Min sover med BatmanpysjLille her hadde batman-sokker på i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min sover med BatmanpysjLille her hadde batman-sokker på i går
hehe ja så bra
(elsker at de har da mye batmanstuff i butikkene )
Tar sjansen på 1?1. Jeg ble stoppet på gaten i Bergen sentrum og ønsket med på Robinson.
2. Jeg drømmer om å gå på catwalken for chanel og dior.
3. Når jeg bestemte meg for å få barn gikk jeg etter en mann utelukkende for at han tjente godt, dette pga. jeg tjener lite og jeg vil leve et luksusliv
Hehe det er rettTar sjansen på 1?
Da eg ble gravid:
1. Var det planlagt
2. Hoppet vi av i svingen
3. Brukte eg P-piller
Yes! Mistet ikke ut på en eneste dag. Hun her skulle til verden!
Hehe ja virkeligYes! Mistet ikke ut på en eneste dag. Hun her skulle til verden!
Ja blir spiral her. har vist veldig lett for å bli gravid, dom er bra å vite når tiden kommer for flereHehe ja virkelig
Teste ut annen prevansjon nå da kanskje?
Sambo har lovet meg det siden jeg har født hans barn og det er jeg som må gjennom alle forandringerHvis vi vinner i lotto og havner i en situasjon hvor man plutselig kan bruke penger på litt morsomheter blir det nok vurdert etter at vi er ferdige med barn - men som det nå, så er det så mye annet moro å spare til
Spiral her ogsåJa blir spiral her. har vist veldig lett for å bli gravid, dom er bra å vite når tiden kommer for flere
2?1. Jeg liker ikke å være hjemme alene og er nesten litt husredd.
2. Jeg elsker å ha huset for meg selv.
3. Er avhengig av minst 1t for meg selv hver dag.
Her han han vel sagt noe lignende - men med tanke på hvor mye det koster, så vet jeg med meg selv at hvis det står mellom nye pupper og en reise til utlandet med familien, så blir det reiseSambo har lovet meg det siden jeg har født hans barn og det er jeg som må gjennom alle forandringer
Da sier jeg 11. Jeg liker ikke å være hjemme alene og er nesten litt husredd.
2. Jeg elsker å ha huset for meg selv.
3. Er avhengig av minst 1t for meg selv hver dag.
Ville sagt 3
Da sier jeg 1
Hehe, du er da vel ikke slitsom vel mange som ikke liker det. Jeg derimot elsker å ha en dag/kveld alene innimellom. Da spiser jeg mat som sambo ikke liker, går uten sminke , i slitne joggebukser og ser dritt-tv som the real housewifes of... eller the kardashiansOg 1 er rett
Trives rett og slett ikke for meg selv.
Er supersosial og selskapssyk.
Kjeder meg lett alene og kan også bli husredd ja
Jeg tror jeg er ganske slitsom og intens i grunn haha