5 dpo i dag :)

Hei dere :) dere som er 5 dpo idag, har dere symptomer? Hvilke?

Tenkte det kan være gøy å dele med hverandre og følge hverandre frem til ikm ;)

Her er det, murringer, kvalm, trøtt, øm i magen, halsbrann, hard i magen, luft i magen.

Hei!:D har litt murring, og stikk i nedre del av magen:eek: ellers kremet utflod:p
Er 5 dpo i dag!
 
Ja jeg aner ikke helt hva jeg ska kjenne etter Hehe..selvom dette er graviditet nr 2:p litt tidlig enda kanskje hihi
Beste er vel å ikke kjenne etter, om man merker noe anderledes da så er det verdt å legge merke til ;) om du skjønte hva jeg mente nå :)

Eneste jeg føler er anderledes nå enn hver mnd er halsbrann. Det har jeg bare hatt på slutten av svangerskapet med min sønn. Var gravid i februar også, men da var det ikke planlagt og jeg visste det ikke før jeg var 4 dager over mensen og vet da heller ikke om jeg hadde symptomer.
 
Beste er vel å ikke kjenne etter, om man merker noe anderledes da så er det verdt å legge merke til ;) om du skjønte hva jeg mente nå :)

Eneste jeg føler er anderledes nå enn hver mnd er halsbrann. Det har jeg bare hatt på slutten av svangerskapet med min sønn. Var gravid i februar også, men da var det ikke planlagt og jeg visste det ikke før jeg var 4 dager over mensen og vet da heller ikke om jeg hadde symptomer.

Da blir det veldig spennende å se nå da:D
Føler meg gravid jeg:p huff skummelt å si
 
Har testa hver dag jeg hihi. Fikk noen positive tester forrige uke.. men de må ha vert noe tull me de.
Testa nå. Venter på svar:p vet det er for tidlig men er litt kjekt å teste:p
Hehe. Jeg også testet hele forrige uke. Fikk skygge på alle testene. Men fikk el så da var det noe tull med de testene. Jeg skal ta en sensetiv i morgen tidlig ;)
 
Svak strek/ skygge. 6 dpo. Sensitive test 10. Tok en i går som var blenda

Får den ikke med på bilde :(
 

Vedlegg

  • 1440217574262.jpg
    1440217574262.jpg
    13,9 KB · Visninger: 1.143
  • 1440217594211.jpg
    1440217594211.jpg
    12,5 KB · Visninger: 1.163
Jeg er 6dpo i dag og har ingen spes tegn. Fikk et innfall om å teste, men den var jo naturlig nok negativ. Måler temp'en hver morg og den holder seg foreløpig høy, så håpet er der enda.

Lykke til til dere andre med mange tegn!
 
Jeg er 6dpo i dag og har ingen spes tegn. Fikk et innfall om å teste, men den var jo naturlig nok negativ. Måler temp'en hver morg og den holder seg foreløpig høy, så håpet er der enda.

Lykke til til dere andre med mange tegn!

Godt det enda er tidlig :D tegnene kan komme, men trenger ikke å ha tegn for å være gravid ;) hehe når blir neste test?
 
Back
Topp