Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en smoothie oppskriftbok, men bruker den sjelden. Som oftest putter jeg bare oppi deg jeg har i kjøleskapet/frysen. Men banan, eplejuice og vaniljekesam er som oftest alltid medvaniljekesamen hjelper på søtsuget syns jeg
![]()
Takk for tips! Ikkje dumtbanan og en kiwi, og nesten en liter eplejuce![]()
jeg må holde meg unna alt som har med apelin å gjøre, for det
får jeg halsbrann av![]()
smoothie er veldig god, tips til dere som trenger oppskrifter. på meny feks har de
poser med frosne bær, der står oppskrifter bakpå. det heter smoothie mix. bare å tilsetter
eple juce og vanilje youghurtnam nam
![]()
Wohoo! I dag skal jeg prøve for tredje gang å komme meg gjennom ukeshandel, skal jaggu sette litt av dette på listen! Eller bør man forresten ha smoothie-maskin? Det har jeg ikke!banan og en kiwi, og nesten en liter eplejuce![]()
jeg må holde meg unna alt som har med apelin å gjøre, for det
får jeg halsbrann av![]()
smoothie er veldig god, tips til dere som trenger oppskrifter. på meny feks har de
poser med frosne bær, der står oppskrifter bakpå. det heter smoothie mix. bare å tilsetter
eple juce og vanilje youghurtnam nam
![]()
Kan kanskje bruke stavmikser? Vi(mannen) skal også storhandle i dag så blir dette på vår liste ogWohoo! I dag skal jeg prøve for tredje gang å komme meg gjennom ukeshandel, skal jaggu sette litt av dette på listen! Eller bør man forresten ha smoothie-maskin? Det har jeg ikke!
Kan kanskje bruke stavmikser? Vi(mannen) skal også storhandle i dag så blir dette på vår liste og
Glad eg lagde denne tråden for når eg så den gjekk eg å hentet meg en banan![]()
Den frukt brusende hørtes jo ut som inneholder mye sundt.. så ta deg et glass til du![]()
Absoluttåja, det skal jeg! =D og med GOD samvittighet i dag ^^
Wohoo! I dag skal jeg prøve for tredje gang å komme meg gjennom ukeshandel, skal jaggu sette litt av dette på listen! Eller bør man forresten ha smoothie-maskin? Det har jeg ikke!
jeg bruker smooth chopperen fra tupperwareden tar ikke isbiter, bare frossenfrukt og bær. jeg har hørt at den tåler å ta isbiter, men om den blir ødelakt så går det ikke på garantien. (
men siden jeg bruker frosne bær, så bruker jeg ikke isbiter.
jeg har planer om å lage babymat i smooth chopperen også![]()
Den vurderte eg å kjøpe på sist party, men lommeboko så nei... Handlet så mykje![]()
jeg kjøpte min for ca 1 års tid siden og har ikke angret et sekund! den koster 500kr, men det er også den kjøkkenduppedingsen jeg bruker mest![]()
jeg har akuratt begynt å selge tupperware selv og smooth chopperen er den dingsen jeg syns det er lettest å snakke om, den kan jo brukes til så veldig mye(og den trenger ikke strø, så er fin å ta med seg overalt
hihi, ble litt reklame her nå, men hvert ord er sant
hihi
Som å høre kusinen min som også er konsulent![]()
Det kan eg gjørhihi, ja salg er jo jobben vår![]()
du får ønske deg en som fødsels gave![]()
jeg bruker smooth chopperen fra tupperwareden tar ikke isbiter, bare frossenfrukt og bær. jeg har hørt at den tåler å ta isbiter, men om den blir ødelakt så går det ikke på garantien. (
men siden jeg bruker frosne bær, så bruker jeg ikke isbiter.
jeg har planer om å lage babymat i smooth chopperen også![]()