4.September skravlings..........

mornings!
sitter her og ammer lillemor, rimelig trøtt i trynet i dag. Men det er heldigvis fint vær ute, digg. Elsker lukta av høst jeg! mmmmm en spesiell lukt det der [:)] 
skal på babykino vi også i dag [;)], hadde ikke no valg, ble trua på livet og greier [:o][:D]
god bedring carina, håper det går greit hos legen og at Dr. vet råd!
ha en fin dag alle sammen [:)]

he he, jeg og stopper ofte opp ved pcen[:)] er så forbanna nå, ringte skeidar og lurte på hvor det ble av møblene vi har bestilt til stua vår. skulle komme forrige uke. men neida, uke 39 kommer de![:@][:@] er det mulig. en stue uten møbler er veldig ålreit. sofaen og stolene til spisebordet sto der, så da sa jeg de skulle kjøre opp de så fort som mulig. så nå venter jeg på at han skal ringe tilbake ang om vi må betale frakt for det. eh hallo, tror ikke det..lenge å vente 3-4 uker til på resten. det var dagens utblåsning!!

oi, hvis dere skulle fått møblene forrige uke så bør de jo komme med det snarest!! Skjønner godt du blir forbanna da...[&:]... Utrolig kjipt å vente på ting som blir levert for sent. Vi hadde blant annet sånn med benkeplatene til kjøkkenet, måtte vente på de flere uker etter det andre var ferdig.

ORIGINAL: haldis

Marylin er kjempesøt, og så flink til å holde flaska si.[:D]

Jeg prøver å komme meg i gang med litt ting og tang her, men stopper opp ved pcen hele tiden.
Flere med samme problem?

Jepp, kaffikoppene står fremdeles på kjökkenbenken...... Uvaska.....

Hallo alle i juniklubben, må bare fortelle at i dag kommer september/oktober utgaven av bladet "GRAVID" til salgs, vet at det kanskje ikke er så aktuelt å kjøpe/lese dette bladet nå som alle nurkene er ute av magen... Men fødselshistorien i dette bladet er om mitt planlagte keisersnitt, som jeg hadde den 8.juni da Linus kom til verden... så kjøp, eller ta en smugkikk i bladet nest gang dere er i butikken, måtte bare si det... [:)]

Vi hadde også dåp i går, i likhet med flere andre her inne, legger inn et bilde av alle de tre små gullene mine i bunad, er de ikke fine??
(Linus hadde selvfølgelig dåpskjole på i kirken og under maten...)

så sitter jeg her igjen.... med edvard på puppen, han sov helt til nå, så jeg har fått gjort endel og sett litt tv... må bare se på reprisen av ungkaren, fikk ikke sett den når den gikk i vår (?) og han som er ungkar er jo bare lekker.... nå vel, siste episode i morra, så den må jeg vel også få med meg....[8|] hmm...avhengig??

til alle dere som har hatt dåp, vel overstått! vi skal ha om 2 uker, det blir spennende.

Emma sover for 3. gang hun nå.  Tror hun er sliten etter dåpen, stakkar
og vet dere hva? ..har värt slöv med å legge Emma på magen, men har prövd noen ganger når det har passet seg slik. ..og i dag rullet hun over på ryggen[;)] hun gjorde det på lörsdag også, men da ble hun så forskrekket. I dag smilte hun når hun gjorde det, og en stolt mamma fikk det  på film.
Uff, ting går så fort.. Vil fryse tiden og kose med babyen min for alltid!!! snart springer hun vel fra meg...
CArina: hvordan går det med hodet?

Hellu...

Ja da bla bla bla... Alle nevrologiske tester var negative hos Dr. Hun ga meg mere og sterkere sm.stillende + morfin preparat hvis det ble for ille[&:] Hun var ganske sikker på at jeg var kvitt hodepina innen 2 døgn...

Stakk innom fotsoneterapaut på jobben til svigermor. Håper at hun gjorde susen...

Så da er det bare å vente å se...
Pussige greier...

ORIGINAL: carina82

Hellu...

Ja da bla bla bla... Alle nevrologiske tester var negative hos Dr. Hun ga meg mere og sterkere sm.stillende + morfin preparat hvis det ble for ille[&:] Hun var ganske sikker på at jeg var kvitt hodepina innen 2 døgn...

