5 mnd kontroll

Da har vi vært på kontroll. Mini er 5,5 kg og 61cm lang. Lita, men sprellsk :)
 
Da er vi ferdig med kontrollen. 7,4 kg og 64 cm :) Skrek når vaksinen ble tatt, men gikk fort over :)
 
Vi var på 5 mnd kontroll for 1 uke siden. Da var mini 68,7 cm og 7,95 kg. :) snart kontroll igjen da 6 mnd kontrollen blir en stund før , pga legen er så sjeldent her..
 
Godt det er flere som har små også Var hun liten ved fødsel?
Ja, godt å ikke være alene :) Hun var 2,7kg og 47cm, så ikke noe kjempe da heller nei :) Enn din? Ser dere og ble anbefalt grøt pga vekta, går det fint? Vi begynte ved 4 mnd og etter det har vekta stabilisert seg :)
 
Ja, godt å ikke være alene :) Hun var 2,7kg og 47cm, så ikke noe kjempe da heller nei :) Enn din? Ser dere og ble anbefalt grøt pga vekta, går det fint? Vi begynte ved 4 mnd og etter det har vekta stabilisert seg :)
Han var ikke så liten ved fødsel egentlig, 3,2 kg, men et halvt kilo mindre enn storesøster var ved fødsel. Vektkurven hans har ikke steget som helsesøster vil, så har hatt mange ekstra vektkontroller. Har ikke vært så interessert i grøt eller annet mat egentlig, men de siste par dagene er han blitt mer interessert :) så nå er jeg veldig spent på 6mndskontrollen!
 
Han var ikke så liten ved fødsel egentlig, 3,2 kg, men et halvt kilo mindre enn storesøster var ved fødsel. Vektkurven hans har ikke steget som helsesøster vil, så har hatt mange ekstra vektkontroller. Har ikke vært så interessert i grøt eller annet mat egentlig, men de siste par dagene er han blitt mer interessert :) så nå er jeg veldig spent på 6mndskontrollen!
Åh, jeg krysser fingrene for en finfin vekt ved 6mndskontrollen for han! Ikke noe gøy når de ikke legger på seg som de skal! Kjenner iallefall jeg slapper mye mer av rundt amming og alt etter at vekta til mini stabiliserte seg. Masse lykke til! :)
 
Back
Topp