6/6 friday :-)

En snuskete snusk:-)

Stakkars deg, gruer meg til jeg får det der igjen, håper den holder seg borte lenge enda:-) Godt du fikk slappet av, og sove lenge da:p

Hehe takk:) lille snuske-snusken min:D hehe..

Har du også hatt mye vondt ved mesnen eller?? Er deilig å slippe det tullet der :P

400 er billig.. men man bør da informere om sånt forde! At det er evt derfor den selges billig.. vasking er kjedelig nok det:p
Ja ganske stygt å ikke si fra synes jeg!

God kveld :)
Hermine slokna rekordtidlig kl 18.40 idag, HELT utslått etter å ha vær ute siden 08 i morges :rolleyes: Vi har virkelig nytt den siste varme dagen til det fulle! Bading i plaskebasseng, is og grilling :) Tur på stranda og i fjæra blei det også.
Isbilen kom forbi her så da ble det jammen meg is på oss også :D

Hermine fikk en pæreis med sjokoladetrekk på, var litt melkepulver i sjokoladen så nå får vi testa om magen tåler det :P

Nå har tempen sunket til 15 grader og det blåser endel, så det er deilig og svalt på soverommet i kveld :D

Har bakt ei sjokoladekake sammen med Hermine som vi skal ha til vi får besøk i morgen...men spørs om jeg ikke må kvalitetssikre den i kveld :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vogntrekkene er nå ferdig vaskede og jordslaget på sittedelen er så og si helt borte! :D
Har vasket på langprogram og skyldt to ganger nå etter edikkvasken, og det ble vasket en gang i går også. Så nå bør det være rent. Understellet har jeg bare spylt, men til og med handlekurven måtte grundig vaskes!
Skal ta bilder når det har tørket litt slik at jeg kan feste det på vogna igjen :D
Hurra!

Hermine slokna rekordtidlig kl 18.40 idag, HELT utslått etter å ha vær ute siden 08 i morges :rolleyes: Vi har virkelig nytt den siste varme dagen til det fulle! Bading i plaskebasseng, is og grilling :) Tur på stranda og i fjæra blei det også.

Hermine fikk en pæreis med sjokoladetrekk på, var litt melkepulver i sjokoladen så nå får vi testa om magen tåler det :p

Nå har tempen sunket til 15 grader og det blåser endel, så det er deilig og svalt på soverommet i kveld :D

Har bakt ei sjokoladekake sammen med Hermine som vi skal ha til vi får besøk i morgen...men spørs om jeg ikke må kvalitetssikre den i kveld :p

Deilig med kake da!
Høres ut som en super dag :D
Kom oss ut til slutt her også, ble ganske varmt da regnet endelig sluttet! :D
Mannen skal legge Lillebror nå, så skal T og jeg begynne bakingen!

Vogntrekkene er nå ferdig vaskede og jordslaget på sittedelen er så og si helt borte! :D
Har vasket på langprogram og skyldt to ganger nå etter edikkvasken, og det ble vasket en gang i går også. Så nå bør det være rent. Understellet har jeg bare spylt, men til og med handlekurven måtte grundig vaskes!
Skal ta bilder når det har tørket litt slik at jeg kan feste det på vogna igjen :D
Hurra!
Så flink du er!!!

Nå blir det nok bra :)

Helt utrolig at folk selger ting i så dårlig tilstand, kunne jo bare gitt det bort heller. Ser mange som gir bort flotte sovevogner helt gratis, bare i litt kreative nittitallsfarger og mønstre :p

Deilig med kake da!
Høres ut som en super dag :D
Kom oss ut til slutt her også, ble ganske varmt da regnet endelig sluttet! :D
Mannen skal legge Lillebror nå, så skal T og jeg begynne bakingen!
Det var en helt enkel 1-2-3 sjokoladekake fra Møllerens, siden vi er på hytta :p Men den smakte godt og er melkefri, så da er vi fornøyd ;)

Hva skal dere bake?

Hei og hopp:-)

Vi har vært nede i byen i godværet, hentet takkekortene jeg bestilte, og kjøpt meg ny ammebh. Var så heldig å få gavekort på bursdagen min:-)
Nå er helgevasken tatt, og lillesøster sovnet under babygymmen igjen, orker ikke legge henne ute i vogna mer, for hun våkner etter 20 min uansett.
Siste dagen med strålende vær, så her skal det grilles. Nasse skal få bade i plaskebassenget sitt, jeg har fylt det med vann og satt det i sola. Burde være god temp nå:p

Slik ble takkekortene:-)

do.svgDtCache

Samme har mine barn gjort når det kommer til å sove i vogn.. hehe.. våkner etter maks 30-40 min alle 3;) og det uansett om det har vært inne eller ute.

