Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynte faktisk Igår med 100 knebøy og 100 situps, fortsetter idag med dag 2, 55 knebøy og 55 situps.
Utfordrer dere også til å ta like mange situps som knebøy?!
Å hælle.... Vet ikke om omverden tåler at jeg blir sååå sexy sprek så fort...Begynte faktisk Igår med 100 knebøy og 100 situps, fortsetter idag med dag 2, 55 knebøy og 55 situps.
Utfordrer dere også til å ta like mange situps som knebøy?!
HahahaÅ hælle.... Vet ikke om omverden tåler at jeg blir sååå sexy sprek så fort...
Vil være med, men det var veeeeeeldig mange syns jeg får prøve i morgen med både squats og situps. Selv om jeg ikke ammer
I'm in! Oppfordrer alle til å ta knebøy med baby
Men jeg har aldri skjønt de utfordringene.. Meningen å ta 55 knebøy på rad uten pause? Eller?
Smart!55 i løpet av dagen Jeg tar knebøy mens jeg varmer melka til mini, siden jeg likevel står der og tripper. To fluer i en smekk!
I'm in! Oppfordrer alle til å ta knebøy med baby
Men jeg har aldri skjønt de utfordringene.. Meningen å ta 55 knebøy på rad uten pause? Eller?
55 i løpet av dagen Jeg tar knebøy mens jeg varmer melka til mini, siden jeg likevel står der og tripper. To fluer i en smekk!
Det blir gøy om et par uker.. Ehe Greit nok med 50, men 200 er en annen sak!Man skal ta de på rad, men leste at en to sekunders pause var helt greit