6/6 friday :-)

Hermine er superflink! :D

Så synd du ikke er i form mammatil2prinsesser&1prins :o God bedring til deg og de forkjølede!

Kos dere med bursdagsfeiring Lennypenny!

Anita: Så koselig bilde :D Håper du slipper flere menssmerter nå!

Helt grei natt her. Mannen tok Lillebror i natt (deeeeeilig å ikke MÅTTE ta over pga amming altså!), men kl 5 var det morgen og da tok jeg han fordi mannen hadde blitt lovet å sove lenge. Angrer litt nå, for han har bursdag i morgen og da må han nesten få sove lenge da også :p :o
Så i dag er det klesvasking, handling og kakebaking på agendaen!
Jeg driver fortsatt med rensing av den hersens vogna. Nå har trekket ligget i eddikvann siden i går, så håper jeg at den er bedre etter et langprogram i vaskemaskinen. Trekket til kalesjen og fottrekket får nøye seg med enda en vask. Det var mest jordslag på sittedelen.
Æsj! Håper ikke du har betalt så mye for den altså!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så synd du ikke er i form mammatil2prinsesser&1prins :o God bedring til deg og de forkjølede!

Helt grei natt her. Mannen tok Lillebror i natt (deeeeeilig å ikke MÅTTE ta over pga amming altså!), men kl 5 var det morgen og da tok jeg han fordi mannen hadde blitt lovet å sove lenge. Angrer litt nå, for han har bursdag i morgen og da må han nesten få sove lenge da også :p :o
Jeg driver fortsatt med rensing av den hersens vogna. Nå har trekket ligget i eddikvann siden i går, så håper jeg at den er bedre etter et langprogram i vaskemaskinen. Trekket til kalesjen og fottrekket får nøye seg med enda en vask. Det var mest jordslag på sittedelen.

Æsj altså. Kjedelig og betale for noe som ikke er noenlunde rent:oops:

Selgeren burde være passe flau for og si det sånn:mad:

Så flink du er:) står på som vanlig, du;) så deilig for deg og gutta mannen er vel hjemme igjen:)
Så moro med bursdagsfeiring:)

•☆Tastedingsen☆•

Uff.. hehe.. hva skulle man gjort uten kaffe!?:P

Håper du får slappet litt av på hyttetur så du blir i bedre form:)

Jeg og resten av gjengen har det bra:) akkurat ferdig med en runde forkjølelse! Og det er godt..hehe.. hva med jentene dine da? Er dem friske og raske?:)

Da hadde jeg daua skal jeg si deg;)
Kaffe er tingen for trøtte mammaer:cool:

Jada, kjenner formen begynner og komme seg betraktelig nå:)

Så godt og høre dere har kommet dere etter forkjølelsen:) hjelper på humøret når man er frisk:)

Jentene har det fint, bare litt forkjøla, men ikke noe ille:)

•☆Tastedingsen☆•

Ja det er grusomt å ha så store smerter! Tenkte kansje det var over siden jeg ikke har hatt det etter siste fødsel:P hehe..

Haha nei sambo skulle bare vaske oppå skapdøra, så datt nesten hele av:eek::P takk for tisp:D han er ute nå for å kjøpe noe, håper bare han spør litt og forklarer hva som har skjedd så han får det som er best for å feste det:)

Mhm, det er skikkelig vondt med mensensmeter, som om det ikke er nok og blø lissom:p takk for den;)

Hahaha, sorry jeg ler, men ikke alktid like greit og gå for grundig til verks med vaskinga:D

Håper mannen fikk tak i det som trengs for og få den på plass igjen;)

•☆Tastedingsen☆•

Masse god bedring!
Kanskje du har blitt matforgiftet eller har fått en bakterieinfeksjon?

Kos dere med vennehelg!!! :)

Takk så mye, kjenner formen har steget betraktelig:)
Tja, ikke greit ig si, men ingen av de andre har blitt dårliger, heldigvis og takk for det:D
Tenker det er pga jernnivået, uansett i bedre form nå.