Får ikke se bildet:(

Hermine fikk en pæreis med sjokoladetrekk på, var litt melkepulver i sjokoladen så nå får vi testa om magen tåler det :P

Har bakt ei sjokoladekake sammen med Hermine som vi skal ha til vi får besøk i morgen...men spørs om jeg ikke må kvalitetssikre den i kveld :P

For en fin dag dere har hatt:D hadde jo vært superbra om magen hennes tåler det lille av melkepulver:) så er det kansje på vei til å gå over;)

Syns du skal kvalitetssikre kaken;) hehe

Hurra!

Så bra:D gleder meg til å se bilde:) du skulle tatt før-bilder å:P hehe

Hehe takk:) lille snuske-snusken min:D hehe..

Har du også hatt mye vondt ved mesnen eller?? Er deilig å slippe det tullet der :p

Veldig sterke menssmerter ja, slår en helt ut, så føler med deg. Håper det er bedre nå:-)

For en fin dag dere har hatt:D hadde jo vært superbra om magen hennes tåler det lille av melkepulver:) så er det kansje på vei til å gå over;)

Syns du skal kvalitetssikre kaken;) hehe
Hun fikk iallfall ikke diaré umiddelbart :) ...det fikk hun da hun smakte på kaffe latten min i vinter :eek: :p
Vi får se i morgen da, veldig kjekt om hun tåler små mengder, da er det ikke SÅ krise å gi noe tilsatt litt melkepulver i hvertfall :)

Vi måtte nok prøve kaken ja, blir for galt å servere gjester noe uspiselig :p Den VAR god!!! :D

Veldig sterke menssmerter ja, slår en helt ut, så føler med deg. Håper det er bedre nå:-)

Jada det er bedre nå:) men forsvinner ikke helt ved smertestillende idag.. så er sterke smerter denne gangen! Men er stort sett bare døgn nr 2, så imårra er det sikkert lite:D håper du slipper unna med store smerter senere da.. ble mye roligere etter fødselen med Leoh hos meg :)

Hei og hopp:-)

Vi har vært nede i byen i godværet, hentet takkekortene jeg bestilte, og kjøpt meg ny ammebh. Var så heldig å få gavekort på bursdagen min:-)
Nå er helgevasken tatt, og lillesøster sovnet under babygymmen igjen, orker ikke legge henne ute i vogna mer, for hun våkner etter 20 min uansett.
Siste dagen med strålende vær, så her skal det grilles. Nasse skal få bade i plaskebassenget sitt, jeg har fylt det med vann og satt det i sola. Burde være god temp nå:p

Slik ble takkekortene:-)

do.svgDtCache
Hermine pleide også å powernappe under babygymmen, i vippestolen, i vogna, i senga, på fanget på kafé etc :p Rneste fordelen var at jeg aldri behøvde å dra hjem fra barseltreff fordi hun skulle sove, for hun slokna bare der hun var og var fort ferdig opplada igjen :p ;)

Jeg får heller ikke til å se bildet :oops:

Hun fikk iallfall ikke diaré umiddelbart :) ...det fikk hun da hun smakte på kaffe latten min i vinter :eek: :p
Vi får se i morgen da, veldig kjekt om hun tåler små mengder, da er det ikke SÅ krise å gi noe tilsatt litt melkepulver i hvertfall :)

Vi måtte nok prøve kaken ja, blir for galt å servere gjester noe uspiselig :p Den VAR god!!! :D

Det er jo et godt tegn da:) for man pleier jo å reagere veldig raskt?

Hehe nei nesten så man skulle smakt på alle kakene man skal servere:P men ser kansje litt dumt ut om det er en rund bursdagskake eller no:P:D hehe

Det var en helt enkel 1-2-3 sjokoladekake fra Møllerens, siden vi er på hytta :p Men den smakte godt og er melkefri, så da er vi fornøyd ;)

Hva skal dere bake?

Har bakt melkefri sjokoladekake nå :D
Lagt T, så nå skal jeg lage sukkerfri sukksessterte :D

Det er jo et godt tegn da:) for man pleier jo å reagere veldig raskt?

Hehe nei nesten så man skulle smakt på alle kakene man skal servere:P men ser kansje litt dumt ut om det er en rund bursdagskake eller no:P:D hehe
Haha, skulle vært standard at første kakestykke ALLTID mangler i ei kake...kvalitetssikring kaller man det!!! :p

...ungen til venneparet vårt er blitt syk,så nå sitter vi her med ei langpanne med sjokoladekake :eek: Bare å henge i å spise :D

Back
Topp