6/6 friday :-)

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Hei jenter:cool:
Er trøtt.. la oss halv 1,var oppe hos Mina 2 ganger kl 2.. og det andre barnet mitt våknet 5.30 :rolleyes::confused:
Skal vekke K om 30-60 min. Da skal jeg sove litt nemlig ;)

Lille Emira er 1 år idag ♡ Så vi skal feire hun :-)
Har kjøpt en kjempekoselig kjole fra Newbie og strikker til hun :-)

Hva skal dere idag? :D

God morgen :)
Jeg ble vekt kl 06.30 av ei frøken som ville tisse på potta, da var nattbleien helt TØRR :eek: :D
Så fikk hun mme og etterpå ville hun bæsje på do :) Stor stas på morran :P

Jeg ligger enda i senga og kjenner kaffedufta sive inn på rommet :rolleyes: ute skinner sola og fuglene kvitrer, tror det blir en deilig dag!

Eneste ulempen er midnattssola som steker inn på rommet, blir så varmt :P

Nydelig utsikt på morran :)

ImageUploadedByBV Forum1402032992.992503.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Er trøtt.. la oss halv 1,var oppe hos Mina 2 ganger kl 2.. og det andre barnet mitt våknet 5.30 :rolleyes::confused:

Kos dere i selskap! :)

Greit å sove på skift når det blir så tidlig morgen!

Lennypenny:
Så koselig med 1 årsfeiring:D
Stas med ei lita kjole, er sååå søtt<3
Tidlig oppe du og, men om det er noen trøst så har jeg sovet 7 timer ila 3 netter;)

Marian87:

For en flott utsikt:D:o Skikkelig fint:)

WOW, skal si Hermine-mor er flink:)<3 Imponerende;)
Emmeth er langt ifra det;)
Kose dere i finværet:D

Lite søvn i natt da ja! Godt du hat mulighet til å sove litt:)

Hihi hipp hurra for lille Emira:rolleyes: stas for foreldrene at hun har sin første bursdag:D

God morgen, jenter:)

Idag sto vi opp kl 7, men jeg sovna ikke før 3 da så;)
Greier seriøst ikke og sovne, men går seg nok til:)

Natten før var jeg oppe med Emmeth helt til kl halv 6:o
Emmeth er blitt smitta av mannen, så helt grønt snørr, sår hals og feber..

Jeeeeij;) I natt sov han hele natta derimot, så det var deilig:)

Idag drar vi på hytta til en kompis, så gleeeeeder meg veldig:) Vi er 4 vennepar med barn i alderen 6 år-2 mnder:D

Blir kjempekos:)

Har ikke fått time til AHUS ennå:( men kommer vel snart?!

Har liggi meg oppkast i 2 dager, heldigvis ikke kasta opp idag, men kalmen sitter oppi halsen, hater omgangsjuke. Heldigvis ingen av ungene som har det;)*bank i bordet*

Ønsker alle ei super hælj:)

God morgen :)
Jeg ble vekt kl 06.30 av ei frøken som ville tisse på potta, da var nattbleien helt TØRR :eek: :D
Så fikk hun mme og etterpå ville hun bæsje på do :) Stor stas på morran :P

Jeg ligger enda i senga og kjenner kaffedufta sive inn på rommet :rolleyes: ute skinner sola og fuglene kvitrer, tror det blir en deilig dag!

Eneste ulempen er midnattssola som steker inn på rommet, blir så varmt :P

Nydelig utsikt på morran :)

Vis vedlegget 64253

Oj så flink hun er som holder seg sånn på natta:D sikkert stolt selv også ;) hehe..

