30 days shred.

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hiver meg på Jillian Michaels 30 day shred. Har gjordt denne før å fikk gode resultat!

Noen som tar utfordringen? Oppstart i morgen! :) 30 dager - 20 minutt hver dag!
 
Så flink du er! :D Jeg burde! :p Men er det øvelser som kan gjøres med vondt i bekkenet eller? :)
 
Har prøvd den før og den er beintøff. Men det var gøy å merke forandringene. Første dagene var jeg utslitt etter ett par øvelser og for hver dag holdt man ut lenger og lenger inn i økta :)

Kanskje jeg skulle hive meg med, men blir ikke start før mandag. Klarer ikke trene (og drite meg ut) når mann og barn er hjemme :p Må gjøre det når jeg er alene :p
 
Jeg er med etter helga..vi skal ha navnefest på søndag. Før den tid blir det nok stress:D
 
Oi hørtes kjekt ut:) kanskje jeg og burde testa.. Må finne noen å gjør det sammen med, som motivere meg:p
 
Trenger man noe utstyr? :) jeg har også lyst, men er det for hardt ift amming? Redd for melka mi :D
 
Har prøvd den før og den er beintøff. Men det var gøy å merke forandringene. Første dagene var jeg utslitt etter ett par øvelser og for hver dag holdt man ut lenger og lenger inn i økta :)

Kanskje jeg skulle hive meg med, men blir ikke start før mandag. Klarer ikke trene (og drite meg ut) når mann og barn er hjemme :p Må gjøre det når jeg er alene :p

Sånn er jeg også! Hehe :p min mann er bortreist med jobben nå :p
 
Sniker fra januar 2015 - høres fristene ut, noe jeg kan gjøre hjemme evt trenger for å utføre det av utstyr?
 
Sniker fra januar 2015 - høres fristene ut, noe jeg kan gjøre hjemme evt trenger for å utføre det av utstyr?
Dette er vel laget for å gjøre hjemme. Trenger ikke noe utstyr, men kan være greit med en gymmatte for man ligger en del på gulvet og trener magen. Også skal det være vekter,men jeg har ikke det og bruker 2 halvlitersflasker med vann. :)
 
Søkte litt på nettet jeg, så noe på amazon men vet ikke om det er rett video, fikk ikke anledning til å sjekke det ut da jeg hadde en liten som krevde litt oppmerksomhet :p
 
Det ligger på YouTube også:) Bare søk på 30 Days shred. Det er 3 nivåer, og man skal gjøre hvert nivå i 10 dager :)
 
Det ligger på YouTube også:) Bare søk på 30 Days shred. Det er 3 nivåer, og man skal gjøre hvert nivå i 10 dager :)
Fant det.
Skal vi ha på YouTube ig gjøre det samme som henne en halv time hver dag?
 
Fant det.
Skal vi ha på YouTube ig gjøre det samme som henne en halv time hver dag?
Jepp;) Level 1 i 10 dager også over på level 2 osv..
 
Ålright. Da er jeg med!
Begynner vi mandag?
Tror det var mandag folk skulle begynne ja:) Har prøvd meg på en runde allerede etter fødsel, men orket ikke det "presset" på meg..at jeg må gjøre det hver dag. Men jeg gjør øvelsene innmellom da, mange fine øvelser der:)
 
Da starter vi på mandag! Husk å måle cm, da vekta lyver siden man bygger muskler :)

Sååå mye lettere å få gjordt når vi er flere! :)
 
Back
Topp