6/6 friday :-)

Håper det blir bra :D
Sjokoladekaken skulle bare ha vann i, men jeg brukte rismelk. Synes det passer så bra i slik kake :D
Ja både rismelk og havremelk passer fint i bakst, gir litt ekstra sødme og saftighet :)

Da er mandelbunnen i ovnen og jeg skal ut og sjekke om vogntrekket er tørt nok, så kan jeg ta bilder :p

Hermine pleide også å powernappe under babygymmen, i vippestolen, i vogna, i senga, på fanget på kafé etc :p Rneste fordelen var at jeg aldri behøvde å dra hjem fra barseltreff fordi hun skulle sove, for hun slokna bare der hun var og var fort ferdig opplada igjen :p ;)

Jeg får heller ikke til å se bildet :oops:

Praktisk ja:-)

Så rart da, jeg får det jo opp jeg..:oops:

Jada det er bedre nå:) men forsvinner ikke helt ved smertestillende idag.. så er sterke smerter denne gangen! Men er stort sett bare døgn nr 2, så imårra er det sikkert lite:D håper du slipper unna med store smerter senere da.. ble mye roligere etter fødselen med Leoh hos meg :)
Kjedelig. God bedring :-) :-)
Naproxen ♡

Jada det er bedre nå:) men forsvinner ikke helt ved smertestillende idag.. så er sterke smerter denne gangen! Men er stort sett bare døgn nr 2, så imårra er det sikkert lite:D håper du slipper unna med store smerter senere da.. ble mye roligere etter fødselen med Leoh hos meg :)

Satser på at det mildner hos meg også:-)

Haha, skulle vært standard at første kakestykke ALLTID mangler i ei kake...kvalitetssikring kaller man det!!! :p

...ungen til venneparet vårt er blitt syk,så nå sitter vi her med ei langpanne med sjokoladekake :eek: Bare å henge i å spise :D

Åhh. Så kjedelig.. kanskje hun er bedre i morgen?
Kos dere med kake :-)

Her er vogna
Lun og god, laaang rygg!
ImageUploadedByBV Forum1402082399.376745.jpg
ImageUploadedByBV Forum1402082409.523528.jpg
ImageUploadedByBV Forum1402082419.561047.jpg
På den "flappen" her var jordslaget skikkelig ille. Ser antydning nå, men det er så og si borte. Kun flekker igjen. Ikke noe sopp kan ha overlevd den sterke eddikblandingen :-p
ImageUploadedByBV Forum1402082429.292200.jpg

Mangler å vaske stoffet som skal være på bumper baren. Og har stort og lunt fottrekk til!
Har sett den nye versjonen av denne vognen, men den er tyngre og mindre romslig :-o

Surfer mobilt!

Nå er vi hjemme sliten... koselig med bursdagsfeiring idag. Deilig sjokoladekake med smørkrem,marsipankake fra konditoriet,langpanne med kanel og sukker og masse muffins med melis og non stop... spiste alt for mye ;)

Dro ikke før 14.30,så ungene sovnet på vei hjem. Det vil si.. en halvtime... brukter over 2 t på å sovne idag :confused::eek::confused::eek:
21.10 ble det stille...
Nå har jeg vasket opp å hengt opp klær :-)

Sofakos resten av kvelden ♡

Gått bra med W idag og.. et tisseuhell på kvelden med en gang vi kom inn døren.. syntes ikke det er gærent ;)

Hvordan har det gått med Hermine idag Marianne? :D

FruH kjedelig med møkkete vogn. Kunne bare skrevet ; selges sånn og sånn.. litt greiere :-)

Legg ut bilder snart :-)

Sukkersnusk: Mine har aldri sovet lenge i vogn,ute eller inne,sommer eller vinter hehe. Og aldri mer enn 20-60 min i strekk. 60 min er SJELDENT!! Hehe....

Hvordan går det med dine 2 små? :-)

Haha, skulle vært standard at første kakestykke ALLTID mangler i ei kake...kvalitetssikring kaller man det!!! :p

...ungen til venneparet vårt er blitt syk,så nå sitter vi her med ei langpanne med sjokoladekake :eek: Bare å henge i å spise :D

Ja sånn skulle det vært:rolleyes: haha..

Ja da er det bare å spise da:P har dere ikke fryser da?

Her er vogna
Lun og god, laaang rygg!
Vis vedlegget 64334
Vis vedlegget 64335
Vis vedlegget 64336
På den "flappen" her var jordslaget skikkelig ille. Ser antydning nå, men det er så og si borte. Kun flekker igjen. Ikke noe sopp kan ha overlevd den sterke eddikblandingen :-p
Vis vedlegget 64337

Mangler å vaske stoffet som skal være på bumper baren. Og har stort og lunt fottrekk til!
Har sett den nye versjonen av denne vognen, men den er tyngre og mindre romslig :-o

Surfer mobilt!

Vogna ser jo veldig god og romslig ut ja:D

Vogna ser jo veldig god og romslig ut ja:D
Ja, den typen vogn har visst lengst liggelengde - 100 cm hvertfall.
Prøvde den nå og han har endel å gå på i ryggen =)

Ja, den typen vogn har visst lengst liggelengde - 100 cm hvertfall.
Prøvde den nå og han har endel å gå på i ryggen =)

Det er jo kjempe bra:D godt man får tak i sånne vogner når de små begynner å bli store:)

Nå er vi hjemme sliten... koselig med bursdagsfeiring idag. Deilig sjokoladekake med smørkrem,marsipankake fra konditoriet,langpanne med kanel og sukker og masse muffins med melis og non stop... spiste alt for mye ;)

Dro ikke før 14.30,så ungene sovnet på vei hjem. Det vil si.. en halvtime... brukter over 2 t på å sovne idag :confused::eek::confused::eek:
21.10 ble det stille...
Nå har jeg vasket opp å hengt opp klær :-)

Sofakos resten av kvelden ♡

Gått bra med W idag og.. et tisseuhell på kvelden med en gang vi kom inn døren.. syntes ikke det er gærent ;)

Hvordan har det gått med Hermine idag Marianne? :D
Så flink han er :D

Hermine hadde også ett uhell i går, vi ventet for lenge med å ha henne på do :P ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er vogna
Lun og god, laaang rygg!
Vis vedlegget 64334
Vis vedlegget 64335
Vis vedlegget 64336
Vis vedlegget 64337

Surfer mobilt!
Kjempeflott vogn!!! :)

Er det en Simo eller Basson?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp