3 vil bli 4❤️

Gratulerer som ruger og så bra med et på frys og :)
 
Rugedag 3 og tiden går så saaaaakte... En dag eller to til egget evnt fester seg. Begynner sikkert å teste så smått til helgen kjenner jeg meg rett. Iskald på føttene hver kveld som jeg alltid er når jeg ruger. Gjør alt for å ha varme føtter da det skal være bra for festingen, men ingenting som hjelper. Rart!
 
Rugedag 5 og symptomjakten er som vanlig i gang.. I dag har jeg blitt småforkjøla med tett nese, noe jeg har blitt to av gangene jeg har blitt gravid. Det gir meg litt håp og jeg velger å være positiv frem til jeg får grunn til noe annet. Kunne det bare gå nå❤️
 
Har noen små symptomer som gir meg litt håp denne gangen❤️ Ømme/stikkinger i puppene, rar i magen og en dråpe rosa/beige blod på papiret i morges. Det hadde jeg også rundt rugedag 6/7 med sønnen min. Håper det er festeblødning og ikke mens som er på vei. Litt skummelt å få forhåpninger, men har bestemt meg for å være positiv enn så lenge. Ryker nok på en test eller to i helga:)
 
Negativ test nå 9 dpo, så da sank positiviteten min rett i dass... Blir så frustrert av at det aldri skal gå! Siste mulighet ligger i fryseren hos Hausken, og går ikke det må jeg leve med at vi skulle kjempe for søsken i 4 år uten å ende opp med premien til slutt...
 
Negativ test nå 9 dpo, så da sank positiviteten min rett i dass... Blir så frustrert av at det aldri skal gå! Siste mulighet ligger i fryseren hos Hausken, og går ikke det må jeg leve med at vi skulle kjempe for søsken i 4 år uten å ende opp med premien til slutt...
Jeg har selv knapt nok hatt synlig test 10dpo, så ikke gi opp håpet helt enda :Heartred
 
Jeg har selv knapt nok hatt synlig test 10dpo, så ikke gi opp håpet helt enda :Heartred
Det er jo fortsatt tidlig ja, men gikk rett i kjelleren av den dumme hvite testen.. Får vel håpe det kan dukke opp en svak strek de nærmeste dagene❤️
 
Det er jo fortsatt tidlig ja, men gikk rett i kjelleren av den dumme hvite testen.. Får vel håpe det kan dukke opp en svak strek de nærmeste dagene❤️
Krysser fingrene :Heartred
 
Krysser fingrene, og ha, signerer Liz. De fleste får ikke positiv test så tidlig. Har trua for deg jeg nå ❤️❤️❤️
 
Krysser fingrene, og ha, signerer Liz. De fleste får ikke positiv test så tidlig. Har trua for deg jeg nå ❤️❤️❤️
Takk❤️ Godt med en påminnelse om at det fortsatt kan være for tidlig❤️
 
Rugedag 8 og negativ test. Jeg må nok belage meg på fryseforsøk dessverre.. Spørsmålet er om vi skal vente til april slik at evnt termin blir på nyåret 2021, eller om vi skal kjøre på med forsøk i slutten av februar. Skikkelig nedfor i kveld, utrolig etter så mange innsett av såkalte perfekte egg at det aldri skal gå...
 
Klem til deg :Heartred
Håper sånn at premien ligger og venter på dere :Heartred
 
Klem til deg :Heartred
Håper sånn at premien ligger og venter på dere :Heartred
Takk for klemmen, trengte den i dag! Håper premien venter på oss❤️ Hvordan går det med lillegutt? Så dere var innlagt. Masse god bedring❤️
 
Da jeg hadde innsett av todagers hadde jeg blendahvit test på rugedag 8 og positiv digital på rugedag 9 (11 dpo). Prøv å holde motet oppe et par dager til, det er ikke kjørt helt enda! :Heartred
 
Da jeg hadde innsett av todagers hadde jeg blendahvit test på rugedag 8 og positiv digital på rugedag 9 (11 dpo). Prøv å holde motet oppe et par dager til, det er ikke kjørt helt enda! :Heartred
Åh, takk! Det var godt å lese❤️ Fikk lyst å kutte alt av medisiner, men får vel vente litt til før jeg gir helt opp..
 
Så leit, mammadrøm! Håper du kan få en opplevelse som TKW, eller så må vi bare legge absolutt all vår siste lit på den på frys. Har du stått på noe ekstra støttemedisiner nå? Hukommelsen min har sviktet, så husker ikke helt hva du har svart meg tidligere :)
 
Så leit, mammadrøm! Håper du kan få en opplevelse som TKW, eller så må vi bare legge absolutt all vår siste lit på den på frys. Har du stått på noe ekstra støttemedisiner nå? Hukommelsen min har sviktet, så husker ikke helt hva du har svart meg tidligere :)
Har ikke testet enda i dag, venter til i kveld. Pleier å få mens på rugedag 9, men ikke spor av blod foreløpig. Hatt mensmurringer de tre siste dagene, så føler den er på vei. Får virkelig håpe egget på frys kan bli til en baby❤️ Har brukt klexane, prednisolon, lutinus og HCG-støtte, så her er iallfall ingenting uprøvd:)
 
Back
Topp