Stakk innom fotsoneterapaut på jobben til svigermor. Håper at hun gjorde susen...

Pussige greier...

Uffda... gir degv en stooooor trösteklem, jeg!!

hello,bedre sent en aldrig[:D]men i dag har jeg faktisk "holdt"meg med å ikke gå inn før jeg var ferdig med ting jeg skulle gjøre.....

så nå hviler lille gullet på lur nr to,under den første hvilen ute i vogna på 40 min[&:]fikk jeg støvsugt å tatt meg en sjapp dysj...var helt svett etterpå[:D]men jeg føler for en ny dysj ja,hun har skikkelig gulpe dag i dag å vi er på boddy nr 5!!!!!!!!!![8|].har satt på to maskiner med klær å føler den stakkars vaskemaskinen står å går hele tiden[>:]så har jeg vaska badet,kjøkkenet,reid opp sengene,bretta klær.*skrøyteskrøytehvorflinkhusmorjeger*[8D][:D]

det har faktisk vert litt deilig med en BV fri morgen[:D]vi har til og med fått tid til å  lest å sett på dr.phil ikke verst bare det[;)]tenkte å  ta meg en liten lur jeg også men dere ble prioritert.[:D]

gratulerer med vel overstått dåps dag sol77.

carina:hvordan gikk det hos legen?[8|]

tina-75:hvordan ser du ut på håret,ble du fornøyd??merker godt di begynner å bli større ja,å det blir bare kjekkere å kjekkere[:D]gøy når vi lærer våres barn å kjenne så klart,med rutiner osv[:)]

åh så kibt med møblene da....[:@]

katrine35+:så deilig å ha en rolig å snill unge,sover han 20 timer i døgnet enda..jøss[:)]men jeg skal ikke klage jeg heller,langt derifra[:)]

babymama:så fint bilde.trenger ikke mate henne lengre du nå[8D]

miluna:er helt enig...eeelsker den friske luften og lukta av høst[:)]

junibarn i vente:spenende med din historie i bladet gravid,får se om jeg ikke tar en smug titt neste gang jeg er i butikken[;)]

ellers lurer jeg på om det er noen av dere som har barneforsikring i storebrand bank[8|]

Hellu...

Pussige greier...

hmm skummle greier.håper det er over.

ORIGINAL: Stardust

hello,bedre sent en aldrig[:D]men i dag har jeg faktisk "holdt"meg med å ikke gå inn før jeg var ferdig med ting jeg skulle gjøre.....

så nå hviler lille gullet på lur nr to,under den første hvilen ute i vogna på 40 min[&:]fikk jeg støvsugt å tatt meg en sjapp dysj...var helt svett etterpå[:D]men jeg føler for en ny dysj ja,hun har skikkelig gulpe dag i dag å vi er på boddy nr 5!!!!!!!!!![8|].har satt på to maskiner med klær å føler den stakkars vaskemaskinen står å går hele tiden[>:]så har jeg vaska badet,kjøkkenet,reid opp sengene,bretta klær.*skrøyteskrøytehvorflinkhusmorjeger*[8D][:D]

det har faktisk vert litt deilig med en BV fri morgen[:D]vi har til og med fått tid til å  lest å sett på dr.phil ikke verst bare det[;)]tenkte å  ta meg en liten lur jeg også men dere ble prioritert.[:D]

tina-75:hvordan ser du ut på håret,ble du fornøyd??merker godt di begynner å bli større ja,å det blir bare kjekkere å kjekkere[:D]gøy når vi lærer våres barn å kjenne så klart,med rutiner osv[:)]

katrine35+:så deilig å ha en rolig å snill unge,sover han 20 timer i døgnet enda..jøss[:)]men jeg skal ikke klage jeg heller,langt derifra[:)]

junibarn i vente:spenende med din historie i bladet gravid,får se om jeg ikke tar en smug titt neste gang jeg er i butikken[;)]

ellers lurer jeg på om det er noen av dere som har barneforsikring i storebrand bank[8|]

hei, skal til frisøren 16, klipper meg alltid likt jeg. litt kjedelig der ja. skal bare klippe opp foran. og samboeren ringte skeidar, sofaen og stolene kommer imorgen, uten å betale[:)] skulle bare mangle. håper han fikk ordna så resten kommer snart. lenge å vente til uke 39.

