hello,bedre sent en aldrig[:D]men i dag har jeg faktisk "holdt"meg med å ikke gå inn før jeg var ferdig med ting jeg skulle gjøre.....
så nå hviler lille gullet på lur nr to,under den første hvilen ute i vogna på 40 min[&:]fikk jeg støvsugt å tatt meg en sjapp dysj...var helt svett etterpå[:D]men jeg føler for en ny dysj ja,hun har skikkelig gulpe dag i dag å vi er på boddy nr 5!!!!!!!!!![8|].har satt på to maskiner med klær å føler den stakkars vaskemaskinen står å går hele tiden[>:]så har jeg vaska badet,kjøkkenet,reid opp sengene,bretta klær.*skrøyteskrøytehvorflinkhusmorjeger*[8D][:D]
det har faktisk vert litt deilig med en BV fri morgen[:D]vi har til og med fått tid til å lest å sett på dr.phil ikke verst bare det[;)]tenkte å ta meg en liten lur jeg også men dere ble prioritert.[:D]
gratulerer med vel overstått dåps dag sol77.
carina:hvordan gikk det hos legen?[8|]
tina-75:hvordan ser du ut på håret,ble du fornøyd??merker godt di begynner å bli større ja,å det blir bare kjekkere å kjekkere[:D]gøy når vi lærer våres barn å kjenne så klart,med rutiner osv[:)]
åh så kibt med møblene da....[:@]
katrine35+:så deilig å ha en rolig å snill unge,sover han 20 timer i døgnet enda..jøss[:)]men jeg skal ikke klage jeg heller,langt derifra[:)]
babymama:så fint bilde.trenger ikke mate henne lengre du nå[8D]
miluna:er helt enig...eeelsker den friske luften og lukta av høst[:)]
junibarn i vente:spenende med din historie i bladet gravid,får se om jeg ikke tar en smug titt neste gang jeg er i butikken[;)]
ellers lurer jeg på om det er noen av dere som har barneforsikring i storebrand bank[8|]