5 om dagen :)

Her er jeg nok heldig vis jeg får i meg 1 :) Er veldig dårlig med å få i meg nok frukt og grønt, men skal bli bedre på det :)
 
Har en smoothie oppskriftbok, men bruker den sjelden. Som oftest putter jeg bare oppi deg jeg har i kjøleskapet/frysen. Men banan, eplejuice og vaniljekesam er som oftest alltid med :) vaniljekesamen hjelper på søtsuget syns jeg :)

Åhh deilig <3 må begynne å lage det!
 
banan og en kiwi, og nesten en liter eplejuce ;)
jeg må holde meg unna alt som har med apelin å gjøre, for det
får jeg halsbrann av :(
smoothie er veldig god, tips til dere som trenger oppskrifter. på meny feks har de
poser med frosne bær, der står oppskrifter bakpå. det heter smoothie mix. bare å tilsetter
eple juce og vanilje youghurt :) nam nam :)
 
banan og en kiwi, og nesten en liter eplejuce ;)
jeg må holde meg unna alt som har med apelin å gjøre, for det
får jeg halsbrann av :(
smoothie er veldig god, tips til dere som trenger oppskrifter. på meny feks har de
poser med frosne bær, der står oppskrifter bakpå. det heter smoothie mix. bare å tilsetter
eple juce og vanilje youghurt :) nam nam :)
Takk for tips! Ikkje dumt:)
 
banan og en kiwi, og nesten en liter eplejuce ;)
jeg må holde meg unna alt som har med apelin å gjøre, for det
får jeg halsbrann av :(
smoothie er veldig god, tips til dere som trenger oppskrifter. på meny feks har de
poser med frosne bær, der står oppskrifter bakpå. det heter smoothie mix. bare å tilsetter
eple juce og vanilje youghurt :) nam nam :)
Wohoo! I dag skal jeg prøve for tredje gang å komme meg gjennom ukeshandel, skal jaggu sette litt av dette på listen! Eller bør man forresten ha smoothie-maskin? Det har jeg ikke!
 
Wohoo! I dag skal jeg prøve for tredje gang å komme meg gjennom ukeshandel, skal jaggu sette litt av dette på listen! Eller bør man forresten ha smoothie-maskin? Det har jeg ikke!
Kan kanskje bruke stavmikser? Vi(mannen) skal også storhandle i dag så blir dette på vår liste og;)

Glad eg lagde denne tråden for når eg så den gjekk eg å hentet meg en banan:D
 
Kan kanskje bruke stavmikser? Vi(mannen) skal også storhandle i dag så blir dette på vår liste og;)

Glad eg lagde denne tråden for når eg så den gjekk eg å hentet meg en banan:D

oh nice! Savmikser har vi! ^^ guri så jeg gleder meg!!
hehe, har akkurat spist ett eple og en appelsin ^^ og spist jordbær youghurt og drukket fruktbrus - såå.. fire? haha
 
Den frukt brusende hørtes jo ut som inneholder mye sundt.. så ta deg et glass til du;)
 
Wohoo! I dag skal jeg prøve for tredje gang å komme meg gjennom ukeshandel, skal jaggu sette litt av dette på listen! Eller bør man forresten ha smoothie-maskin? Det har jeg ikke!

jeg bruker smooth chopperen fra tupperware ;) den tar ikke isbiter, bare frossenfrukt og bær. jeg har hørt at den tåler å ta isbiter, men om den blir ødelakt så går det ikke på garantien. (
men siden jeg bruker frosne bær, så bruker jeg ikke isbiter.
jeg har planer om å lage babymat i smooth chopperen også ;)
 
Wohoo! I dag skal jeg prøve for tredje gang å komme meg gjennom ukeshandel, skal jaggu sette litt av dette på listen! Eller bør man forresten ha smoothie-maskin? Det har jeg ikke!

jeg bruker smooth chopperen fra tupperware ;) den tar ikke isbiter, bare frossenfrukt og bær. jeg har hørt at den tåler å ta isbiter, men om den blir ødelakt så går det ikke på garantien. (
men siden jeg bruker frosne bær, så bruker jeg ikke isbiter.
jeg har planer om å lage babymat i smooth chopperen også ;)
 
jeg bruker smooth chopperen fra tupperware ;) den tar ikke isbiter, bare frossenfrukt og bær. jeg har hørt at den tåler å ta isbiter, men om den blir ødelakt så går det ikke på garantien. (
men siden jeg bruker frosne bær, så bruker jeg ikke isbiter.
jeg har planer om å lage babymat i smooth chopperen også ;)

Den vurderte eg å kjøpe på sist party, men lommeboko så nei... Handlet så mykje:p
 
Den vurderte eg å kjøpe på sist party, men lommeboko så nei... Handlet så mykje:p

jeg kjøpte min for ca 1 års tid siden og har ikke angret et sekund! den koster 500kr, men det er også den kjøkkenduppedingsen jeg bruker mest ;)

jeg har akuratt begynt å selge tupperware selv og smooth chopperen er den dingsen jeg syns det er lettest å snakke om, den kan jo brukes til så veldig mye :) (og den trenger ikke strø, så er fin å ta med seg overalt ;)
hihi, ble litt reklame her nå ;) , men hvert ord er sant :) hihi
 
jeg kjøpte min for ca 1 års tid siden og har ikke angret et sekund! den koster 500kr, men det er også den kjøkkenduppedingsen jeg bruker mest ;)

jeg har akuratt begynt å selge tupperware selv og smooth chopperen er den dingsen jeg syns det er lettest å snakke om, den kan jo brukes til så veldig mye :) (og den trenger ikke strø, så er fin å ta med seg overalt ;)
hihi, ble litt reklame her nå ;) , men hvert ord er sant :) hihi

Som å høre kusinen min som også er konsulent:p
 
jeg bruker smooth chopperen fra tupperware ;) den tar ikke isbiter, bare frossenfrukt og bær. jeg har hørt at den tåler å ta isbiter, men om den blir ødelakt så går det ikke på garantien. (
men siden jeg bruker frosne bær, så bruker jeg ikke isbiter.
jeg har planer om å lage babymat i smooth chopperen også ;)

Hmm.. har denne (den som er på bildet oppe, den med sånn svinghåndtakting:
http://www.tupperware.no/produkter/produktserier/time-savers
Kan den funke? :p
 
Hmmm... Ingen :/ men så er jm veeeeldig på den at jeg kun får 2 frukt pr dag, ikke bra med fruktsukker tydeligvis..
 
Back
Topp