Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har prøvd den før og den er beintøff. Men det var gøy å merke forandringene. Første dagene var jeg utslitt etter ett par øvelser og for hver dag holdt man ut lenger og lenger inn i økta
Kanskje jeg skulle hive meg med, men blir ikke start før mandag. Klarer ikke trene (og drite meg ut) når mann og barn er hjemme Må gjøre det når jeg er alene
Dette er vel laget for å gjøre hjemme. Trenger ikke noe utstyr, men kan være greit med en gymmatte for man ligger en del på gulvet og trener magen. Også skal det være vekter,men jeg har ikke det og bruker 2 halvlitersflasker med vann.Sniker fra januar 2015 - høres fristene ut, noe jeg kan gjøre hjemme evt trenger for å utføre det av utstyr?
Fant det.Det ligger på YouTube også Bare søk på 30 Days shred. Det er 3 nivåer, og man skal gjøre hvert nivå i 10 dager
Jepp Level 1 i 10 dager også over på level 2 osv..Fant det.
Skal vi ha på YouTube ig gjøre det samme som henne en halv time hver dag?
Ålright. Da er jeg med!Jepp Level 1 i 10 dager også over på level 2 osv..
Tror det var mandag folk skulle begynne ja Har prøvd meg på en runde allerede etter fødsel, men orket ikke det "presset" på meg..at jeg må gjøre det hver dag. Men jeg gjør øvelsene innmellom da, mange fine øvelser derÅlright. Da er jeg med!
Begynner vi mandag?