30 days shred.

Dette høres ut som en dårlig unnskyldning, men jeg sitter her med feber, så tror at jeg må utsette starten på 30 days shred. Hvordan går det med dere andre?
 
Dette høres ut som en dårlig unnskyldning, men jeg sitter her med feber, så tror at jeg må utsette starten på 30 days shred. Hvordan går det med dere andre?
Jeg har bare trilla og trilla idag, løpt inn og tatt en skive og så ut igjen. Håper å få gjort det i kveld etter legging.
 
Setter strax i gang jeg! :) Men jeg tyvstarta på fredag så her blir det dag 4 :)
 
Hmmm... kanskje jeg skal slenge meg med ;-)
 
Hvor mange trente i dag da? :)
 
Tok ikke den shred. Men har eget styrkeprogram jeg kjørte i går. 1t30 min. Passe dau i armer og og bein i dag altså.
 
Skulle starte igår, men så fikk jeg en syk førsteklassing hjemme både igår og idag og jeg nekter holde på når han ligger på sofaen. Han kommer til å le på seg brokk og sikkert fortelle hele skolen om hvordan mammaen holder på hjemme :eek::oops::D:D:confused:
 
Jeg trente igår. Kom igjennom, med noen stopp innimellom. Klarte ikke den ene øvelsen med å ta en arm opp og en fot opp med bena i været. Men, har en god del mer vekt enn mange av dere. Kjenner det på kroppen:) vært borte til nå, så blir en kveldsøkt nå snart. Gruuer meg, da, jeg kjenner det godt i trapper alt nå. Men, skal presse meg til det ytterste :D
 
Jeg failet fullstendig, og spiste sjokolade i stedet :( Jeg har sånn søtsug at jeg kunne spist hele j****a dagen. Fy meg..
 
Jeg har rett og slett ikke tid akkurat nå. Men heier på dere :)
Kanskje jeg tester det ut litt senere. Følger spent med på resultatene deres!! :)
 
Fikk ikke gjort noe idag heller. Måtte dra å handle, så har baby vært limt fast i hofta hele dagen og nektet ligge for seg selv, og attpåtil måtte førsteklassingen min komme hjem pga magevondt.

(ja jeg er ekspert på å finne på unnskyldninger :eek:)
 
Satt inn spiral i går og fikk beskjed om å ikke trene eller bære tyngere enn C :O det visste jeg ikke. Sukk. Men trent på mandag og tirsdag.
 
Satt spiral i for ikke alt for lenge siden. Fikk ikke noe beskjed rundt det. Håper det bare gjelder starten, og ikke over lang tid? :eek:
 
Jeg begynte men nå har jeg betennelse i hofta, så må vente til etter kortison-sprøyte neste uke. Det er så kjipt! Får ikke gått tur heller.
 
Etter dag 7: -2 kg og -11.5 cm fordelt på kroppen! I LOVE IT! men nå har jeg trent på meg beinhinnebetennelse så det blir jo morsom trening framover..
 
Åå, tre dager, så stoppa det. Tar flytting først, så blir det pån igjen rundt 1.mai :) nytt hus, ny start! Skjerpings Skjerpings :eek: :)
 
Back
Topp