5 om dagen :)

Ånei så kjedelig! Hater når andre skal bestemme ka eg skal spise!
Har vel ikke hørt på henne hver dag da, går gjerne med 5-6 appelsiner og litt melon, men i dag er jeg tom :( må handle i morgen :)
 
Åæææ søren og! *ringe mannen som er på butikken å få han til å kjøpe seigemenn*
Søta :) seigmenn har jeg ikke spist på år og dag, men det var knallgodt i kveld :)
 
Her har jeg spist 1 kiwi og ei halv eske med steinfrie druer i dag :) Har ikke rørt noe godteri, klarte til å med å la vær når vi var på butikken, men det har vært en lang og tung dag uten godteri.. I morgen skal vi på kino så kanskje jeg kjøper en liten ting da :)
 
jeg ville prøvd, men den er nok heller ikke beregnet på isbiter, men hadde jeg hvert deg hadde jeg prøvd med frossen frukt. :)

Jippii! Da skal det prøves! =D Ble ikke ukehandel i dag heller, sååå kanskje i morgen? haha
 
Jeg får bare i meg et eple om dagen :( ikke bra , men er vanskelig når man må spise det etter middag eller annen mat
 
Spiser samme hver dag nesten, to epler, en pære, litt druer, jordbær youghurt og sjokolademelk :p namnam!
 
Jeg får bare i meg et eple om dagen :( ikke bra , men er vanskelig når man må spise det etter middag eller annen mat
Du kan jo drikke juice istedenfor å spise fukten....
Eller finne en annen frukt du klarer spise....
 
Spiser samme hver dag nesten, to epler, en pære, litt druer, jordbær youghurt og sjokolademelk :p namnam!
Er det sjokolademelken eller jordbær yoghurt du teller som nr 5..??? For du vet vel at to druer ikke teller som to frukt...???? :p

Her spiser jeg eple og appelsin hver dag, så drikker jeg masse juice. Holer aldri med bare ett glass til mat...
 
Nå har jeg drømt om smoothie i flere uker... Kortsluttet blenderen min for lenge siden, og har ikke fått ny i hus...

Nå må jeg bare ta en tur på butikken og kjøpe. YAM-YAM :)
 
Er det sjokolademelken eller jordbær yoghurt du teller som nr 5..??? For du vet vel at to druer ikke teller som to frukt...???? :p

Her spiser jeg eple og appelsin hver dag, så drikker jeg masse juice. Holer aldri med bare ett glass til mat...
Hahhaha jordbær youghurten? Kanskje? Hahah! Jeg er i bunn og grunn veldig dårlig til å spise sundt, gjør det nå fordi kjøleskapet består av frult og ost og skinke. Jeg liker ikke ost og skinke! :p
 
Skal sende mannen på frukt shopping i kveld.. får se om vi har en banan i mellom tiden :p
 
Back
Topp