Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt er mulig Ingen reagerer likt vet du, så det e fortsatt håp for oss alle Lykke tilTvi tvi!
Jeg blir så glad for å høre at du ikke hadde noen symptomer forrige svangerskap for jeg har ikke noe spes selv nå. Fint å høre at det er håp selv om jeg ikke har noen spes symptomer!
or har du kjøpt dine tester? [/QUOTE][Q UOTE="prøver i 2014!, post: 19677237, member: 99712"]I dag er vi 8 dpo
Jeg ser ingenting på mine vertfal
men håpet er ikke ute
Spennende!! jeg vil ha deg med inn i mai!I dag er vi 7dpo her blir det test i morgen tidlig
Kvalm, trøtt, vondt i puppa.
Blank her også mulig skygge bare.I dag er vi 8 dpo
Jeg ser ingenting på mine vertfal
men håpet er ikke ute
Spennende!! jeg vil ha deg med inn i mai!
Høres lovende utFikk negativ i dag, tester om par dager. Puppene er fremdeles vonde så har et håp føler meg slik som når jeg var gravid med min sønn.
Hvor mange DPO?
Lykke til!
Jeg var dpo 7 trude jeg. Tr kom i natt. Va på cd25 og ikm pleier ikke å være før cd 32-36 så forstår ingenting.
Jeg var dpo 7 trude jeg. Tr kom i natt. Va på cd25 og ikm pleier ikke å være før cd 32-36 så forstår ingenting.
Det var jo ikke lange syklusen. Noen ganger er jo kroppene våre litt merkelige! Kjedelig TR kom og så tidlig da! Men skulle hun først komme kunne hun jo komme tidlig, så kommer du raskere i gang med ny pp. Lykke til med ny pp!!
Oi, såppas ja. Du hadde et barn fra flr av? Hvordan følte du deg før du visste om du var gravid da da?Sovna på sofaen kl 12:30 og sov til 16:30 i dag
Oi, såppas ja. Du hadde et barn fra flr av? Hvordan følte du deg før du visste om du var gravid da da?
Ser jeg serHva synes dere om denne streken?