4.September skravlings..........

suprAnirac

Forumet er livet
Ingen som lager dagens skravletråd... Jaja starter jeg da...

Hatt hodepine med jævelige intense topper i 34 timer nå. Voltaren kamuflerer mine symptomer. Skummelt! Skal inn til fastlegen nå...
Nå det står på som værst så ligger jeg å griner å hyler.... Fortsatt feber...

Othilie er i b.h og Amalie skravler fornøyd ved min side...
Espen er her å tar vare på meg![:)]
Han ble veldig redd i 07-tia når jeg hadde det brått så vondt i gjen. Han ringte nesten 113...[&:]

Ellers da? Hvordan er det med dere?

Du har jo tatt på deg det ärefulle oppdrag? He-he..

I dag er det dagen derpå både for meg og Emma. men Emma er så glad for at det ikke er så mye folk her hjemme som i går i dåpen, så hun storkoser seg på leketeppet sitt.

Store planer for dagen dere andre, da?

goood morgen[:)] idag er det strålende sol her. skal til frisøren idag, venninna mi skal passe marcus! merker at marcus begynner å bli større. så blid og fornøyd hver dag, gråter minimalt. kan til og med ligge lenge våken i vogna når vi går tur. det kunne han ikke før[:)]litt lettere for meg og, nå vet jeg mer når han er sulten og trøtt, første mnd var litt vanskelig!

Ojoj... stakkars deg carina!! hadde selv migrene i 2 dager i forrige uke, det var ikke godt! [:(] Måtte til slutt ty til migrenemedisinen min som jeg helst ikke skal bruke når jeg ammer da.... men, skitt au... det skader vel ikke så lenge det ikke skjer hver dag. Synes det var rart jeg fikk migrene, for tidligere har jeg ikke fått det så lenge jeg har ammet.[8|]
Må bare si god bedring til deg, vet alt om å ha vondt i hodet ja....

Uffda, Carina: dette må du fine ut hva er!
Håper du har en flink fastlege som ikke tar lett på alt og sier at det nok går over..
*krysser fingre for at det snart går over*

Edvard er en liten kosegris...[:D] han sovner på puppen, jeg legger han over i vogna, kjører han ut for å sove, han våkner, skriker litt **tamegoppdamamma**, så jeg tar han inn igjen, legger han til puppen, han suger litt og sovner.... nå ligger han i vogna her inne, og sover og lager koselyder...[;)]

Hmm.... lurer på hva som skjer hvis jeg prøver å sette han ut igjen??

Må legge til at han er en utrolig rolig unge som stort sett sover, spiser og fiser.... og han er stort sett blir og fornøyd når han er våken. Han sover nesten mellom hvert måltid, så jeg overdriver nok ikke hvis jeg sier at han sover mer enn 20 timer i døgnet. Han lever opp til ordtaket om at søvn avler søvn...

Men nå skal jeg sette han ut å prøve å få gjort noe i huset.... Snakkes![;)]

Nå har gullet mitt endelig sovnet.
athrine: tror nok det at sövn avler sövn, ja. Emma sover mye mer om natten dersom hun har sovet godt på dagen også.
...og omvendt. Roter hun på dag, så roter hun på natt[;)]
Hun er heldigvis mye mer fornöyd nå enn tidligere, men kan skrike en del enda. Hun har et vannvittig temperament, og viser det gjerne! ...men det snur rask[;)]
Uff, skulle tatt litt oppvask nå, men er litt slöv... Vente litt?
kommer over 10 stk i etterselskap i dag også, så må vel rydde bort gjestene fra i går för det kommer nye[;)]

Hei jenter,

Får håpe du finner ut hva det er med den hopepinen, Carina. Høres forferdelig ut.

I dag er det sol her, og nydelig vær. Alexander ligger ute og sover i vogna si, så nå skal det vaskes litt.
Nå har vi lekt sammen i nesten en time. Har kjøpt et lekespeil, som han storkoser seg med. Skal få filmet når han prater med "gutten i speilet", for det er så kuult å se på.

