5 dpo i dag :)

[Q UOTE="prøver i 2014!:), post: 19677237, member: 99712"]I dag er vi 8 dpo:)
Jeg ser ingenting på mine vertfal:p
men håpet er ikke ute :)[/QUOTE]or har du kjøpt dine tester? :)

Tvi tvi!

Jeg blir så glad for å høre at du ikke hadde noen symptomer forrige svangerskap for jeg har ikke noe spes selv nå. Fint å høre at det er håp selv om jeg ikke har noen spes symptomer!
Alt er mulig :) Ingen reagerer likt vet du, så det e fortsatt håp for oss alle :) Lykke til

Fikk negativ i dag, tester om par dager. Puppene er fremdeles vonde ;) så har et håp :) føler meg slik som når jeg var gravid med min sønn.
Høres lovende ut :)

Jeg var dpo 7 trude jeg. Tr kom i natt. Va på cd25 og ikm pleier ikke å være før cd 32-36 så forstår ingenting.

Det var jo ikke lange syklusen. Noen ganger er jo kroppene våre litt merkelige! Kjedelig TR kom og så tidlig da! Men skulle hun først komme kunne hun jo komme tidlig, så kommer du raskere i gang med ny pp. Lykke til med ny pp!!

Det var jo ikke lange syklusen. Noen ganger er jo kroppene våre litt merkelige! Kjedelig TR kom og så tidlig da! Men skulle hun først komme kunne hun jo komme tidlig, så kommer du raskere i gang med ny pp. Lykke til med ny pp!!

Takk :D Ja var det jeg og tenkte :) aldri hatt så kort syklus. Men var så sikker jeg hadde el sist søndag med smerter i eggstokken. Jaja va bare pp1. Håper på en junibaby då :)

Hva synes dere om denne streken?

Vedlegg

• 1440436789223.jpg
    1440436789223.jpg
    32 KB · Visninger: 1.082
Back
Topp