30 days shred.

Da starter vi på mandag! Husk å måle cm, da vekta lyver siden man bygger muskler :)

Sååå mye lettere å få gjordt når vi er flere! :)
Syns det er vanskelig å måle for jeg er ikke sikker på jeg måler samme sted....

Måle over navlen, det tykkeste på rompe og lår??
 
Halsen, over det største på puppene, rett under puppene, det største på magen, største over rumpe , også lår, det er det jeg pleier å måle :)
 
Den er heavy :p pjoh hehe er ikke helt der nå for å si det sånn
 
Den er heavy :p pjoh hehe er ikke helt der nå for å si det sånn
Tviler på at jeg jeller holder hele økta, men for hver dag klarer man kanskje 1 mer situps, en med jumping Jack osv
 
Kommer til å slite med spesielt armhevinger kjenner jeg men blir nok bedre for hver dag:)
 
Kommer til å slite med spesielt armhevinger kjenner jeg men blir nok bedre for hver dag:)
Jeg har trent armhevinger en stund jeg, for mini syns det er så gøy å bli blåst på magen når han ligger på gulvet;)
Men det er "jente" armhevinger da:)
Og tenk så sterke vi er av å bære disse krypa...
 
Jeg har trent armhevinger en stund jeg, for mini syns det er så gøy å bli blåst på magen når han ligger på gulvet;)
Men det er "jente" armhevinger da:)
Og tenk så sterke vi er av å bære disse krypa...
Jeg har tenkt tanken jeg også for for mini her også liker å bli blåst på magen. Er bare lite flink til å komme igang men satser på at fra mandag kommer jeg igang :)
 
Hvem lønner dette seg for? De som vil bygge muskler? Ned i vekt? Her snakker vi veldig overvekt:eek: lønner det seg med så mye styrke da, med tanke på belastning for kroppen? Og hvor ofte måle? Og hvor mange steder måler dere?:) gjør ett forsøk på å henge meg på :)
 
Hvem lønner dette seg for? De som vil bygge muskler? Ned i vekt? Her snakker vi veldig overvekt:eek: lønner det seg med så mye styrke da, med tanke på belastning for kroppen? Og hvor ofte måle? Og hvor mange steder måler dere?:) gjør ett forsøk på å henge meg på :)
De som vil stramme inn litt;)
Uansett om vi trenger gå ned 2 eller 20 kg er det viktig å trene styrke. Styrke gir muskler og muskler forbrenner fett, også når man ikke trener.
Jeg tenker måle midt på navlen, tykkeste på rompa og låra.
Sleng deg med. Dette blir bra!!
 
De som vil stramme inn litt;)
Uansett om vi trenger gå ned 2 eller 20 kg er det viktig å trene styrke. Styrke gir muskler og muskler forbrenner fett, også når man ikke trener.
Jeg tenker måle midt på navlen, tykkeste på rompa og låra.
Sleng deg med. Dette blir bra!!
Wææ, henger meg på :eek: :D kan bli spennende! Baby i hus, skal flytte rett rundt hjørnet, og kommer til å gå støl som aldri før!
God motivasjon når vi er fler :)
 
Jeg blir med :) har prøvd en gang tidligere og ble så støl etter første gang og kom aldri i gang igjen :p
 
Får se om jeg slenger meg med selv :) har allerede lagt opp trening på studio siden de har mor&barn - timer og barnepass, men skader ikke å trene ekstra tror jeg :p
 
Back
Topp