3 vil bli 4❤️

Vi har bestemt oss for å vente til april med å sette inn fryseegget. Har liten tro på at det vil gå, men om vi skulle være så heldig blir det termin i januar. I mellomtiden skal jeg trene, spise sunt og være med på en del festlige lag med gode venner❤️ Om en uke blir sønnen vår 5 år, så det blir 6 år mellom de om det skulle gå(og vi som prøvde på to tette med ca 2 år i mellom). Jaja:)
Dere dropper sent på året ja. Forstår dere godt jeg! Går fort til april da, spesielt når du får fylt tiden med fine ting ❤️
 
Dere dropper sent på året ja. Forstår dere godt jeg! Går fort til april da, spesielt når du får fylt tiden med fine ting ❤️
Ja vi gikk for det:) I mellomtiden skal jeg heie på deg av hele mitt hjerte❤️
 
Kjære deg. Sender deg en stor klem ❤️
 
Takk for klemmen❤️ Skikkelig kjipt at det skal være så vanskelig..
Det skjønner jeg så godt. Åå, som jeg håper at det går på det aller siste forsøket ❤️
 
I dag ringte de fra Hausken og sa at de ønsker å gjøre scratching i syklusen før innsett, dvs i mars. Har prøvd det en gang før uten hell, men gir det gjerne en sjans igjen:)
 
Hvordan er det med deg? :)
 
Hvordan er det med deg? :)
Det går bra takk! Lever litt i limboland uten forsøk nå:) Det blir sceatching etter mens i mars og innsett da i april.
Hvordan går det med deg da?❤️
 
I dag har jeg vært og fått utført scratching hos Hausken. Det gikk veldig fint, kjente det knapt. Det blir fryseforsøk i naturlig syklus etter neste mens i april. Litt rart å styre med forsøk i disse krisetider, men vi lar det stå til. Er på mange måter heldige som går privat nå iom at klinikken ikke er stengt(foreløpig).
 
I dag har jeg vært og fått utført scratching hos Hausken. Det gikk veldig fint, kjente det knapt. Det blir fryseforsøk i naturlig syklus etter neste mens i april. Litt rart å styre med forsøk i disse krisetider, men vi lar det stå til. Er på mange måter heldige som går privat nå iom at klinikken ikke er stengt(foreløpig).
Håper dette gjør susen ❤️
 
Hvordan går det ? Blir forsøket avlyst pga corona ?
 
Hvordan går det ? Blir forsøket avlyst pga corona ?
Det går bra! Venter mens om noen dager og så er det planlagt innsett i naturlig syklus. Enn så lenge holder Hausken åpent, så håper jeg rekker innsett før det evnt blir stengt.
Hvordan går det med deg og dine nå?
 
Det går bra! Venter mens om noen dager og så er det planlagt innsett i naturlig syklus. Enn så lenge holder Hausken åpent, så håper jeg rekker innsett før det evnt blir stengt.
Hvordan går det med deg og dine nå?
Håper alt går fint for seg og at du snart er ruger ❤️
 
Håper alt går fint for seg og at du snart er ruger ❤️
Fikk mens i går, den kom ca 5 dager før ventet. Venter svar fra Hausken, men regner med det blir kontroll tir/ons etter påske:) Det nærmer seg altså innsett❤️
 
Spennende mammadrøm <3 nå krysser jeg alt for at det er gullegget og at scratchingen gir resultat!!!
 
Spennende mammadrøm <3 nå krysser jeg alt for at det er gullegget og at scratchingen gir resultat!!!
Tusen takk for at du krysser❤️ Vi er så spente på vårt aller siste innsett og håper alt vi kan på at babydrømmen ligger i fryseren nå:)
 
Back
Topp