5 dpo i dag :)

Godt det enda er tidlig :D tegnene kan komme, men trenger ikke å ha tegn for å være gravid ;) hehe når blir neste test?

Tester igjen om 2-3 dager tenker jeg. Føler egentlig jeg ikke behøver teste noe så ofte siden jeg temper. Om jeg ikke er gravid vil den jo synke og da er det bare å vente på TR.

Høres jo lovende ut for deg :) :)

Tester igjen om 2-3 dager tenker jeg. Føler egentlig jeg ikke behøver teste noe så ofte siden jeg temper. Om jeg ikke er gravid vil den jo synke og da er det bare å vente på TR.

Høres jo lovende ut for deg :) :)

Hvordan temper du? Og hvilken grad er høy osv?:)

Hvordan temper du? Og hvilken grad er høy osv?:)

Hver morgen med en gang jeg våkner (står man opp stiger tempen fort). Samme klokkeslett og samme sted i munnen. Noen temper vaginalt. Har basaltermometer (to desimaler). Det trengs for det er jo ganske små variasjoner det er snakk om. Er vel ganske individuelt hva som er høy/lav temp, men for meg vil jeg si høy er 36.3/36.4 og oppover. Her ser du bilde av hvordan det har sett ut hos meg i det siste (grønn er ikke fruktbar, lyserød er usikker og mørkerød er fruktbar). Brukt Pergotime denne syklusen derav kortere mellom TR og EL enn tidligere.

ImageUploadedByBV Forum1440237437.867376.jpg
.

Hver morgen med en gang jeg våkner (står man opp stiger tempen fort). Samme klokkeslett og samme sted i munnen. Noen temper vaginalt. Har basaltermometer (to desimaler). Det trengs for det er jo ganske små variasjoner det er snakk om. Er vel ganske individuelt hva som er høy/lav temp, men for meg vil jeg si høy er 36.3/36.4 og oppover. Her ser du bilde av hvordan det har sett ut hos meg i det siste (grønn er ikke fruktbar, lyserød er usikker og mørkerød er fruktbar). Brukt Pergotime denne syklusen derav kortere mellom TR og EL enn tidligere.

Vis vedlegget 132003.

Aah okei. Får prøve det neste pp om det ikke går denne gangen :)

Bah negativ i dag og:/
Med sist graviditet viste ikke testen gravid før flere dager etter mens skulle komme.
Så håpet er ikke ute enda:)

Hva med dere andre?

Bah negativ i dag og:/
Med sist graviditet viste ikke testen gravid før flere dager etter mens skulle komme.
Så håpet er ikke ute enda:)

Hva med dere andre?

Ja, det er nok veldig tidlig med en positiv test foreløpig. Kanskje du får pos test tidligere nå enn før, er jo ikke nødvendigvis likt hvert svangerskap.

Jeg tester ikke i dag, men kanskje i morg/tirs.

Tempen var hvertfall fortsatt høy, så det er jo veldig spennende å følge med på :D

Ja, det er nok veldig tidlig med en positiv test foreløpig. Kanskje du får pos test tidligere nå enn før, er jo ikke nødvendigvis likt hvert svangerskap.

Jeg tester ikke i dag, men kanskje i morg/tirs.

Tempen var hvertfall fortsatt høy, så det er jo veldig spennende å følge med på :D

Spennende :D

Har du noen symptomer? Når skal du teste? :)
Hatt stikkninger og litt "ubehag" heeelt nederst i magen siden 2 dpo, hatt der hver dag siden da. Merker også nå om jeg strekker meg, så gjør det litt vondt helt nederst. Og litt oppblåst, men ikke no mer enn det. Med datteren min hadde jeg null symptomer nesten helt frem til jeg kjente bevegelser. :) Jeg testet nå før jobb bare for gøy, men den var nok blendahvit"/

I dag er vi 7dpo :) her blir det test i morgen tidlig ;)

Kvalm, trøtt, vondt i puppa.

Virkelig spennende det her. Lykke til med test i dag!

Jeg tester ikke i dag, men tempen er fortsatt høy. Så her er det fortsatt håp :) Tenker jeg tester ons/tors/fre dersom tempen ikke synker.

Hatt stikkninger og litt "ubehag" heeelt nederst i magen siden 2 dpo, hatt der hver dag siden da. Merker også nå om jeg strekker meg, så gjør det litt vondt helt nederst. Og litt oppblåst, men ikke no mer enn det. Med datteren min hadde jeg null symptomer nesten helt frem til jeg kjente bevegelser. :) Jeg testet nå før jobb bare for gøy, men den var nok blendahvit"/

Tvi tvi!

Jeg blir så glad for å høre at du ikke hadde noen symptomer forrige svangerskap for jeg har ikke noe spes selv nå. Fint å høre at det er håp selv om jeg ikke har noen spes symptomer!

I dag er vi 8 dpo:)
Jeg ser ingenting på mine vertfal:p
men håpet er ikke ute :)

Vedlegg

• 1440398115640.jpg
    1440398115640.jpg
    37,2 KB · Visninger: 550
Back
Topp