått over på 56 nåVil at frøkna mi skal være liten litt lengre! Hun er 6 uker i morgen, 3470 ved fødsel, 3200 når vi dro fra sykehuset og 2 uker senere 4205! 51 cm ved fødsel og over 58 nå. Lang og tynn frøken med gode hamsterkinn
Skal veie på onsdag, veldig spent! Garantert over 5 kg, lille matvraket
Ja, hun er skikkelig lang! Heldressene i 56 med føtter begynner å bli korte, kan nok ikke bruke de mer enn en uke eller to til, kommer litt an på hvor de er kjøpt. Bodyer og strømper er fortsatt passe, så vi har ikke gått over på 62 er ikke lenge til jeg må bruke større klær, det er litt vemodig! Er jo selvfølgelig kjempe bra at snuppa spiser godt og legger på seg, men off..det går så fort!!Oooi! 58 cm allerede? Lang og tynn frøken da ja;-) Jenta mi var 55cm forrige mandag ser jeg på kortet nå;-) fikk ikke med meg at ho målte lengda! Jaaaa, de vokser altfor fort!:-( Var på barselbesøk til ei lita jente igår som hadde ganske lik vekt som min lille, og helt lik lengde! Kunne virkelig ikke fatte at ho har vært så liten for bare to mnd siden! Måtte rett hjem og kikke på bildene Passer din fortsatt 56 da, eller har ho gått over på 62? Skjønner ikke gelt de str jeg! Min brukte 50 frem til for to uker siden, altså i neSten 2 mnd! Gått over på 56 nå
Ikke si det engang babyer til de er et år vell studerte 3,5 åringen i stad og kan ikke skjønne når han ble så stoor. . Buhuu :'(Så artig å lese om alle de små som vokser så fort. Tiden går så fort, jammen ikke lenge til de ikke er babyer lengere. Vi må ta godt vare på denne dyrebare tida