4.September skravlings..........

Sol som bestemmer det

Heisann damer...
Beklager at jeg kommer å klager min nød her inne med hodepina jeg har...
Både pappa og søstra mi er på ferie, så jeg vil ikke ringe de heller...
Hatt h.p i 45 timer nå. Hmm... (innen 51 timer så trodde legen den var borte...)

Nå har jeg kontroll over hodet mitt igjen. Prøve å se Akutten på tv...

Anita: Når Espen får dinna Horten's-hodepina så hjelper oksygen for han. Han har oksygen kolber her hjemme, og imigran sprøyte.

Bare tøm ut det du har Carina!![:D]
Det pleier jeg å gjøre også det... de lux![;)]
Skal krysse fingrene for at legen din har rett og at den er borte snart.. Utrolig lenge å ha hodepine... synes synd på deg...[&:]

Hei alle sammen..
har ikke hatt tid til å være her idag..
Tuva har vært litt grinete å sov ikke fra vi sto opp å til kl 15..
bare småblunda å når jeg la henne fra meg så var hun lys våken..
hadde jo en del som skulle ryddes å slikt etter dåpen igår...
men nå sover hun søtt på soverommet...[:D]
jeg sitter å spiser kakerester..
suksessterte 4. stk idsg[8D](er favorittkaka mi)

skal legge inn bilder fra dåpen nå...

Suksessterte er innmari godt ja!! Hmm... den har jeg ikke planlagt å ha i dåpen. [8|]
Har du oppskrift Lisbeth!? [8D]

Benjamin har vært veldig urolig i dag, men samtidig hatt ei skikkelig soveøkt midt på dagen. Er virkelig tenner på gang her... han sikler og styrer fæl med å stappe hendene i munnen hele tiden.

ORIGINAL: Irene30

Suksessterte er innmari godt ja!! Hmm... den har jeg ikke planlagt å ha i dåpen. [8|]
Har du oppskrift Lisbeth!? [8D]

Benjamin har vært veldig urolig i dag, men samtidig hatt ei skikkelig soveøkt midt på dagen. Er virkelig tenner på gang her... han sikler og styrer fæl med å stappe hendene i munnen hele tiden.

ja den er bare kjempegod...
hva????
har du ikke planlagt den med i dåpen
hihihi[:D]
*løper etter oppskrifta*

Tenkt å lage ostekake jeg...
Ene fadderen kommer med kokoskake, hun andre med sjokoladekake, mamma med verdens beste og svigermor med sitronfromasje og walesring (tror jeg). Har bestilt marsipankake med dåpsmotiv.[:D]

fant den ikke...
trodde jeg hadde den[8|]
skal høre med mamma imårra[:D]

ORIGINAL: Irene30

[8D]Ok, sikkert ingen fare.. Pleier finne masse godt inne på www.detsoteliv.no

ja der er det mye godt[:D]
vi hadde 8 kaker (skulle bare ha 5,men alle skulle jo absolutt ha med seg[&:])
var MYE igjen, så de fikk bare pent ta med seg kakene hjem igjen[8D]
vi tok hjem suksessterta å marsipan kaka...[;)]

jøss,så mange som var inne og lure her i kveld[>:][:D]

lisbeth:bare send kakerester ned hit....mottas med glede[:D]

god natt alle sammen.[:)]

ser jeg har vært logga på selv om jeg ikke har vært her på lenge i kveld, så jeg har ikke bare lura altså Stardust[:D] Måtte jo bare se doku'n om hun Belle Gunnes.....trøndere er og blir farlige[:D]hehe
Men nå må jeg prøve å finne senga snart jeg oxo tror jeg....

Hei, hallo... Har bare så vidt fått logga meg på før sambo vil ha meg med til køys. Så da får jeg vel bare følge på, skal det bli no av noe her i verden (hva det enn er jeg prøver å si med det) [&:]

Ooops, nå fant sambo akkurat ut at jeg prøver å smelte pumpeutsyret mitt igjen, uten å ville det selv så klart (jeg som har invistert i timer fra Ikea og greier for å unngå det - og så hadde jeg glemt å slå den på - ER DET MULIG ?!"#¤%&/()=???!) Kan fort bli dyrt dette her, om jeg må til å kjøpe meg nytt pumpeutstyr annenhver måned... Og farlig å bo i hus med er jeg visst også [&:][&:][&:]

Men nå skal jeg gå og legge meg og slutte å snakke tull. Go'natta alle sammen!!!

ORIGINAL: xcrazyx

et spørsmål....ser dere likheter?

Ja litt. Hvem er den øverste - er det deg?

Mange som er logga på, men få som  skravler...[8|]

Så Sol vant konken. Hun har såå nydelig datter! Gratulerer sol! Stemte på deg, hehhe.[:)]

Prøvde å se film, men det gikk ikke. Hodet begynte å bråker..[:(]
Skal sette klokka på ringing i natt, for å stå opp og ta sm.stillende. Så slipper jeg å våkne hylende, og resten av familien bli skrekkslagne...[&:]

Gått ned i vekt jeg... først brannkopp-maset, og nå hodepina... 1 Posetiv ting kom ut av det da....[;)]

Riktig go' natt alle sammen![:D]

Back
Topp