Takk så mye, søta:)
Kose dere i helga med bleiefri Hermine, skikkelig flinka er hu:D:):rolleyes:

•☆Tastedingsen☆•

God morgen:)

Vi ble vekket av Liana litt før 6:30.. da hadde jeg sååååå vonde menssmerter!! Har ikke hatt det siden før jeg ble gravid med Leoh.. måtte ta litt smertestillende og gikk å la meg igjen:P ble vekket 8:15 av sambo:) ellers har natten vært god, men jeg legger meg aaaltfor seint!:P;)

Nå er jentene i bhgen, Leoh studerer på gulvet og jeg skal drikke kaffe:D

Vi må ut å se etter trelim (eller noe) og noe annet greier.. ene skapdøra datt jo fra hverandre her når de ble vasket :P haha.. men tror det skal gå bra med noe lim som er for tre! Kan sikkert skje med flere skap her å;)

Ønsker dere en koselig dag:)
Vis vedlegget 64256
Søtingen :)

Takk så mye, kjenner formen har steget betraktelig:)
Tja, ikke greit ig si, men ingen av de andre har blitt dårliger, heldigvis og takk for det:D
Tenker det er pga jernnivået, uansett i bedre form nå.

Takk så mye, søta:)
Kose dere i helga med bleiefri Hermine, skikkelig flinka er hu:D:):rolleyes:

•☆Tastedingsen☆•
Vi har litt uhell innimellom da:P testa ut å ikke spørre henne om hun vil på do hele tiden, men da tissa hun i stolen sin mens hun spiste :eek: :P men bare litt, resten kom i potta ;)

Nå håper jeg de jernnivåene dine stabiliserer seg snart altså!!! Kan ikke gå rundt og ha det så dårlig hele tiden :oops:

God morgen :)
Jeg ble vekt kl 06.30 av ei frøken som ville tisse på potta, da var nattbleien helt TØRR :eek: :D
Så fikk hun mme og etterpå ville hun bæsje på do :) Stor stas på morran :p

Jeg ligger enda i senga og kjenner kaffedufta sive inn på rommet :rolleyes: ute skinner sola og fuglene kvitrer, tror det blir en deilig dag!

Eneste ulempen er midnattssola som steker inn på rommet, blir så varmt :p

Nydelig utsikt på morran :)

Vis vedlegget 64253

Ikke noe å utsette på den nei:-)

Så flink Hermine er:rolleyes:

God morgen, jenter:)

Idag sto vi opp kl 7, men jeg sovna ikke før 3 da så;)
Greier seriøst ikke og sovne, men går seg nok til:)

Natten før var jeg oppe med Emmeth helt til kl halv 6:eek:
Emmeth er blitt smitta av mannen, så helt grønt snørr, sår hals og feber..

Jeeeeij;) I natt sov han hele natta derimot, så det var deilig:)

Idag drar vi på hytta til en kompis, så gleeeeeder meg veldig:) Vi er 4 vennepar med barn i alderen 6 år-2 mnder:D

Blir kjempekos:)

Har ikke fått time til AHUS ennå:( men kommer vel snart?!

Har liggi meg oppkast i 2 dager, heldigvis ikke kasta opp idag, men kalmen sitter oppi halsen, hater omgangsjuke. Heldigvis ingen av ungene som har det;)*bank i bordet*

Ønsker alle ei super hælj:)

Huff, masse god bedring, håper ingen andre blir smittet. Kos dere masse på hytta, får håpe det blir mange flere netter han sover igjennom:-)

Hehe takk:D håper jeg å:p

Så mye du måtte styre med denne vogna da:confused: håper den blir bra nå da! Hvor mye kjøpte du den før?
Jeg betalte 400 kroner. Det var billig, men det hadde vært greit å få opplyst at den måtte jobbes så mye med! Da hadde jeg kanskje ikke bydd så "Mye" for den. Er bare vaskearbeid da, ikke noe kostbart, ellers hadde jeg sendt den i retur altså!

God morgen:)

Vi ble vekket av Liana litt før 6:30.. da hadde jeg sååååå vonde menssmerter!! Har ikke hatt det siden før jeg ble gravid med Leoh.. måtte ta litt smertestillende og gikk å la meg igjen:p ble vekket 8:15 av sambo:) ellers har natten vært god, men jeg legger meg aaaltfor seint!:p;)

Nå er jentene i bhgen, Leoh studerer på gulvet og jeg skal drikke kaffe:D

Vi må ut å se etter trelim (eller noe) og noe annet greier.. ene skapdøra datt jo fra hverandre her når de ble vasket :p haha.. men tror det skal gå bra med noe lim som er for tre! Kan sikkert skje med flere skap her å;)

Ønsker dere en koselig dag:)
Vis vedlegget 64256

En snuskete snusk:-)