ORIGINAL: tina-75

hei, skal til frisøren 16, klipper meg alltid likt jeg. litt kjedelig der ja. skal bare klippe opp foran. og samboeren ringte skeidar, sofaen og stolene kommer imorgen, uten å betale[:)] skulle bare mangle. håper han fikk ordna så resten kommer snart. lenge å vente til uke 39.

åja det var godt...så ukoselig uten møbler liksom[:D]

greit å beholde den frisyren man er vandt til å liker....sel er jeg litt kjedelig på det området...er litt redd forhåret mitt ser du[&:]men så friker jeg ut med en klipp i my og ne...å angrer å skal "spare"det ut igjen hver gang[:D]

måtte bare komentere meg selv her...jeg har klart å skvise inn hele 19 smilefjes...hehe[:D][;)][8D]

ja veldig kjedelig jeg og. jeg får aldri høre: har du klipt deg, så fin du er! he he. ingen som ser når jeg har vært hos frisøren..jeg er pyse

ORIGINAL: tina-75

ja veldig kjedelig jeg og. jeg får aldri høre: har du klipt deg, så fin du er! he he. ingen som ser når jeg har vært hos frisøren..jeg er pyse

bedre ¨å være pysete en missfornøyd.[;)]

nå skal vi gå til butikken...trenger poteter til middag.å nå er gulle våken etter en times soving å slumra en time[:)]opp å hopp[:D]

Hei allesammen!

Blir tregere og tregere til å komme meg på Bv for tiden. I dag har jeg rydda stua som vi skal ha dåpen i. Flytta tre-seteren inn i tv-stua, for å gjøre plass til bord og stoler som skal stå i en hestesko i storstua.[;)]
Har avventa å kjøpe de møblene vi mangler til etter dåpen.. Trenger en sofa og et hjørneskap i tillegg til garderobeskap til meg og ett til nurket. Pengene (jeg ikke har) får vinger...........[:'(]

Håper du blir bedre snart Carina. Bra nevrologi-testene var negative. Kanksje det er spenninger fra ryggen som gjør dette?[8|]

For ett drittvær det er her i dag! Må finne frem dykkerutstyret om jeg må på butikken etterpå.[8D]

Er det i dag det er premiere på 71 grader Nord??? Må se...[:D]

Benjamin har sovet mye i dag. Kan det være pga været? Håper bare han får sove i natt.... Har ikke helt trua på at søvn avler søvn, men det vil jo vise seg.[:-]

ORIGINAL: Anita20

Ingen som lager dagens skravletråd... Jaja starter jeg da...

Hatt hodepine med jævelige intense topper i 34 timer nå. Voltaren kamuflerer mine symptomer. Skummelt! Skal inn til fastlegen nå...
Nå det står på som værst så ligger jeg å griner å hyler.... Fortsatt feber...

Othilie er i b.h og Amalie skravler fornøyd ved min side...
Espen er her å tar vare på meg![:)]
Han ble veldig redd i 07-tia når jeg hadde det brått så vondt i gjen. Han ringte nesten 113...[&:]

Ellers da? Hvordan er det med dere?

hmm, du har vel ikke fått selvmordssykdommen? hehe, ikke bli skremt, men det het det i gamledager.
husker ikke hva det heter nå [8|] poenget var at du fikk så vondt i hodet at du tok heller selvmord enn å ha vondt. så det tror jeg på ikke er noe godt [&:]

tante har fått det for ikke så lenge siden se.
ho fikk VONDT i hodet og 40 i feber.
ble lagt inn på sykehuset mange ganger.

Hei Anita!
Eh... selvmordshodepine har jeg ikke(det er sant som du skriver), selv om den ligner litt. Den heter Hortons Hodepine eller Cluster Hoderpine. Dette vet jeg da Espen lider av den hodepina.
Takker for tipset!

Hmmm. inresant med tanta di... Fant de ut noe? Varte det lenge? Jeg å har feber....

Erre noe liv her i kveld da????

ser på 71 grader nord i no.. mens i gir Ben kveldsmat...

Back
Topp