1?Jeg møtte samboeren min:
1. På fest gjennom felles kjente
2. Kom i snakk på treningssenter
3. På Tinder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1?Jeg møtte samboeren min:
1. På fest gjennom felles kjente
2. Kom i snakk på treningssenter
3. På Tinder
Hehe artig
Hehe ikke vet jeg Neida er vel grei nokHehe, du er da vel ikke slitsom vel mange som ikke liker det. Jeg derimot elsker å ha en dag/kveld alene innimellom. Da spiser jeg mat som sambo ikke liker, går uten sminke , i slitne joggebukser og ser dritt-tv som the real housewifes of... eller the kardashians
Member at du har blitt nevnt en gang før
Hihi, mulig jeg har sagt det før jaMember at du har blitt nevnt en gang før
Wow, leste akkurat setningen jeg kom med.. Må virkelig lese hva jeg skriver med autocorr..Hihi, mulig jeg har sagt det før ja
skjønte hva du mente daWow, leste akkurat setningen jeg kom med.. Må virkelig lese hva jeg skriver med autocorr..
Hmm. Den var ikke lettGlemte visst å slenge ut en ny
1. Jeg er fargeblind
2. Jeg er delvis døv på ene øret
3. Jeg har ikke ordentlig luktesans
Nei men distré som jeg er kunne man trodd det selektiv hørsel kanskje?Hmm. Den var ikke lett
2?
Hehe. Det tror jeg vi er flere som har; (Nei men distré som jeg er kunne man trodd det selektiv hørsel kanskje?
JuppHehe. Det tror jeg vi er flere som har; (
3?
Det må jo være litt kjekt når det kommer til bleieskift.Jupp
Veldig og når man er ute og det lukter noe merkelig og du ser alle bilder av for nesen.Det må jo være litt kjekt når det kommer til bleieskift.
3?Min samboer er:
1. enebarn
2. tvilling
3. yngstemann
Hehe. Det er santVeldig og når man er ute og det lukter noe merkelig og du ser alle bilder av for nesen.
Litt kjipere når det er god matlukt..