34 år og førstegangsprøver - GRAVID

Heier på påskeegget! :Heartred

10 dager siden egginsett

Da er det vel 10 dager siden egginnsett, og mensen skulle vel komme i dag siden det er nå 14 dager siden egguttak, men så har jeg lest at det er veldig normalt med at den kan bli forsinket så lenge man går på cyklogest.

Har ikke testet meg enda!! Helt sjukt..
Holdt nesten på å sprekke på onsdag. Da kom min første psykiske knekk.

Har hatt mye pms symptomer siste dagene, så det tullet veldig til med hode mitt (Fullt klar over at cyglogest gir mye symptomer) Men jeg bare følte at dette går ikke. Nå kommer mensen snart.

Men den har fortsatt ikke kommet, så det er fortsatt håp!

Symptomene jeg har nå er skikkelig mensen murringer og korsryggen er skikkelig ille.
Sjokolade cravings så klart, og mye luft :yuck:

Så jadda! Enten er man gravid eller så er mensen rett rundt hjørnet.

Lurer på om test i morgen eller søndag? Har kun digital, så redd for den slår ut feil for det kan være for tidlig enda.

11 Dager siden egginnsett - GRAVID

I dag tidlig bare måtte jeg ta en test, og gjett hva! Det poppet opp Gravid 2-3 uker på digital test :excited001 :Heartred :Heartred Påskeegget satt! Jeg Får ikke til å tro det en gang!

Nå må det bare bli der :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vedlegg

• IMG_8312.jpeg
    IMG_8312.jpeg
    422,1 KB · Visninger: 104
Æææ :excited001:excited001 nå ble jeg såå glad når jeg så navnet på dagboken din!! Gratulerer sååå mye!! Endelig!:happy093:hug007:talk017:cool05
Så deilig å få 2-3 med én gang, da! :love7

Ååååh herlighet, så fantastisk! Gratulerer så mye! :love017 :Heartred :Heartred

Gratulerer så mye med spiren :smiley-bounce012 :chicken::bunny:talk017:love017:binkybaby:hello2:flower:love7:Heartblue:Heartpink

Herlig påskegave! Gratulerer så mye :happy: :Heartred

Back
Topp