Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei dere dere som er 5 dpo idag, har dere symptomer? Hvilke?
Tenkte det kan være gøy å dele med hverandre og følge hverandre frem til ikm
Her er det, murringer, kvalm, trøtt, øm i magen, halsbrann, hard i magen, luft i magen.
Spennende her er det mer watery utflod tror jegHei! har litt murring, og stikk i nedre del av magen ellers kremet utflod
Er 5 dpo i dag!
Spennende her er det mer watery utflod tror jeg
Beste er vel å ikke kjenne etter, om man merker noe anderledes da så er det verdt å legge merke til om du skjønte hva jeg mente nåJa jeg aner ikke helt hva jeg ska kjenne etter Hehe..selvom dette er graviditet nr 2 litt tidlig enda kanskje hihi
Beste er vel å ikke kjenne etter, om man merker noe anderledes da så er det verdt å legge merke til om du skjønte hva jeg mente nå
Eneste jeg føler er anderledes nå enn hver mnd er halsbrann. Det har jeg bare hatt på slutten av svangerskapet med min sønn. Var gravid i februar også, men da var det ikke planlagt og jeg visste det ikke før jeg var 4 dager over mensen og vet da heller ikke om jeg hadde symptomer.
Hihi, ja jeg har sagt det flere mnd nå, så jeg tørr ikke si det merDa blir det veldig spennende å se nå da
Føler meg gravid jeg huff skummelt å si
Hihi, ja jeg har sagt det flere mnd nå, så jeg tørr ikke si det mer
Wohoo, når skal du teste?Håper det sitter et lite knøtt i oss begge to!
Fikk nettopp en pose med test strimler av ei venninne nå. Så nå e teste tøsa klar haha
Wohoo, når skal du teste?
Hehe. Jeg også testet hele forrige uke. Fikk skygge på alle testene. Men fikk el så da var det noe tull med de testene. Jeg skal ta en sensetiv i morgen tidligHar testa hver dag jeg hihi. Fikk noen positive tester forrige uke.. men de må ha vert noe tull me de.
Testa nå. Venter på svar vet det er for tidlig men er litt kjekt å teste
Hehe. Jeg også testet hele forrige uke. Fikk skygge på alle testene. Men fikk el så da var det noe tull med de testene. Jeg skal ta en sensetiv i morgen tidlig
Jeg er 6dpo i dag og har ingen spes tegn. Fikk et innfall om å teste, men den var jo naturlig nok negativ. Måler temp'en hver morg og den holder seg foreløpig høy, så håpet er der enda.
Lykke til til dere andre med mange tegn!