En snuskete snusk
Stakkars deg, gruer meg til jeg får det der igjen, håper den holder seg borte lenge endaGodt du fikk slappet av, og sove lenge da
![]()
Hehe takk
Har du også hatt mye vondt ved mesnen eller?? Er deilig å slippe det tullet der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En snuskete snusk
Stakkars deg, gruer meg til jeg får det der igjen, håper den holder seg borte lenge endaGodt du fikk slappet av, og sove lenge da
![]()
Ja ganske stygt å ikke si fra synes jeg!400 er billig.. men man bør da informere om sånt forde! At det er evt derfor den selges billig.. vasking er kjedelig nok det![]()
Deilig med kake da!God kveld
Hermine slokna rekordtidlig kl 18.40 idag, HELT utslått etter å ha vær ute siden 08 i morgesVi har virkelig nytt den siste varme dagen til det fulle! Bading i plaskebasseng, is og grilling
Tur på stranda og i fjæra blei det også.
Isbilen kom forbi her så da ble det jammen meg is på oss også
Hermine fikk en pæreis med sjokoladetrekk på, var litt melkepulver i sjokoladen så nå får vi testa om magen tåler det
Nå har tempen sunket til 15 grader og det blåser endel, så det er deilig og svalt på soverommet i kveld
Har bakt ei sjokoladekake sammen med Hermine som vi skal ha til vi får besøk i morgen...men spørs om jeg ikke må kvalitetssikre den i kveld
Sent from my iPhone using BV Forum
Så flink du er!!!Vogntrekkene er nå ferdig vaskede og jordslaget på sittedelen er så og si helt borte!![]()
Har vasket på langprogram og skyldt to ganger nå etter edikkvasken, og det ble vasket en gang i går også. Så nå bør det være rent. Understellet har jeg bare spylt, men til og med handlekurven måtte grundig vaskes!
Skal ta bilder når det har tørket litt slik at jeg kan feste det på vogna igjen![]()
Hurra!

Det var en helt enkel 1-2-3 sjokoladekake fra Møllerens, siden vi er på hyttaDeilig med kake da!
Høres ut som en super dag![]()
Kom oss ut til slutt her også, ble ganske varmt da regnet endelig sluttet!
Mannen skal legge Lillebror nå, så skal T og jeg begynne bakingen!

Hei og hopp
Vi har vært nede i byen i godværet, hentet takkekortene jeg bestilte, og kjøpt meg ny ammebh. Var så heldig å få gavekort på bursdagen min
Nå er helgevasken tatt, og lillesøster sovnet under babygymmen igjen, orker ikke legge henne ute i vogna mer, for hun våkner etter 20 min uansett.
Siste dagen med strålende vær, så her skal det grilles. Nasse skal få bade i plaskebassenget sitt, jeg har fylt det med vann og satt det i sola. Burde være god temp nå
Slik ble takkekortene
![]()
God kveld![]()
Hermine slokna rekordtidlig kl 18.40 idag, HELT utslått etter å ha vær ute siden 08 i morgesVi har virkelig nytt den siste varme dagen til det fulle! Bading i plaskebasseng, is og grilling
Tur på stranda og i fjæra blei det også.
Isbilen kom forbi her så da ble det jammen meg is på oss også
Hermine fikk en pæreis med sjokoladetrekk på, var litt melkepulver i sjokoladen så nå får vi testa om magen tåler det![]()
Nå har tempen sunket til 15 grader og det blåser endel, så det er deilig og svalt på soverommet i kveld![]()
Har bakt ei sjokoladekake sammen med Hermine som vi skal ha til vi får besøk i morgen...men spørs om jeg ikke må kvalitetssikre den i kveld![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Vogntrekkene er nå ferdig vaskede og jordslaget på sittedelen er så og si helt borte!![]()
Har vasket på langprogram og skyldt to ganger nå etter edikkvasken, og det ble vasket en gang i går også. Så nå bør det være rent. Understellet har jeg bare spylt, men til og med handlekurven måtte grundig vaskes!
Skal ta bilder når det har tørket litt slik at jeg kan feste det på vogna igjen![]()
Hurra!
Hehe takklille snuske-snusken min
hehe..
Har du også hatt mye vondt ved mesnen eller?? Er deilig å slippe det tullet der![]()
Hun fikk iallfall ikke diaré umiddelbartFor en fin dag dere har hatthadde jo vært superbra om magen hennes tåler det lille av melkepulver
så er det kansje på vei til å gå over
Syns du skal kvalitetssikre kakenhehe

Veldig sterke menssmerter ja, slår en helt ut, så føler med deg. Håper det er bedre nå![]()
Hermine pleide også å powernappe under babygymmen, i vippestolen, i vogna, i senga, på fanget på kafé etcHei og hopp
Vi har vært nede i byen i godværet, hentet takkekortene jeg bestilte, og kjøpt meg ny ammebh. Var så heldig å få gavekort på bursdagen min
Nå er helgevasken tatt, og lillesøster sovnet under babygymmen igjen, orker ikke legge henne ute i vogna mer, for hun våkner etter 20 min uansett.
Siste dagen med strålende vær, så her skal det grilles. Nasse skal få bade i plaskebassenget sitt, jeg har fylt det med vann og satt det i sola. Burde være god temp nå
Slik ble takkekortene
![]()

Hun fikk iallfall ikke diaré umiddelbart...det fikk hun da hun smakte på kaffe latten min i vinter
![]()
![]()
Vi får se i morgen da, veldig kjekt om hun tåler små mengder, da er det ikke SÅ krise å gi noe tilsatt litt melkepulver i hvertfall![]()
Vi måtte nok prøve kaken ja, blir for galt å servere gjester noe uspiseligDen VAR god!!!
![]()
Usj nei, set tok jeg meg ikke tid tilSå bragleder meg til å se bilde
du skulle tatt før-bilder å
hehe
Haha, skulle vært standard at første kakestykke ALLTID mangler i ei kake...kvalitetssikring kaller man det!!!Det er jo et godt tegn dafor man pleier jo å reagere veldig raskt?
Hehe nei nesten så man skulle smakt på alle kakene man skal serveremen ser kansje litt dumt ut om det er en rund bursdagskake eller no
hehe