Jeg vurderer om vi skal gå en tur til svigers etterpå. Har ennå ikke trillet opp dit, så det er vel på tide. Det er en sinnsyk oppoverbakke, så det blir vel trim for en hel uke fremover.[;)]

Ha en fin dag alle sammen, og husk knipinga.....[:D]

Morn, morn - da var det mandag igjen og ny uke, nye muligheter (?)![:)]

Har akkurat stått opp og fått amma Marylin. Så skal vi straks gjøre oss klar og stikke til byn. Har tenkt oss på Babykino i dag for første gang - blir spennende å se hvordan det funker...

Ellers sender jeg masse varme tanker til deg, Carina. Hodepine og brannkopper - har hatt litt å stri med du den siste tiden, stakkar. Håper det bedrer seg snart (vil ha muntre, morsome deg tilbake her asap!)!!!

Tina-75 må ha lykke til hos frisøren og katrhrine35/Sol77 må begge ha lykke til med husarbeidet (mens vi andre stikker ut i sola og koser oss)[:)][:)][:)]

SOL???????
...den har vi mista her på Sunnmöre... Her öspösregner det både katter, hundel, hester og griser, så vi holder oss innendörs..
Lurer faktisk på om jeg skal fyre i peisen i dag..

Slenger inn et aldri så lite skrytebilde før Marylin og jeg stikker ut på tur. Er ikke gullet mitt bare helt mirakuløs (eh... som alle andre smågull på hver sin måte *foråværesådiplomatisksomjegbarekan*)? Holder flaska si sjøl, jo [:)][:)][:)] *stolt mamma*:

Regner med at om en måneds tid hjelper hun meg med husvasken [:D]

ORIGINAL: sol77

SOL???????
...den har vi mista her på Sunnmöre... Her öspösregner det både katter, hundel, hester og griser, så vi holder oss innendörs..
Lurer faktisk på om jeg skal fyre i peisen i dag..

[:D] He-he, ja sånn var det her i går, men plutselig titta sola fram og grise(/hunde/katte/heste)været ble fort glemt[:)]

Men du får se positivt på det, du som skal stelle i stand etterselskap i dag. Føles bedre å holde seg innendørs og stulle med saker og ting om ikke sola skinner fra skyfri himmel, ikke sant?

God morgen.

ikke sol her heller nei, nå er det begynt å bli mer høstlig og mer mot normalen her i Bergen med regn. Men pyt pytt, kan ikke bry oss om det. Har jo hatt en fantastisk sommer værmessig[:)] helt til nå.

Må også prøve å få gjort litt husarbeid her i dag. Også går vi nok ut på en trilletur etterhvert og[:)]

Stakkars Carina med hodepine, det hørtes fælt ut. Håper de finner ut av hva det er. God bedring!!
Tina75 lykke til hos frisør[:)]
Sol77 og Katrine, lykke til med husarbeid[;)]
Haldis:takk for påminnelse om kniping... he he.. er fæl til å glemme det...
Lekespeil, det hørtes gøy ut ja!
BabyMama: Kose deg på babykino. Har heller ikke vært på det, men tenkte å prøve etterhvert, sikkert kjekt det[:)]

Så fint bilde av Marilyn, for en nydelig jente *Adrianflørterlitt*

Thi-hi, takk [:)]  Marylin er kjempeforlegen, men sender en suss tilbake [:D]

Marylin er kjempesøt, og så flink til å holde flaska si.[:D]

Jeg prøver å komme meg i gang med litt ting og tang her, men stopper opp ved pcen hele tiden.
Flere med samme problem?

ORIGINAL: haldis

Marylin er kjempesøt, og så flink til å holde flaska si.[:D]

Jeg prøver å komme meg i gang med litt ting og tang her, men stopper opp ved pcen hele tiden.
Flere med samme problem?

Ja!!...må nesten skru pc en helt av hvis jeg skal få gjort noe annet, ellers må jeg bare inn og sjekke hele tiden[:D]

Back
Topp