Haha, nummer 2 da kanskje? Typisk norsk det
Nr 2 tippet du jo. Fårepølsen det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nummer 2 da kanskje? Typisk norsk det
Haha herregud! Nummer 3 mente jeg , tror ikke det er typisk norsk å drikke hippsmoothieNr 2 tippet du jo. Fårepølsen det...
Haha herregud! Nummer 3 mente jeg , tror ikke det er typisk norsk å drikke hippsmoothie
Ja stemmer det, nye diett trenden er gått fra barnemat på glass til smoothier HurraHahaha Åh, er det ikke? Det er det helt nye blant norske mødre det vettu
Neida, men nr. 3 er rett ja
Ja stemmer det, nye diett trenden er gått fra barnemat på glass til smoothier Hurra
Hmm nr 3?1. Jeg er dyslektiker, er veldig perfeksjonist så jeg meldte meg på 3 årig grammatikk skole for å kunne rette på andre dyslektikere.
2. Jeg skulle ønske jeg kunne vinne i lotto så jeg hadde hatt råd til å kjøpe en øy, da hadde jeg flyttet dit og dyrket marihuana resten av livet.
3. Jeg har en tendens til å løpe på eller igjennom hver eneste glassdør jeg ikke ser, ender alltid i tårer og latterkrampe, noe som er ganske flaut de gangene jeg har vært helt alene.
JaHmm nr 3?
Ehm 1 kanskje?1. Jeg elsker jula og alt som har med den og gjøre, så vurderer og pynte alt nå.
2. Jeg har angst for at ting skal bli tomt i butikken om det er noe jeg liker og det er igjen lite, så da gjemmer jeg det til neste gang.
3. Jeg elsker og spise rare ting, og her om dagen lagde jeg gele med maur i.
Ja hehe. .Ehm 1 kanskje?
1. Jeg elsker jula og alt som har med den og gjøre, så vurderer og pynte alt nå.
2. Jeg har angst for at ting skal bli tomt i butikken om det er noe jeg liker og det er igjen lite, så da gjemmer jeg det til neste gang.
3. Jeg elsker og spise rare ting, og her om dagen lagde jeg gele med maur i.
Ja hehe. .
Skjønner deg godt! Her starter jula alltid i november Siden vi er inne på tema...Ja hehe. .
Ikke helt enda nei.. men julebrus kjøper jeg og litt julemusikk har jeg hørt på Gleder meg digert tell å pynte hehe. .Ja, jula er magisk! Du har ikke begynt helt enda eller?
Har lyst å begynne selv jeg
Skjønner deg godt! Her starter jula alltid i november Siden vi er inne på tema...
1. Jeg drikker aldri julebrus før 1. Desember, hellig tradisjon som bringer ulykke om den brytes!
2. Jeg har kostyme til Constanse for hver feiring til og med kalkunkostyme selv om vi ikke feirer thanksgiving.
3. Siden min manns halve familie er skotske så feirer vi 1.juledag og aldri julaften. Veldig trist med tanke på hvor mye jeg elsker julen.
Skjønner deg godt! Her starter jula alltid i november Siden vi er inne på tema...
1. Jeg drikker aldri julebrus før 1. Desember, hellig tradisjon som bringer ulykke om den brytes!
2. Jeg har kostyme til Constanse for hver feiring til og med kalkunkostyme selv om vi ikke feirer thanksgiving.
3. Siden min manns halve familie er skotske så feirer vi 1.juledag og aldri julaften. Veldig trist med tanke på hvor mye jeg elsker julen.
Juhu