Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil bare skyte inn at jeg hadde blenda 10 dpo med tvillinger (!) 11 dpo var den så svak at den så vidt kunne skimtes. Det var med tester som skulle være ekstra sensitive.Åå, det var litt godt å høre nåTakk!
Ååå, du aner ikke hvor godt det er å lese slikt, så tusen takk for at du delerVil bare skyte inn at jeg hadde blenda 10 dpo med tvillinger (!) 11 dpo var den så svak at den så vidt kunne skimtes. Det var med tester som skulle være ekstra sensitive.
Takk, vi krysser fingrene for detHåper du får positiv test i dag eller de kommende dagene![]()
Takk for klemmenSender deg en god klem og håper du får positiv test nå![]()
Nei det var virkelig ikke sånn her det skulle bliÅåh, mammadrøm, jeg har ikke ord! Det var ikke sånn det skulle bliHelt over Og ut nå? Sender deg mange gode klemmer
![]()
Så koselig at du har tenkt på meg i dagÅ neijeg har holdt pusten for deg i dag. Hvor mange dpo er du? Åååh det er så urettferdig!!! Så veldig veldig urettferdig.
jeg kunne ønske at jeg kunne sagt noe som hjalp.
Takk for at du krysserKrysser alt jeg har for positiv test i morgen![]()
Takk for at du krysserHåper på et mirakel, selv om jeg tror løpet er kjørt.
Så koselig at du har tenkt på meg i dagDette var bare virkelig trist ja. Vi har jobbet i 4 år for å få et barn til og jeg er jo vant til at hardt arbeid medfører at man kommer i mål, men ikke i dette tilfellet gitt. Jeg er 11 dpo i dag, så anser det som et mirakel om jeg skulle vært gravid nå.
Føler det hadde vært litt fortjent nå ja, men lite rettferdighet når det gjelder dette med barn gittEr det noen som fortjener det nå så er det deg![]()
Ja det føles virkelig urettferdig.. Vi har så masse kjærlighet å gi til flere barndet burde det ha gjort. Det hadde vært fortjent, jeg kan ikke engang tenke meg den reisen dere har opplevd. Å ikke komme til målet som du sier er bare så ekstremt urettferdig
Jeg håper på et mirakel...