5 mnd kontroll

Vi hadde idag (litt forsinket, er 6 mnd) :) lettere å trøste denne gangen, synes det var verre sist, da gråt hun lenge og fikk feber. Ingen tegn til feber enda (krysser fingrene).
 
5 mnd og 12 dager-
67 cm lang
7970 tung

De har dobbelbooka, så vi må vente litt før vi kommer inn til helsesøster.
 
5 mnd og 12 dager-
67 cm lang
7970 tung

De har dobbelbooka, så vi må vente litt før vi kommer inn til helsesøster.

Hun gråt! Masse! Jeg satt på venterommet når de tok sprøytene. Hun og pappan var inne hos helsesøstra.

Hun hulka og snufsa helt til hun sovna og i søvne også :(
 
68,5 cm
7330 g

Husker ikke hodet. Fysioterapeut og ingen vaksine. Fikk skrut for hun var sterk og flink på magen
 
9,3 kg, 69 cm lang. Sprøyter gikk greitt, Skriking, men fikk pupp etterpå. Ingen bivirkninger idag eller inatt(var på kontroll i går)
 
Jeg skal i morgen kl 12. Blir spennende, litt nervøs, men det går vel fint, selv om jeg er alene. Gleder meg til å se hvor stor hun har blitt! :D
 
Frøkna har vært en stjerne på kontrollutvalet dag :) gråtnår hun fikk stikkene, men roet seg innen 1 min :D det var ikke slik sist gang.

Hun er 7975g og 65,5 cm :)
 
Da har vi også vært på 5mndskontrollen. Fikk feber denne gangen, og vil bare være på armen. Hylte under vaksinen, men det gikk fort over. Ellers ble vi anbefalt å begynne med grøt, pga vekten. Akkurat blitt 6kg, og 65 cm.
 
Da har vi og vært! 65 cm og 7200gr. Feber etter vaksine også denne gang, men alt gikk fint ellers :) utrolig glad vi er ferdig!
 
Da er vi også ferdig med kontrollen :) 7,9 kg og 69 cm, skrek når vaksinene ble tatt, men roet seg raskt
 
Vi har ikke vært enda. Pga ferie på helsestasjonen blir fem og seks månederskontroll tatt samtidig. Så vi skal 3 september. Da er det nesten to mnd siden sist.
 
Back
Topp