Kjempe fin utsikt!:rolleyes

Idag drar vi på hytta til en kompis, så gleeeeeder meg veldig:) Vi er 4 vennepar med barn i alderen 6 år-2 mnder:D

Har liggi meg oppkast i 2 dager, heldigvis ikke kasta opp idag, men kalmen sitter oppi halsen, hater omgangsjuke. Heldigvis ingen av ungene som har det;)*bank i bordet*

Ojda:( god bedring til dere! Så slitsomt å være syk, passe på syke OG få lite søvn! Skjønner ikke at du ikke faller om:oops::confused:

Blir sikkert godt med hyttetur og venner!:)

Stakkars deg og Emmeth... grusomt å være kvalm. Kanskje det ikke er omgangssyken når ingen andre blir smittet? Håper du blir bedre idag. Kanskje du kan slappe av litt på turen? :-) :-)
Håper timen kommer snart :-)

Ojda:( god bedring til dere! Så slitsomt å være syk, passe på syke OG få lite søvn! Skjønner ikke at du ikke faller om:oops::confused:

Blir sikkert godt med hyttetur og venner!:)

Alt går med flere kanner kaffe;):eek:
Men blir sliten altså og kanskje litt grinete, men ellers kjenner jeg ikke så mye:)

Virker som det verste er over mht oppkast, bare kjipt og være kvalm, men går nok over:)
Jaaah, kjenner det blir litt godt og komme litt vekk hjemmefra:)

Hvordan går det med deg? Alt bra? Og de 3 små selvfølgelig? :rolleyes::)

•☆Tastedingsen☆•

Stakkars deg og Emmeth... grusomt å være kvalm. Kanskje det ikke er omgangssyken når ingen andre blir smittet? Håper du blir bedre idag. Kanskje du kan slappe av litt på turen? :-) :-)
Håper timen kommer snart :-)

Går fint altså bare kjedelig og være kvalm, men er kanskje pga lavt jernnivå også, men kan og være omgangssjuka:)

Kvalmen legger lissom en demper på formen og humøret:confused:

Ja, blir digg og se litt annet og være sammen med venner, håper bare Emmeth sover på hytta:)

Mannen har eksamen idag, så jeg pakker for fullt her;) hehe..

Alt bra med dere og barna?:)

•☆Tastedingsen☆•

God morgen:)

Vi ble vekket av Liana litt før 6:30.. da hadde jeg sååååå vonde menssmerter!! Har ikke hatt det siden før jeg ble gravid med Leoh.. måtte ta litt smertestillende og gikk å la meg igjen:P ble vekket 8:15 av sambo:) ellers har natten vært god, men jeg legger meg aaaltfor seint!:P;)

Nå er jentene i bhgen, Leoh studerer på gulvet og jeg skal drikke kaffe:D

Vi må ut å se etter trelim (eller noe) og noe annet greier.. ene skapdøra datt jo fra hverandre her når de ble vasket :P haha.. men tror det skal gå bra med noe lim som er for tre! Kan sikkert skje med flere skap her å;)

Ønsker dere en koselig dag:)
1402040710121.jpg

God morgen:)

Vi ble vekket av Liana litt før 6:30.. da hadde jeg sååååå vonde menssmerter!! Har ikke hatt det siden før jeg ble gravid med Leoh.. måtte ta litt smertestillende og gikk å la meg igjen:P ble vekket 8:15 av sambo:) ellers har natten vært god, men jeg legger meg aaaltfor seint!:P;)

Nå er jentene i bhgen, Leoh studerer på gulvet og jeg skal drikke kaffe:D

Vi må ut å se etter trelim (eller noe) og noe annet greier.. ene skapdøra datt jo fra hverandre her når de ble vasket :P haha.. men tror det skal gå bra med noe lim som er for tre! Kan sikkert skje med flere skap her å;)

Ønsker dere en koselig dag:)
Vis vedlegget 64256

Nååååårh, så søøøt Leo er:rolleyes::)

Æææsj, er så dritt med mensensmeter og skikkelig vondt og:mad::(

Ojjda, ville ikke skapsdøren mer, nei:p da trengs det litt trelim og noen skruer, så er det godt som gull igjen. Evt kjøp noe teck7, det holder som gull:)

•☆Tastedingsen☆•

Hermine er superflink! :D

Så synd du ikke er i form mammatil2prinsesser&1prins :o God bedring til deg og de forkjølede!

Kos dere med bursdagsfeiring Lennypenny!

