3 vil bli 4❤️

Har ikke testet enda i dag, venter til i kveld. Pleier å få mens på rugedag 9, men ikke spor av blod foreløpig. Hatt mensmurringer de tre siste dagene, så føler den er på vei. Får virkelig håpe egget på frys kan bli til en baby❤️ Har brukt klexane, prednisolon, lutinus og HCG-støtte, så her er iallfall ingenting uprøvd:)
Da har du fått prøvd det som er ja :) Da satser vi hardt på at lysere tider gir resultater på siste forsøk! Jeg unner deg så vanvittig den positive testen og spire som sitter hele veien til mål ❤️
 
Da har du fått prøvd det som er ja :) Da satser vi hardt på at lysere tider gir resultater på siste forsøk! Jeg unner deg så vanvittig den positive testen og spire som sitter hele veien til mål ❤️
Tusen takk❤️ Unner deg også full klaff nå:)
 
Hvordan går det med deg? Har du testa mer?
 
Hvordan går det med deg? Har du testa mer?
Takk som spør❤️ Testet negativt igjen i dag og har begynt å blø, så det gikk ikke denne runden heller. Altfor mye som står og hviler på egget i fryseren nå, mitt aller siste innsett. Virkelig redd sønnen vår ikke får oppleve å bli storebror, så dagene er litt tunge nå.
 
Uff! Så trist at det ender sånn, nok en gang! Jeg skjønner at det er tungt for det nå, så jeg sender over en haug med styrkeklemmer ❤️❤️
 
Uff! Så trist at det ender sånn, nok en gang! Jeg skjønner at det er tungt for det nå, så jeg sender over en haug med styrkeklemmer ❤️❤️
Uff ja, er ikke så høy i hatten nå. Lurer på hvordan jeg kan jobbe med å ikke bli bitter etter all innsats vi har lagt i dette. Vant til at man lykkes til slutt med det man virkelig setter all energi på, men ser ikke så lovende ut dette. Takk for klemmen❤️
 
Ikke lett å vite hva jeg skal skrive nå, var tungt å lese at det ikke gikk.. :( sender deg masse klemmer, skjønner godt at du har det tungt nå ❤️❤️ ❤️
 
Ikke lett å vite hva jeg skal skrive nå, var tungt å lese at det ikke gikk.. :( sender deg masse klemmer, skjønner godt at du har det tungt nå ❤️❤️ ❤️
Tusen takk for klemmene, det settes stor pris på❤️ Ikke så mye å si nei, dette er bare skikkelig dritt.. Får jo krysse alt vi har for embryoet på frys, men vanskelig å holde motet oppe nå kjenner jeg.
 
Det var leit :( Nå må vi krysse det som er for at frys skal funke, sant? Nå havner vi nesten likt, jeg skal også ha frys i februar. Sammen i novembergruppe hadde vært dødsstas!
 
Det var leit :( Nå må vi krysse det som er for at frys skal funke, sant? Nå havner vi nesten likt, jeg skal også ha frys i februar. Sammen i novembergruppe hadde vært dødsstas!
Ja, nå må vi lykkes i februar begge to og komme i novembergruppa sammen❤️❤️
 
Takk for klemmen, trengte den i dag! Håper premien venter på oss❤️ Hvordan går det med lillegutt? Så dere var innlagt. Masse god bedring❤️
Ingen problem, vet du :Heartred Det går ganske trøtt, med flere komplikasjoner hver dag føler jeg, samtidig som det går fremover på en måte og :Heartred
 
Å, nei! Så utrolig leit av det ble negativt denne gangen også! :(
Det er virkelig så tøft å være på tampen etter så lang tid og mange søskenforsøk.
Det er jo det som er så tortur i dette IVF-kjøret at innsatsen ikke nødvendigvis har noe å si på resultatet. Ingenting man kan kontrollere og samme hvor stor innsats man legge i det er det ingen garanti for at det blir noen pay-off.
Mye å tenke på og bearbeide kan jeg tenke meg.
God klem ❤️
 
