Stemmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer
Skumle, skumle klovnene :OStemmer
1. Jeg kan kjøre bil
2. Jeg kan kjøre lastebil
3. Jeg har ikke lappen?
Hehe, dessverre (men var ikke langt unna å ta den nei )Du virker som en tøffing så jeg våger meg på 2
hvis du ikke var langt fra å ta den så bør du vel ha lappen i alle fall? så nr. 1?Hehe, dessverre (men var ikke langt unna å ta den nei )
Jupphvis du ikke var langt fra å ta den så bør du vel ha lappen i alle fall? så nr. 1?
Jeg prøver meg på 2?1. Jeg vil ha silikon når jeg er ferdig med amming( små hengepupper når de ikke er proppa med melk)
2. Jeg vil ha større lepper( mine er smale og rare og jeg liker i grunn andelooken litt)
3. Jeg vil operere nesa mi( har komplekser for at den er en liten oppstopper nese)
Jeg prøver meg på 2?
Selv ville jeg gjort nr 1 så kanskje man er flere på den tanken?Hehe nei.
Jeg er faktisk veldig fornøyd med leppene mine som de er
KorrektJeg tror 1 (det ville jeg gjort)
Korrekt
Nå ser de ikke så gale ut...men ellers er de ikke så mye å rope hurra for...
Var greie nok før amming med Oliver J, da var de bare små liksom...
Hvis vi vinner i lotto og havner i en situasjon hvor man plutselig kan bruke penger på litt morsomheter blir det nok vurdert etter at vi er ferdige med barn - men som det nå, så er det så mye annet moro å spare tilSelv ville jeg gjort nr 1 så kanskje man er flere på den tanken?
Hvis vi vinner i lotto og havner i en situasjon hvor man plutselig kan bruke penger på litt morsomheter blir det nok vurdert etter at vi er ferdige med barn - men som det nå, så er det så mye annet moro å spare til
Batman?1. Min favorittsuperhelt er Superman
2. Min favorittsuperhelt er Batman
3. Jeg bryr meg ikke (lenger) om superhelter?
Lille her hadde batman-sokker på i går
(elsker at de har da mye batmanstuff i butikkene )