Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm 2?1. Jeg har vært i forhold med en jente i 2år før jeg traff mannen.
2. Jeg har høydeskrekk.
3. Jeg ble så skuffet når jeg ikke ble valgt til lucia at jeg gikk rett bort tll læreren og kalte hun en idiot.
Da er det nr 3Nope, det har jeg ikke![]()
Tror vi har vært innom det lesbiske før en gang, hadde vel vært søsteren din som var i et "forhold" med ei jente om det var tilfelleStemmer det![]()
Kunne ikke være nr.1 altså?![]()
Tror vi har vært innom det lesbiske før en gang, hadde vel vært søsteren din som var i et "forhold" med ei jente om det var tilfelle![]()
1. Jeg bare eeeelsker alt som er overnaturlig. Har et helt rom dedikert til harry potter og ringenes herre. Todelt såklart.
2. Jeg ble valgt til lucia i 4.klasse og en forferdelig mamma hadde kledd opp sin datter i lucia drakten fordi jenta hennes ønsket det så veldig. Jeg endte opp med å slå til drittungen.
3. Jeg fant ut at jeg var lesbisk etter at jeg fikk barn, mannen min fortalte meg at han hadde ventet på at jeg skulle komme ut av skapet. Fikk beskjed om at det er veldig få som ber om trekant med en jente og ikke gutt til.
Haha, måtte gjengjelde den en gangHahahaha, takk for en god latter først og fremst![]()
Men denne var faktisk litt vanskelig![]()
hmmm....1?
Haha, måtte gjengjelde den en gang
Det er feil! Liker Harry potter altså, men hadde heller laget walkincloset istedetfor et typisk shrine![]()
Nei.....2 da?![]()
2?1. Jeg drikker selv 2 hipp smoothie for dagen.
2. Jeg klarer meg ikke uten fårepølse.
3. Jeg er spiser gulost med kaviar på hver eneste dag.
Haha, nummer 2 da kanskje? Typisk norsk detNope, det er æsj!!!![]()