Uff ja, er ikke så høy i hatten nå. Lurer på hvordan jeg kan jobbe med å ikke bli bitter etter all innsats vi har lagt i dette. Vant til at man lykkes til slutt med det man virkelig setter all energi på, men ser ikke så lovende ut dette. Takk for klemmen❤️
Der har jeg dessverre ikke noe godt svar til deg. En må vel bare prøve å se det positive i det man har? At man faktisk har vært så heldig å få en i det hele tatt. Er sånn jeg tenker nå i hvert fall, skulle det ikke gå, men vet jo også at jeg heller ikke hadde gitt meg, og det er mulig at jeg hadde blitt fryktelig bitter etter hvert likevel. Men nå skal vi be til høyere makter, sende over masse god og positiv energi, og håpe på masse babystøv i februar! Det skal bli så mange fine novemberbabyer i år!!❤️
 
Ingen problem, vet du :Heartred Det går ganske trøtt, med flere komplikasjoner hver dag føler jeg, samtidig som det går fremover på en måte og :Heartred
Ikke noe gøy når de små er syke altså.. Godt å høre at det går litt fremover.
 
Å, nei! Så utrolig leit av det ble negativt denne gangen også! :(
Det er virkelig så tøft å være på tampen etter så lang tid og mange søskenforsøk.
Det er jo det som er så tortur i dette IVF-kjøret at innsatsen ikke nødvendigvis har noe å si på resultatet. Ingenting man kan kontrollere og samme hvor stor innsats man legge i det er det ingen garanti for at det blir noen pay-off.
Mye å tenke på og bearbeide kan jeg tenke meg.
God klem ❤️
Ja det var skikkelig leit.. Virkelig tortur at man ikke kam kontrollere og styre noe i denne prosessen, bare krysse fingre og håpe. Føler seg litt maktesløs. Håper dagene dine går greit etter forholdene❤️
 
Der har jeg dessverre ikke noe godt svar til deg. En må vel bare prøve å se det positive i det man har? At man faktisk har vært så heldig å få en i det hele tatt. Er sånn jeg tenker nå i hvert fall, skulle det ikke gå, men vet jo også at jeg heller ikke hadde gitt meg, og det er mulig at jeg hadde blitt fryktelig bitter etter hvert likevel. Men nå skal vi be til høyere makter, sende over masse god og positiv energi, og håpe på masse babystøv i februar! Det skal bli så mange fine novemberbabyer i år!!❤️
Ja, man må jo bare fokusere på at man er utrolig heldig som har fått en skatt❤️ Det er jeg evig takknemlig for❤️ Men ønsker så inderlig å gi han søsken. Nå må vi be til høyere makter om mange herlige novemberbarn ja❤️❤️
 
Ja det var skikkelig leit.. Virkelig tortur at man ikke kam kontrollere og styre noe i denne prosessen, bare krysse fingre og håpe. Føler seg litt maktesløs. Håper dagene dine går greit etter forholdene❤️
Ja, innsatsen står liksom ikke i forhold til premien eller det vil si fraværet av premie.
Forstår godt den følelsen av å være maktesløs.
Prøver å ta en dag om gangen og gjør så godt jeg kan for å komme meg igjennom og fylle dagene med ting som kan gi meg glede og mestring.
Prøver å være takknemlig over det jeg har og ikke tenke så langt fremover.
 
Ja, innsatsen står liksom ikke i forhold til premien eller det vil si fraværet av premie.
Forstår godt den følelsen av å være maktesløs.
Prøver å ta en dag om gangen og gjør så godt jeg kan for å komme meg igjennom og fylle dagene med ting som kan gi meg glede og mestring.
Prøver å være takknemlig over det jeg har og ikke tenke så langt fremover.
En dag av gangen nå ja og høres lurt ut å være god med seg selv og fylle dagene med det som kan gi glede❤️
 
Vi har bestemt oss for å vente til april med å sette inn fryseegget. Har liten tro på at det vil gå, men om vi skulle være så heldig blir det termin i januar. I mellomtiden skal jeg trene, spise sunt og være med på en del festlige lag med gode venner❤️ Om en uke blir sønnen vår 5 år, så det blir 6 år mellom de om det skulle gå(og vi som prøvde på to tette med ca 2 år i mellom). Jaja:)
 
Back
Topp