5 om dagen :)

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Kor mange er du kommet til? Eg har spist 2 bananer, drukket et glass apelsin juice til no:eek: er ikkje alltid så flink då:p i kveld blir det masse jordbær, teller det? :)
 
Oj syntes du er kjempe flink jeg :) savner appelsin juice altså. Eneste jeg får i meg av frukt er et eple til lunsj hehe.
 
Får i meg mye mer enn 5 om dagen, er totalt avhengig av frukt! Alltid vært det, men er blitt enda mer nå når jeg er gravid.
Til nå i dag har jeg fått i meg smoothie med 1stk banan, frosne blåbær, eplejuice og 1stk kiwi, og så har jeg hatt meg en appelsin og en gulrot i tillegg. Nå skal jeg snart på kveldsvakt og har med meg litt frukt og grønnt i lunsjboksen min ;)
 
Alltid 5 om dagen!

Så langt er jeg oppi en new energy, en crispo og litt chips.. Regner med det blir litt smågodt i kveld også :D
 
Får i meg mye mer enn 5 om dagen, er totalt avhengig av frukt! Alltid vært det, men er blitt enda mer nå når jeg er gravid.
Til nå i dag har jeg fått i meg smoothie med 1stk banan, frosne blåbær, eplejuice og 1stk kiwi, og så har jeg hatt meg en appelsin og en gulrot i tillegg. Nå skal jeg snart på kveldsvakt og har med meg litt frukt og grønnt i lunsjboksen min ;)
Oj du er flink! Kanskje eg skal begynne å lage litt smoothie eg og:) bruker du oppskrifter? Eller lager dy bare noe? :p
 
Her har jeg drukket en smootie av blåbær og jordbær:)
Og så har jeg spist messe druer:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Har spist jordbær-youghurt - teller det? =P
 
Også hatt en smoothie med blåbær, jordbær og banan.
Så har jeg drukket litt appelsinjuice og tranebærjuice...

Kommer til å sikkert få i meg litt grønnsaker hos mamma etterpå. Jupp, alle i boks ^^
 
Har ikke q- melk noen sånne varianter? Jeg tar sikkert feil
 
Jeg er så glad i bær for tida. Spiser masse yoghurt med blåbær og bringebær. Namm... I tillegg bruker jeg å kutte opp grønnsaker og dippe i holidaydip. Supergodt!!

Ooooog jeg har fått dilla på blodappelsin. MÅ ha appelsin hver dag. + Elsker grønnsaker og salater til middag. Ingen fare for å ikke få i meg 5 om dagen her :D
 
Oj du er flink! Kanskje eg skal begynne å lage litt smoothie eg og:) bruker du oppskrifter? Eller lager dy bare noe? :p
Har en smoothie oppskriftbok, men bruker den sjelden. Som oftest putter jeg bare oppi deg jeg har i kjøleskapet/frysen. Men banan, eplejuice og vaniljekesam er som oftest alltid med :) vaniljekesamen hjelper på søtsuget syns jeg :)
 
Back
Topp