Tusen takk!Ååååh herlighet, så fantastisk! Gratulerer så mye!![]()
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Ååååh herlighet, så fantastisk! Gratulerer så mye!![]()
![]()
![]()

Ja det er uvirkelig! Ikke føler jeg meg gravid heller såKjenner til følelsen, føler fremdeles ikke jeg helt har forstått at jeg er gravid![]()
![]()
Bortsett fra veldig vondt i korsryggen på kveldstid!Tusen takkGratulerer![]()

Tusen takk!Gratulerer så mye med spiren![]()
![]()

Det kommer nokJa det er uvirkelig! Ikke føler jeg meg gravid heller såBortsett fra veldig vondt i korsryggen på kveldstid!
her går det veldig opp å ned, har hatt noen fine dager i helgen men før det var det såvidt jeg overlevde 
Det går bare bra! Er 5+5 idag, og skal på UL om 12 dager nåHvordan går det med deg?![]()
Jeg har ingen symptomer da, så det må jeg jo si bekymrer meg litt.. Etter jeg sluttet med progesteron så forsvant alt liksom

Så spennende med ulDet går bare bra! Er 5+5 idag, og skal på UL om 12 dager nåJeg har ingen symptomer da, så det må jeg jo si bekymrer meg litt.. Etter jeg sluttet med progesteron så forsvant alt liksom
Enn med deg? Hvor lang vei er du nå?![]()
skulle du slutte med progesteron med en gang?
på mandag skal jeg til jordmor og se på lille, hun har ul apparat. Også har jeg time til ordinær tidlig ultralyd 19. Mai Åå så spennendeSå spennende med ulsymptomene kan brått komme i uke 6, da fikk jeg de fleste symptomene med nr 2
skulle du slutte med progesteron med en gang?
Det går fint her, i dag er jeg 10+4på mandag skal jeg til jordmor og se på lille, hun har ul apparat. Også har jeg time til ordinær tidlig ultralyd 19. Mai
![]()

Forhåpentligvis er det helt uskyldig, er jo ikke uvanlig å blø litt, særlig ikke brunt blod5+6 og spotting
Når jeg gikk på do i mårres var det brunt blod og mye slim… NÅ ble jeg bekymret
Kommer på papiret hver gang jeg tørker meg etter do, samtidig så har jeg fått noen veldig vage murringer nederst i magen.
Ikke la det være en spontanabort som skjer i kroppen min nå…

Jeg forstår bekymringen din5+6 og spotting
Når jeg gikk på do i mårres var det brunt blod og mye slim… NÅ ble jeg bekymret
Kommer på papiret hver gang jeg tørker meg etter do, samtidig så har jeg fått noen veldig vage murringer nederst i magen.
Ikke la det være en spontanabort som skjer i kroppen min nå…
Slimhinnene kan bli veldig sensitive når man er gravid, og da kan man både spotte og få blødninger. Så det trenger ikke nødvendigvis bety at det går galt. Jeg har hatt spotting og mange blødninger i 3 av 4 svangerskap, hvor det har gått bra. Da hadde jeg også ubehag og murringer i magen. Blødde faktisk så kraftig når jeg var 11+0 at jeg ble lagt inn på sykehuset. Men det gikk bra det og. Da var det et hematom som tømte seg. Så krysser fingrene for at det er uskyldig hos deg også
Herregud for en følelse!
Synes jo fortsatt at det er litt skummelt, men det å kunne se at det var noe i magen - For en opplevelse 
Og jeg tenker konstant på et stort kaldt glass med melk.. Hva skjer liksom 

9+2
I det siste trur jeg har kjent litt på cravings gitt!
Jeg har jo IBS og er veldig sensitiv mot laktose, så drikker som regel ikke melk. De siste to dagene så har jeg styrtet ned 2 Liter med jordbærpulver! Herregud så godt![]()
Og jeg tenker konstant på et stort kaldt glass med melk.. Hva skjer liksom
Og de siste dagene så har jeg hatt kjempelyst på sjokoladekake med mye glasur. Er så klart styrt trøtt om dagene, så jeg orker jo ikke å lage fra bunn, men kjørte på søndagsbutikken i dag, kun for å se om de hadde toro sjokoladekake.
Når jeg kom dit og såg hvor stor den kaka var så det roet cravingen litt ned, så kjøpte to sjokolade donuts (som jeg slukte i bilen) en sjokoladeplate og 3 stk sjokoladeboller
Flere som craver på melk og sjokoladekake?![]()
Satt forrige uke (den dagen det var 25 grader) og koste meg med risengrynsgrøt
Vil også ha islatte hele tiden og gjerne cornflakes med iskald melk
Kanskje lav på kalsium?