34 år og førstegangsprøver - GRAVID

Ja det er uvirkelig! Ikke føler jeg meg gravid heller så :yuck: Bortsett fra veldig vondt i korsryggen på kveldstid!
Det kommer nok :hilarious: :shy: her går det veldig opp å ned, har hatt noen fine dager i helgen men før det var det såvidt jeg overlevde :laughing001

Det går bare bra! Er 5+5 idag, og skal på UL om 12 dager nå :love7 Jeg har ingen symptomer da, så det må jeg jo si bekymrer meg litt.. Etter jeg sluttet med progesteron så forsvant alt liksom :think005

Enn med deg? Hvor lang vei er du nå?:D:Heartred
Så spennende med ul :D symptomene kan brått komme i uke 6, da fikk jeg de fleste symptomene med nr 2 :laughing002 skulle du slutte med progesteron med en gang?

Det går fint her, i dag er jeg 10+4 :love017 på mandag skal jeg til jordmor og se på lille, hun har ul apparat. Også har jeg time til ordinær tidlig ultralyd 19. Mai ❤️

Så spennende med ul :D symptomene kan brått komme i uke 6, da fikk jeg de fleste symptomene med nr 2 :laughing002 skulle du slutte med progesteron med en gang?

Det går fint her, i dag er jeg 10+4 :love017 på mandag skal jeg til jordmor og se på lille, hun har ul apparat. Også har jeg time til ordinær tidlig ultralyd 19. Mai ❤️
Åå så spennende :Heartred :D Ja får se om det er noe som dukker opp etterhvert :hungry:

5+6 og spotting

Når jeg gikk på do i mårres var det brunt blod og mye slim… NÅ ble jeg bekymret :sorry:
Kommer på papiret hver gang jeg tørker meg etter do, samtidig så har jeg fått noen veldig vage murringer nederst i magen.

Ikke la det være en spontanabort som skjer i kroppen min nå…

5+6 og spotting

Når jeg gikk på do i mårres var det brunt blod og mye slim… NÅ ble jeg bekymret :sorry:
Kommer på papiret hver gang jeg tørker meg etter do, samtidig så har jeg fått noen veldig vage murringer nederst i magen.

Forhåpentligvis er det helt uskyldig, er jo ikke uvanlig å blø litt, særlig ikke brunt blod :Heartred

5+6 og spotting

Jeg forstår bekymringen din:Heartred :dead:Slimhinnene kan bli veldig sensitive når man er gravid, og da kan man både spotte og få blødninger. Så det trenger ikke nødvendigvis bety at det går galt. Jeg har hatt spotting og mange blødninger i 3 av 4 svangerskap, hvor det har gått bra. Da hadde jeg også ubehag og murringer i magen. Blødde faktisk så kraftig når jeg var 11+0 at jeg ble lagt inn på sykehuset. Men det gikk bra det og. Da var det et hematom som tømte seg. Så krysser fingrene for at det er uskyldig hos deg også:Heartred

7+5

Herlighet tiden går unna!
Var på UL på mandag, og der fikk vi se en liten tass med hjertebank på 150 :shy: Herregud for en følelse!

Jeg var så nervøs den dagen, for jeg har jo ikke hatt noe til symptomer, samtidig så har hvilepulsen stabilisert seg, så når man begynner å google alt mulig så blir man jo bare stresset.

Men neida, alt var i skjønneste orden - og som legen sa, at kanskje jeg bare er en av de heldige som slipper unna de verste symptomene :laughing002 Synes jo fortsatt at det er litt skummelt, men det å kunne se at det var noe i magen - For en opplevelse :Heartred

9+2

I det siste trur jeg har kjent litt på cravings gitt!
Jeg har jo IBS og er veldig sensitiv mot laktose, så drikker som regel ikke melk. De siste to dagene så har jeg styrtet ned 2 Liter med jordbærpulver! Herregud så godt :laughing002 :shy: Og jeg tenker konstant på et stort kaldt glass med melk.. Hva skjer liksom :laughing002

Og de siste dagene så har jeg hatt kjempelyst på sjokoladekake med mye glasur. Er så klart styrt trøtt om dagene, så jeg orker jo ikke å lage fra bunn, men kjørte på søndagsbutikken i dag, kun for å se om de hadde toro sjokoladekake.

Når jeg kom dit og såg hvor stor den kaka var så det roet cravingen litt ned, så kjøpte to sjokolade donuts (som jeg slukte i bilen) en sjokoladeplate og 3 stk sjokoladeboller :laughing002

Flere som craver på melk og sjokoladekake?:think005:hungry:

9+2

I det siste trur jeg har kjent litt på cravings gitt!
Jeg har jo IBS og er veldig sensitiv mot laktose, så drikker som regel ikke melk. De siste to dagene så har jeg styrtet ned 2 Liter med jordbærpulver! Herregud så godt :laughing002 :shy: Og jeg tenker konstant på et stort kaldt glass med melk.. Hva skjer liksom :laughing002

Og de siste dagene så har jeg hatt kjempelyst på sjokoladekake med mye glasur. Er så klart styrt trøtt om dagene, så jeg orker jo ikke å lage fra bunn, men kjørte på søndagsbutikken i dag, kun for å se om de hadde toro sjokoladekake.

Når jeg kom dit og såg hvor stor den kaka var så det roet cravingen litt ned, så kjøpte to sjokolade donuts (som jeg slukte i bilen) en sjokoladeplate og 3 stk sjokoladeboller :laughing002

Flere som craver på melk og sjokoladekake?:think005:hungry:

Jeg har også cravet melk/meieriprodukter i begge mine svangerskap! :laughing002 Satt forrige uke (den dagen det var 25 grader) og koste meg med risengrynsgrøt :hilarious: Vil også ha islatte hele tiden og gjerne cornflakes med iskald melk:bag: Kanskje lav på kalsium?:bookworm:

Back
Topp