Håper det blir bra
Sjokoladekaken skulle bare ha vann i, men jeg brukte rismelk. Synes det passer så bra i slik kake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir bra
Kjedelig. God bedringJada det er bedre nåmen forsvinner ikke helt ved smertestillende idag.. så er sterke smerter denne gangen! Men er stort sett bare døgn nr 2, så imårra er det sikkert lite
håper du slipper unna med store smerter senere da.. ble mye roligere etter fødselen med Leoh hos meg
![]()
Jada det er bedre nåmen forsvinner ikke helt ved smertestillende idag.. så er sterke smerter denne gangen! Men er stort sett bare døgn nr 2, så imårra er det sikkert lite
håper du slipper unna med store smerter senere da.. ble mye roligere etter fødselen med Leoh hos meg
![]()

Mmm den så skikkelig god utKaka ferdig
Vis vedlegget 64344
Og en liten til morgenkaffen
Vis vedlegget 64345
Surfer mobilt!
Her er vogna
Lun og god, laaang rygg!
Vis vedlegget 64334
Vis vedlegget 64335
Vis vedlegget 64336
På den "flappen" her var jordslaget skikkelig ille. Ser antydning nå, men det er så og si borte. Kun flekker igjen. Ikke noe sopp kan ha overlevd den sterke eddikblandingen![]()
Vis vedlegget 64337
Mangler å vaske stoffet som skal være på bumper baren. Og har stort og lunt fottrekk til!
Har sett den nye versjonen av denne vognen, men den er tyngre og mindre romslig :-o
Surfer mobilt!
Ja, den typen vogn har visst lengst liggelengde - 100 cm hvertfall.Vogna ser jo veldig god og romslig ut ja![]()
Ja, den typen vogn har visst lengst liggelengde - 100 cm hvertfall.
Prøvde den nå og han har endel å gå på i ryggen =)
Så flink han erNå er vi hjemme sliten... koselig med bursdagsfeiring idag. Deilig sjokoladekake med smørkrem,marsipankake fra konditoriet,langpanne med kanel og sukker og masse muffins med melis og non stop... spiste alt for mye
Dro ikke før 14.30,så ungene sovnet på vei hjem. Det vil si.. en halvtime... brukter over 2 t på å sovne idag![]()
21.10 ble det stille...
Nå har jeg vasket opp å hengt opp klær![]()
Sofakos resten av kvelden ♡
Gått bra med W idag og.. et tisseuhell på kvelden med en gang vi kom inn døren.. syntes ikke det er gærent
Hvordan har det gått med Hermine idag Marianne?![]()
Kjempeflott vogn!!!Her er vogna
Lun og god, laaang rygg!
Vis vedlegget 64334
Vis vedlegget 64335
Vis vedlegget 64336
På den "flappen" her var jordslaget skikkelig ille. Ser antydning nå, men det er så og si borte. Kun flekker igjen. Ikke noe sopp kan ha overlevd den sterke eddikblandingen![]()
Vis vedlegget 64337
Mangler å vaske stoffet som skal være på bumper baren. Og har stort og lunt fottrekk til!
Har sett den nye versjonen av denne vognen, men den er tyngre og mindre romslig :-o
Surfer mobilt!