5 mnd kontroll

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Hvordan har det gått for dere?

Leste at babyen får samme vaksine som ved 3 mnd. Hvordan reagerte den lille i forhold til sist gang? Mye gråt? :(
 
Hvordan har det gått for dere?

Leste at babyen får samme vaksine som ved 3 mnd. Hvordan reagerte den lille i forhold til sist gang? Mye gråt? :(
Her gikk det veldig fint. Skrek jo når hun fikk sprøyten men var mye lettere å trøste etterpå. Han var foresten litt mer grinete på kveldingen da han ikke klarte helt å finne roen og fikk noe dupp før legging
 
Syns vaksinen gikk bedre denne gangen enn sist. Var lettere å distrahere etter vaksinene var satt. Men litt gråt var det nu når hun satt inn væsken for da tror jeg han synes det presset på i låret. Selve stikket så han ikke ut til å reagere så mye på.
 
Snuppa er 5 mnd i morgen, og da skal hun ha 4 mnd kontroll...!

5 mnd kontroll om to uker, så da blir d vaksine. Pappan må nok bli med da.
 
Vi skal på tirsdag i neste uke, og jeg skal dra alene med henne, så gruer meg!! :(
 
Her gikk det veldig fint. Skrek jo når hun fikk sprøyten men var mye lettere å trøste etterpå. Han var foresten litt mer grinete på kveldingen da han ikke klarte helt å finne roen og fikk noe dupp før legging
Mi har fått på 2mnd kontroll (alder nesten 3mnd) og 4mnd kontoll (nesten 5mnd) og hun skrek værre 2 gang :(
 
Mi har fått på 2mnd kontroll (alder nesten 3mnd) og 4mnd kontoll (nesten 5mnd) og hun skrek værre 2 gang :(
Huff men her reagerte han mer etter sprøyten enn første gang
 
Vi skal på tirsdag i neste uke, og jeg skal dra alene med henne, så gruer meg!! :(
Jeg skal og alene, 19 august. Var alene sist gang også så sånn sett gruer jeg meg ikke så mye. Hun skrek masse og lenge, men kan ikke bli værre denne gangen.. Håper jeg!
 
Jeg skal og alene, 19 august. Var alene sist gang også så sånn sett gruer jeg meg ikke så mye. Hun skrek masse og lenge, men kan ikke bli værre denne gangen.. Håper jeg!
Det går sikkert fint :) vært alene begge gangene eg :)
 
Skal ikke før han er nesten seks mnd. Men satser på at det går greit. Skrek sist, men roet seg fort. :)
 
vi skal om 2 uker ca. .gruer meg litt .. men vaksinen sist gikk jo veldig bra :) ingen reaskjon.. Forventet feber, siden de 2 andre fikk det etter alle vaksinene de tok, men heldigvis gikk d fint med Ludvig.
 
Jeg skal og alene, 19 august. Var alene sist gang også så sånn sett gruer jeg meg ikke så mye. Hun skrek masse og lenge, men kan ikke bli værre denne gangen.. Håper jeg!
Går sikkert fint, bare jeg som er superpysete :( Hun roet seg egentlig veldig fort sist :)
 
Skal den 12 august, veldig spent, lett å roe ned men fikk feber sist..
 
Vi har vært i dag, 7460 g og 67 cm :) Gråt heldigvis mye mindre da hun fikk vaksinene nå, enn sist gang :)
 
Var såvidt han skrek når han fikk sprøyte, bare litt surmuling! :) har vært veldig trøtt og sutrete idag. 9200g og 69cm :) 45,5 rundt hodet
 
Vi skal 31. august. Hater disse vaksinene... Heldigvis går skrikingen fort over!
 
HERREGUD som jeg gruer meg til vaksine!!! Gruet meg ikke så særlig ved 3mnd men nå kjenner vi jo hverandre så innmari godt :(
 
Back
Topp