3 påstander om meg, hvem stemmer?;)

1. Jeg ble stoppet på gaten i Bergen sentrum og ønsket med på Robinson. :D
2. Jeg drømmer om å gå på catwalken for chanel og dior. :rolleyes:
3. Når jeg bestemte meg for å få barn gikk jeg etter en mann utelukkende for at han tjente godt, dette pga. jeg tjener lite og jeg vil leve et luksusliv;)

1. Jeg ble stoppet på gaten i Bergen sentrum og ønsket med på Robinson. :D
2. Jeg drømmer om å gå på catwalken for chanel og dior. :rolleyes:
3. Når jeg bestemte meg for å få barn gikk jeg etter en mann utelukkende for at han tjente godt, dette pga. jeg tjener lite og jeg vil leve et luksusliv;)
Tar sjansen på 1?

Da eg ble gravid:
1. Var det planlagt
2. Hoppet vi av i svingen
3. Brukte eg P-piller

Hehe ja virkelig:P
Teste ut annen prevansjon nå da kanskje:P?
Ja blir spiral her. :P har vist veldig lett for å bli gravid, dom er bra å vite når tiden kommer for flere :D

Hvis vi vinner i lotto og havner i en situasjon hvor man plutselig kan bruke penger på litt morsomheter blir det nok vurdert etter at vi er ferdige med barn - men som det nå, så er det så mye annet moro å spare til :P
Sambo har lovet meg det siden jeg har født hans barn og det er jeg som må gjennom alle forandringer :)

1. Jeg liker ikke å være hjemme alene og er nesten litt husredd.
2. Jeg elsker å ha huset for meg selv.
3. Er avhengig av minst 1t for meg selv hver dag.

Sambo har lovet meg det siden jeg har født hans barn og det er jeg som må gjennom alle forandringer :)
Her han han vel sagt noe lignende - men med tanke på hvor mye det koster, så vet jeg med meg selv at hvis det står mellom nye pupper og en reise til utlandet med familien, så blir det reise :)

Og 1 er rett:P
Trives rett og slett ikke for meg selv.
Er supersosial og selskapssyk.
Kjeder meg lett alene og kan også bli husredd ja:P
Jeg tror jeg er ganske slitsom og intens i grunn haha;)
Hehe, du er da vel ikke slitsom vel ;) mange som ikke liker det. Jeg derimot elsker å ha en dag/kveld alene innimellom. Da spiser jeg mat som sambo ikke liker, går uten sminke , i slitne joggebukser og ser dritt-tv som the real housewifes of... eller the kardashians :P

Jeg møtte samboeren min:

1. På fest gjennom felles kjente
2. Kom i snakk på treningssenter
3. På Tinder

Back
Topp