30 days shred.

Etter dag 7: -2 kg og -11.5 cm fordelt på kroppen! I LOVE IT! men nå har jeg trent på meg beinhinnebetennelse så det blir jo morsom trening framover..
Oi, så flink du er! Har du gjort endringer i kosthold også? :)
 
Oi, så flink du er! Har du gjort endringer i kosthold også? :)

Slutta å spise godteri hvær dag er vell det eneste.. men så har jeg vært i 2 bursdags selskap å hatt 2 svære stykker oreo kake og et stort med nugatti kake :p
 
Slutta å spise godteri hvær dag er vell det eneste.. men så har jeg vært i 2 bursdags selskap å hatt 2 svære stykker oreo kake og et stort med nugatti kake :p

Såpass, da er det håp for meg og! Var på trening i går, megastøl. Skal måle på mandag ;)
 
Etter dag 7: -2 kg og -11.5 cm fordelt på kroppen! I LOVE IT! men nå har jeg trent på meg beinhinnebetennelse så det blir jo morsom trening framover..
Så flink!!!! Her har det vært våronn så jeg prøver igjen mandag:)
 
Er det noen som har fulgt dette?

Det har gått opp for meg at disse ekstra kiloene ikke forsvinner av seg selv :eek: Så startet med dag 1 i dag.... Nettopp ferdig... Puf:hungover:
 
Er det noen som har fulgt dette?

Det har gått opp for meg at disse ekstra kiloene ikke forsvinner av seg selv :eek: Så startet med dag 1 i dag.... Nettopp ferdig... Puf:hungover:
Så flink du er! Jeg er fortsatt ikke bra, så ser dårlig ut, men jeg heier på deg :D
 
Jeg trener hver dag.. er på dag 19 :O jeg tok av 11.5 cm første uka men føler det har stoppa etter det.. kjedelig..
 
Jeg trener hver dag.. er på dag 19 :O jeg tok av 11.5 cm første uka men føler det har stoppa etter det.. kjedelig..
Flink!

Jeg er på dag 3, og får jeg si AU AU!!! :wtf:
 
Hvordan går det med dere flinke mammaer? :)
Jeg droppet faktisk av jeg :eek:
Jeg må starte på nytt når vi er ferdig flyttet og alt har roet seg hos oss.
Tar den innimellom når jeg har tid, men det blir jo ikke helt det samme... Sambo mener derimot bestemt at jeg har blitt litt strammere bak :p
 
Jeg droppet faktisk av jeg :eek:
Jeg må starte på nytt når vi er ferdig flyttet og alt har roet seg hos oss.
Tar den innimellom når jeg har tid, men det blir jo ikke helt det samme... Sambo mener derimot bestemt at jeg har blitt litt strammere bak :p
Litt er jo bedre enn ingenting. :D Du må ta komplimentet til deg. ;)
 
Hadde meg en pause å men er nå på dag 6 ijenn :) merker rygg rumpe og lår blir strammere ja :)
 
På dag 9. I dag trente jeg og sambo sammen, mens 2åringen hoppet rundt og gjorde sprellemenn, hehehe...
 
På dag 9. I dag trente jeg og sambo sammen, mens 2åringen hoppet rundt og gjorde sprellemenn, hehehe...

Så morro! 7 åringen er med her av og til, og han disser meg hele tiden å sier at han er såååå mye bedre enn meg - selv om det han gjør ikke likner på det hun gjør på videoen! Hehehe.. Super morsomt å gjøre det sammen :)
 
Så morro! 7 åringen er med her av og til, og han disser meg hele tiden å sier at han er såååå mye bedre enn meg - selv om det han gjør ikke likner på det hun gjør på videoen! Hehehe.. Super morsomt å gjøre det sammen :)

Ja, artig! Skjønner jo at de synes det er gøy når mamma og pappa hopper og "herjer" :D
 
Back
Topp