Anita: Så koselig bilde :D Håper du slipper flere menssmerter nå!

Helt grei natt her. Mannen tok Lillebror i natt (deeeeeilig å ikke MÅTTE ta over pga amming altså!), men kl 5 var det morgen og da tok jeg han fordi mannen hadde blitt lovet å sove lenge. Angrer litt nå, for han har bursdag i morgen og da må han nesten få sove lenge da også :p :o
Så i dag er det klesvasking, handling og kakebaking på agendaen!
Jeg driver fortsatt med rensing av den hersens vogna. Nå har trekket ligget i eddikvann siden i går, så håper jeg at den er bedre etter et langprogram i vaskemaskinen. Trekket til kalesjen og fottrekket får nøye seg med enda en vask. Det var mest jordslag på sittedelen.

Alt går med flere kanner kaffe;):eek:
Men blir sliten altså og kanskje litt grinete, men ellers kjenner jeg ikke så mye:)

Virker som det verste er over mht oppkast, bare kjipt og være kvalm, men går nok over:)
Jaaah, kjenner det blir litt godt og komme litt vekk hjemmefra:)

Hvordan går det med deg? Alt bra? Og de 3 små selvfølgelig? :rolleyes::)

•☆Tastedingsen☆•

Uff.. hehe.. hva skulle man gjort uten kaffe!?:P

Håper du får slappet litt av på hyttetur så du blir i bedre form:)

Jeg og resten av gjengen har det bra:) akkurat ferdig med en runde forkjølelse! Og det er godt..hehe.. hva med jentene dine da? Er dem friske og raske?:)

Nååååårh, så søøøt Leo er:rolleyes::)

Æææsj, er så dritt med mensensmeter og skikkelig vondt og:mad::(

Ojjda, ville ikke skapsdøren mer, nei:p da trengs det litt trelim og noen skruer, så er det godt som gull igjen. Evt kjøp noe teck7, det holder som gull:)

•☆Tastedingsen☆•

Ja det er grusomt å ha så store smerter! Tenkte kansje det var over siden jeg ikke har hatt det etter siste fødsel:P hehe..

Haha nei sambo skulle bare vaske oppå skapdøra, så datt nesten hele av:eek::P takk for tisp:D han er ute nå for å kjøpe noe, håper bare han spør litt og forklarer hva som har skjedd så han får det som er best for å feste det:)

Hermine er superflink! :D

Så synd du ikke er i form mammatil2prinsesser&1prins :o God bedring til deg og de forkjølede!

Kos dere med bursdagsfeiring Lennypenny!

Anita: Så koselig bilde :D Håper du slipper flere menssmerter nå!

Helt grei natt her. Mannen tok Lillebror i natt (deeeeeilig å ikke MÅTTE ta over pga amming altså!), men kl 5 var det morgen og da tok jeg han fordi mannen hadde blitt lovet å sove lenge. Angrer litt nå, for han har bursdag i morgen og da må han nesten få sove lenge da også :p :o
Så i dag er det klesvasking, handling og kakebaking på agendaen!
Jeg driver fortsatt med rensing av den hersens vogna. Nå har trekket ligget i eddikvann siden i går, så håper jeg at den er bedre etter et langprogram i vaskemaskinen. Trekket til kalesjen og fottrekket får nøye seg med enda en vask. Det var mest jordslag på sittedelen.

Hehe takk:D håper jeg å:P

Så mye du måtte styre med denne vogna da:confused: håper den blir bra nå da! Hvor mye kjøpte du den før?

Oj så flink hun er som holder seg sånn på natta:D sikkert stolt selv også ;) hehe..

Kjempe fin utsikt!:rolleyes
Ja vi var ganske så overrasket! :P ;) Hun begynner kanskje å kjenne på at tisset skal holdes til man er uten bleie :) ...for når hun løper naken kan hun plutselig bare tisse :P

Masse god bedring!
Kanskje du har blitt matforgiftet eller har fått en bakterieinfeksjon?

Kos dere med vennehelg!!! :)

Back
Topp