Stakkars deg, gruer meg til jeg får det der igjen, håper den holder seg borte lenge enda:-) Godt du fikk slappet av, og sove lenge da:p

Æsj altså. Kjedelig og betale for noe som ikke er noenlunde rent:oops:

Selgeren burde være passe flau for og si det sånn:mad:

Så flink du er:) står på som vanlig, du;) så deilig for deg og gutta mannen er vel hjemme igjen:)
Så moro med bursdagsfeiring:)

•☆Tastedingsen☆•
JA hun brydde seg tydeligvis ikke. Greit å selge slikt, men da kan man hvertfall skrive i annonsen at "den selges som den er, ikke rengjort" eller noe liknende! Det hadde ikke gjort meg like mye å vaske den så grundig om jeg visste om det på forhånd!

Så synd du ikke er i form mammatil2prinsesser&1prins :eek: God bedring til deg og de forkjølede!

Helt grei natt her. Mannen tok Lillebror i natt (deeeeeilig å ikke MÅTTE ta over pga amming altså!), men kl 5 var det morgen og da tok jeg han fordi mannen hadde blitt lovet å sove lenge. Angrer litt nå, for han har bursdag i morgen og da må han nesten få sove lenge da også :p :eek:

Så gøy med bursdag i morgen, godt å få sove om natten, men gruelig tidlig å stå opp klokken fem altså, jeg husker den perioden alt for godt, håper nasse fortsetter å sove til seks.
Skjønner godt du angrer deg litt, siden han skal få sove i morgen også hehe:-) Tenkte mannen skal få gjøre det samme i morgen.
Kos dere med kakebaking, legg gjerne ut bilde:p

Hei og hopp:-)

Vi har vært nede i byen i godværet, hentet takkekortene jeg bestilte, og kjøpt meg ny ammebh. Var så heldig å få gavekort på bursdagen min:-)
Nå er helgevasken tatt, og lillesøster sovnet under babygymmen igjen, orker ikke legge henne ute i vogna mer, for hun våkner etter 20 min uansett.
Siste dagen med strålende vær, så her skal det grilles. Nasse skal få bade i plaskebassenget sitt, jeg har fylt det med vann og satt det i sola. Burde være god temp nå:p

Slik ble takkekortene:-)

do.svgDtCache

Ja vi var ganske så overrasket! :P ;) Hun begynner kanskje å kjenne på at tisset skal holdes til man er uten bleie :) ...for når hun løper naken kan hun plutselig bare tisse :P

Hehe ja kansje det :) men veldig bra at hun har litt kontroll til å være så liten :)

Da hadde jeg daua skal jeg si deg;)
Kaffe er tingen for trøtte mammaer:cool:

Jada, kjenner formen begynner og komme seg betraktelig nå:)

Så godt og høre dere har kommet dere etter forkjølelsen:) hjelper på humøret når man er frisk:)

Jentene har det fint, bare litt forkjøla, men ikke noe ille:)

•☆Tastedingsen☆•

Hehe ja nå får jeg vondt i hode om jeg ikke får i meg kaffen om mårran:P hehe selvom jeg ikke drikker svart kaffe;)

Bra å høre at formen kommer seg:D;) og at jentene "bare" er forkjøla.. det er lissom den enkleste sykdommen så lenge det ikke er feber..hehe

Mhm, det er skikkelig vondt med mensensmeter, som om det ikke er nok og blø lissom:p takk for den;)

Hahaha, sorry jeg ler, men ikke alktid like greit og gå for grundig til verks med vaskinga:D

Håper mannen fikk tak i det som trengs for og få den på plass igjen;)

•☆Tastedingsen☆•

Hehe ja ille nok å måtte blø hver mnd:oops::p menmen, vi får glede oss til overgangsalderen!:D:P

Hahaha nei han har dette med å være litt hardhendt:P;) selvom han sier han ikke er det! Hehe.. men han fikk kjøpt en type lim, og det virker som om det sitter godt nå :)

Jeg betalte 400 kroner. Det var billig, men det hadde vært greit å få opplyst at den måtte jobbes så mye med! Da hadde jeg kanskje ikke bydd så "Mye" for den. Er bare vaskearbeid da, ikke noe kostbart, ellers hadde jeg sendt den i retur altså!

400 er billig.. men man bør da informere om sånt forde! At det er evt derfor den selges billig.. vasking er kjedelig nok det:P

Back
Topp