3 vil bli 4❤️

Åå, det var litt godt å høre nå:) Takk!
Vil bare skyte inn at jeg hadde blenda 10 dpo med tvillinger (!) 11 dpo var den så svak at den så vidt kunne skimtes. Det var med tester som skulle være ekstra sensitive.

Vil bare skyte inn at jeg hadde blenda 10 dpo med tvillinger (!) 11 dpo var den så svak at den så vidt kunne skimtes. Det var med tester som skulle være ekstra sensitive.
Ååå, du aner ikke hvor godt det er å lese slikt, så tusen takk for at du deler❤️

Sender deg en god klem og håper du får positiv test nå ❤️❤️

Rugedag 7: Våknet med skikkelig tett nese i dag og måtte nesten le, enten er jeg gravid eller så har jeg fått korona:) Har blitt forkjølet i to tidligere graviditeter, så for meg er det et godt tegn. Det gikk imidlertid over med tett nese da jeg sto opp men... Ellers murrer det godt i korsryggen fortsatt og jeg er kokvarm i dag. Tar til meg alt som kommer av symptomer min vei:-)
Jeg kommer ikke til å teste før onsdag(tror jeg!). Vil leve i uvisshet og håpe litt til❤️

Last edited:
Rugedag 8: Ingen store symptomer i dag annet enn at jeg er varm og har hodepine. Det har kommet litt lyserosa på papiret når jeg tørker meg, så frykter mensen er på vei. Jeg venter til i morgen med å teste.

Rugedag 9: Negativ test på morgenen i dag 11 dpo, og har begynt å spotte litt....

Ååh, mammadrøm, jeg har ikke ord! Det var ikke sånn det skulle bli :( Helt over Og ut nå? Sender deg mange gode klemmer❤️❤️

Ååh, mammadrøm, jeg har ikke ord! Det var ikke sånn det skulle bli :( Helt over Og ut nå? Sender deg mange gode klemmer❤️❤️
Nei det var virkelig ikke sånn her det skulle bli❤️ Har sluttet å spotte, men med negativ test regner jeg med at det er helt over og ut. Takk for klemmen❤️❤️

Å nei :( jeg har holdt pusten for deg i dag. Hvor mange dpo er du? Åååh det er så urettferdig!!! Så veldig veldig urettferdig.
jeg kunne ønske at jeg kunne sagt noe som hjalp.

Å nei :( jeg har holdt pusten for deg i dag. Hvor mange dpo er du? Åååh det er så urettferdig!!! Så veldig veldig urettferdig.
jeg kunne ønske at jeg kunne sagt noe som hjalp.
Så koselig at du har tenkt på meg i dag❤️ Dette var bare virkelig trist ja. Vi har jobbet i 4 år for å få et barn til og jeg er jo vant til at hardt arbeid medfører at man kommer i mål, men ikke i dette tilfellet gitt. Jeg er 11 dpo i dag, så anser det som et mirakel om jeg skulle vært gravid nå.

Så koselig at du har tenkt på meg i dag❤️ Dette var bare virkelig trist ja. Vi har jobbet i 4 år for å få et barn til og jeg er jo vant til at hardt arbeid medfører at man kommer i mål, men ikke i dette tilfellet gitt. Jeg er 11 dpo i dag, så anser det som et mirakel om jeg skulle vært gravid nå.

det burde det ha gjort. Det hadde vært fortjent, jeg kan ikke engang tenke meg den reisen dere har opplevd. Å ikke komme til målet som du sier er bare så ekstremt urettferdig :(
Jeg håper på et mirakel...

Er det noen som fortjener det nå så er det deg ❤️❤️❤️
Føler det hadde vært litt fortjent nå ja, men lite rettferdighet når det gjelder dette med barn gitt❤️

det burde det ha gjort. Det hadde vært fortjent, jeg kan ikke engang tenke meg den reisen dere har opplevd. Å ikke komme til målet som du sier er bare så ekstremt urettferdig :(
Jeg håper på et mirakel...
Ja det føles virkelig urettferdig.. Vi har så masse kjærlighet å gi til flere barn❤️ Jeg har ikke tatt test i dag, men spottingen har tatt seg opp så er nok mensen på vei..

Back
Topp